וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסל רוז דורש כירופרקטית צמודה

עינב שיף

3.6.2012 / 17:12

רשימת הדרישות של גאנז אנ' רוזס להופעה בישראל כוללות תשעה חדרי אמבטיה במתחם המופע, מסז'יסטית ואגרטלים עם שושנים, כמובן

תאריך ביקורה של גאנז' אנ' רוזס בישראל הולך ומתקרב (3 ביולי) ולקראתו, הגיעה גם דרישות ההפקה השונות של הלהקה שבראשותה, כידוע, עומד אדם לא פשוט כלל. ואכן, אקסל רוז לא אכזב ודרש כי לביקורו יוצמדו אליו כירופרקטית צמודה וכן מסז'יסטית צמודה והפקת המופע מחפשת בימים אלו מתנדבות למשימה. שתי בעלות התפקידים האלו צריכות לקבל חדר נפרד במתחמם המופע, למען יוכלו לטפל ברקמותיו בשקט.

בנוסף דרש רוז תשעה חדרי הלבשה שונים במתחם המופע, שכולם יאובזרו באמבטיה עם סבונים ריחניים מסוגים שונים. לצד זאת, דרש רוז כי בכל חדר יונח אגרטל עם שישה שושנים בצבע האדום ושישה בצבע הלבן. לכל הצוות ביקש רוז 270 מגבות. בתחום הכושר דרש רוז חדר כושר במתחם המופע ובו המכשיר Power Plate, אותו מתקשה הפקת המופע לאתר בשלב זה.

בתפריט דרש רוז שלוש אופציות של מנות ראשונות חמות ואופציה של מנה צמחונית חמה, לצד אורז, תפוחי אדמה או ריזוטון, לחם ממאפיה איכותית בתוספת חמאה איכותית, בר סלטים גדול הכולל לפחות 10 תוספות ולפחות רוטב אחד דל שומן, מרק, מלח, פלפל, בקבוק שמן זית, בקבוק חומץ בלסמי, רוטב סויה, מיונז של הלמנס, קטשופ היינז, חרדל, חמאה, ריבת חלב מופחתת שומן וקינוח כמובן.

כמו כן, רבים מהמעריצים דאגו מהרגלו המוכר של רוז - לאחר להופעות. שלו עצמו. בהתחשב בחוקי העזר העירוניים הנוקשים של פארק הירקון, קשה לראות כיצד רוז מעניק את שלוש שעות ההופעה שהוא נותן בדרך כלל, אם המופע, בו יעלו גם אגלי קיד ג'ו והיהודים, יתעכב ולו במעט. מהפקת המופע נמסר בתגובה בנושא: "אקסל רוז יגיע בזמן ויירד בזמן".

  • עוד באותו נושא:
  • אקסל רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully