וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הפרומו הראשון של הגרסה האמריקאית של "שלוש"

רשת הטלוויזיה CBS שחררה פרומו ראשון לעיבוד האמריקאי של הריאליטי של קשת, שמציג את המחליפות של קים בוסי, מאיה רובין ושרית גומז

רשת הטלוויזיה CBS שחררה היום (שישי) פרומו ראשון לגרסה האמריקאית של "3" וחשפה את זהות המתמודדות שתחפשנה אהבה בקיץ הקרוב בארה"ב, בתחרות הכרויות "שאינה עוד תחרות", כפי שנאמר בפרומו שמבטיח תסריט נאמן למקור של קשת. בפרומו, כמו גם בהודעה ששוחררה לכלי התקשורת האמריקאים, ניתנה היכרות ראשונית עם שלוש הבנות.

צעירת המשתתפות היא דוגמנית בשם ליבי לופז בת ה-24 מקליפורניה, בת להורים גרושים ממוצא לטיני, כלומר היא על תקן מחפשת אחר מודל זוגי יותר מושלם מזה בו גדלה, להלן מקבילת קים בוסי. שלא כמו בוסי, לופז היא בפטיסטית שמרנית ודורשת שבן זוגה יהיה מאמין גם הוא. פאשניסטה נוספת היא היזמית אפריל פרנסיס בת ה-29, בעלת שלושה עסקים משיקגו, בתחומי האופנה, אוכל וייעוץ לספא. בדומה למאיה רובין בגרסה הישראלית, גם אשת העולם הגדול פרנסיס מחפשת למצוא כעת גם זמן להתמסד.

באשר למקבילת שרית גומז, אלמנת צה"ל, לוהקה רייצ'ל הארלי בת ה-34, שהתאלמנה לפני כשנתיים בזמן שהייתה בהריון שני מבעלה המנוח, שנפטר ממחלת הסרטן. בעודה מגדלת את שני ילדיה, היא עובדת בחברת תרופות בשיקגו והקימה עמותת צדקה לזכר בעלה. אחרון חביב, ינחה את התכנית אלכס מירנדה היחסית אנונימי, שעד כה הנחה בערוצי טלוויזיה מקומים בלבד ברחבי ארה"ב.

התכנית שובצה לשידור בימי ראשון, שנחשב לערב צפייה חזק מאוד בטלוויזיה האמריקאית, מה שמבהיר כי CBS נותנת בה אמון גדול. במקביל הוסבר לעיתונות האמריקאית כי הסדרה היא מבית היוצר של הזכיינית העומדת מאחורי הגרסה המקורית של "הומלנד" ובין המפיקים הראשיים נמנים גם אבי ניר ועמי גלאם הישראליים. פרק הפתיחה ישודר ב-22 ביולי ויהיה בן 90 דקות, אז יחלו השלוש את האודישנים לבחירי ליבן, לא כולל אסי עזר.

  • עוד באותו נושא:
  • שלוש
  • cbs
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully