וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 29: הצצה לפסקול של "משחקי הכס"

30.5.2012 / 1:33

הנשיונל נכנסים לקלחת "משחקי הכס", והאווירה מתחממת לקראת ההופעות של אפגן וויגז בישראל: בלוג הרוקנרול מתפרע

"Japandroids – "Celebration Rock

אני כל כך אוהב את האלבום החדש של ג'פנדרוידס שזה כבר קצת אובססיבי. מבחינתי, הצמד הקנדי הצליח באלבומו השני שלו להזכיר לי למה אני כל כך אוהב רוקנרול, ועל הדרך גם כמה האלבום הזה לעולם לא יהיה בשבילי מה שהוא יכול וצריך היה להיות אם רק הייתי צעיר בעשור וחצי. אבל נניח לרחמים העצמיים, לפחות לכמה רגעים, ורק אומר שחגיגת הרוק של בריאן קינג ודייויד פראוס היא מסעירה, מרגשת, משלהבת, מיוחדת בתשוקה שלה. וזה כולה גיטרה-תופים-מילים. שמונה קטעים, 35 דקות של המנוני פאנק אינטליגנטיים, אושר גדול. מזכיר קצת באנרגיות ובאווירה את ההתחלה של אט דה דרייב אין. אני לא יכול להפסיק עם האלבום הזה. "The House that Heaven Built" היה שיר השבוע של קורדרוי לפני כמה מדורים, חפשו אותו, והנה שני הקטעים שפותחים את החגיגה הגדולה:

אפגן וויגז - "Crime Scene Part One" / "Faded"

ממשיכים לחמם את האווירה לקראת ההופעות של האפגן וויגז בישראל בחודש הבא, והנה שני קטעים מתוך ההופעה הראשונה בסיבוב האיחוד של גרג דולי ושות', שנערכה בשבוע שעבר בניו יורק. שניהם מתוך "Black Love", האלבום החמישי של הלהקה, אבל הסט ליסט עמוס בכל טוב מכל הזמנים. מתנצל על האיכות, אבל העיקר הכוונה וזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"A Place To Bury Strangers - "You Are The One

תואר שיר השבוע הולך לניו יורקים המעולים, שחוזרים ביוני עם אלבומם השלישי "Worship" ועושים טיזינג עם השיר האייטיזי הזה, שמלווה בקליפ סמי אלים-סמי אירוטי מעולמות "דרייב".

"The National – "The Rains of Castamere

האמת היא שלא הייתי מהמר על הנשיונל בתור הלהקה הראשונה בעולם שתבצע שיר לכבוד הפסקול של "משחקי הכס", אבל גם לא הייתי מהמר שאי פעם אדע מה פירוש המילה "שימדון". לא בטוח שאני עדיין יודע, אגב. בכל מקרה, השיר, שמופיע במקור ב"סופת החרבות", הספר השלישי בסדרה של ג'ורג' ר.ר מרטין, מספר על הריסוק המוחץ של טייווין לאניסטר את המרד של בית ריין מקאסטאמיר. קטע שמח זה לא.

"Baroness – “Take My Bones Away

ביקור קצר בעולמות האפלים יותר של הרוק, שם מחכה להקת המטאל מסוואנה, ג'ורג'יה, שחוזרת ביולי עם אלבומה השלישי, "Yellow & Green". מי שאי פעם אהב את המוזיקה שלו כבדה ומצייתת לחוקי הז'אנר ימצא כאן את מבוקשו, מבלי שיצטרך להתנצל.

ברוס ספרינגסטין - "Rocky Ground"

לצד כל הביקורות המפנקות שקיבל הבוס על "Wrecking Ball", זה השיר שעליו הוא חטף הכי הרבה. היו כאלה שלא זרמו עם הקטע ההיפ הופי, אני דווקא כן. עכשיו הוא מוציא קליפ מדויק שרק מחזק את יחסיי עם השיר. word.

ברוס ספרינגסטין ואני: כך כתבתי לבוס מכתב התנצלות

"?DIIV - "How Long Have You Known

קליפ חדש לשיר הנאה של הרכב הצד של איש ביץ' פוסילז, זאקרי קול סמית', שיופיע באלבום החדש שלהם, "Oshin", שייצא ביוני. הניינטיז חוזרים, כבר אמרתי.

(Princeton – “Grand Rapids” (RAC Remix

פרינסטון היא להקת אינדי לא ממש מעניינת מאל.איי, שאלבומה האחרון, "Rememberance of Things to Come", יצא לא מזמן. אבל הנה מגיע קולקטיב הרמיקסים הבינלאומי Rac, לוקח שיר בינוני מהאלבום והופך אותו לקטע מצוין.

פלורנס אנד דה מאשין - "Wild Wild Life"

קאבר בודד לפני סיום. פלורנס וולש החמודה מקדמת את פסטיבל bestival שבו היא תופיע בספטמבר (היא עוד יהלום בליינאפ נוצץ) בעזרת קאבר לשיר הזה של הטוקינג הדס.

פצצה מהעבר

אל תקראו לזה קאמבק, כי זה לא, למרות שיש לא מעט כותרת שזועקות ש-Mad Season מתקמבקת. ווישפול ת'ינקינג. גם אם היא תקום לתחיה, זו לעולם לא תהיה הסופרגרופ ההיא. ואיך תוכל? הבסיסט ג'ון בייקר סונדרס נכנע לסמים ב-1999 ועשה צ'ק אאוט לחיים, ליין סטיילי הצטרף אליו ב-2002, ורק מייק מקרידי מפרל ג'אם והמתופף בארט מרטין, אקס סקרימינג טריז, נותרו. ובכל זאת, בשבוע שעבר, במהלך הופעה שמטרותיה גיוס כסף לצדקה בעיר הקודש סיאטל, מקרידי ומרטין זימנו את ג'ף ראוס מ-Loaded כדי שימלא את מקומו של סטיילי ואחד ריק פריל כדי שיתפוס את הבס, וביצעו את "River of Deciet", הסינגל הראשון שיצא מתוך האלבום היחיד והמופתי של הלהקה, "Above". זה היה רגע יפה ונוסטלגי, ואולי, בעצם, אני בשל לקאמבק. אשמח להציע את מרק לאנגן, שכמובן השתתף גם באלבום. הנה הביצוע החדש, וגם הקליפ המצמרר של השיר המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully