וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איש משפחה" מסתבכת באנטישמיות? עוברת מסך

5.6.2012 / 12:05

יוצר "איש משפחה" ניסה לקדם את הסדרה באמי והסתבך בהערה אנטישמית ו"בוס" נראית מבטיחה מתמיד. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: "איש משפחה" מעצבנת את יהודי אמריקה

טקס פרסי האמי הולך ומתקרב, אולם עוד בטרם הוכרזו הזוכים, כבר יש כמה מפיקים לא מרוצים בהוליווד: במסגרת הקמפיין שמנהלות התכניות על מנת לפתות את חברי האקדמיה להצביע עבורן, יצרו אנשי "איש משפחה" קומוניקט מיוחד לבוחרים כשעליו דמויות הסדרה ומעליהן כיתובים משעשעים. בין היתר, נראית דמותו של סטואי התינוק כשמעליו הכיתוב: "פתקי ההצבעה הם חשאיים. עדיין תוכלו להגיד שהצבעתם ל'משפחה מודרנית'". אולם אחד הכיתובים הצליח להרגיז לא מעט אנשים.

גם בקמפיין האמי לפני שלוש שנים עדינות לא היתה הצד החזק של מקפרלן:

מעל תמונתו של הדמות הראשית בסדרה פיטר גריפין (אותו מדבב יוצר הסדרה סת' מקפרלן) התנוסס הכיתוב: "נו בחייכם, יהודים נפוחים, מפונקים מברנטווד (שכונה בה גרים יהודים רבים בלוס אנג'לס – מ.ר.). תנו לנו להיכנס למועדון הקטן שלכם".

הכרזה כאמור גררה לא מעט תגובות. "וואו. אם 'איש משפחה' היתה מצחיקה כך באופן קבוע, היא אולי היתה מקבלת מועמדות", אמר מפיק טלוויזיה מברנטווד ל"הוליווד ריפורטר". מפיק נוסף הוסיף: "בעוד שאני חושב ש'איש משפחה' היא תכנית מצחיקה באופן גאוני, כולנו – וזה כולל את ה'יהודי מברנטווד' הזה – צריכים לחשוב פעמיים על הומור מסוג כזה. לשים סטריאוטיפ כזה על כל קבוצה אתנית זה פשוט לא מגניב ויכול להוביל אחרים (עם כוונות רעות) להרגיש כאילו יש להם רישיון לעלוב באחרים. אני בטוח שלסת' (מקפרלן – מ.ר.) יש דברים טובים יותר לעשות". מקפרלן טרם הגיב לדברים.

המיותר: יוצר סרטון נגד אובמה עובד ב-FOX, והרשת תחת מתקפה

רשת Fox News חטפה השבוע מטחי ביקורות בעקבות סרטון ששודר בתכנית "Fox And Friends" בו הואשם באגרסיביות הנשיא ברק אובמה בהגברת האבטלה והאינפלציה במדינה. עם שידור הסרטון טענו רבים כי לא מדובר בכתבה לגיטימית, כי אם בסרטון תעמולה נגד הנשיא המכהן וכי אין לו מקום ברשת חדשותית שאמורה להיות נייטרלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

לבסוף, נאלץ סגן מנהל התכניות של הרשת ביל שיין להודות כי הפרויקט כלל "לא אושר ברמות הניהול הגבוהות". המבקרים הליברליים השתמשו כמובן בסרטון על מנת לחזק את הטענה לפיה הרשת שמרנית ומגמתית בסיקור החדשותי שלה.

כריס ווייט, המפיק שהיה אחראי לסרטון, חטף אמנם ביקורת קשה גם מצד מנהלי הרשת, אולם אלה הודיעו כי למרות הכל הוא לא יפוטר.

הביזאר: ספין-אוף לילדה המעצבנת מ-"Toddlers And Tiaras"

אלנה תומפסון, ילדה בת שש שמתמודדת בתחרויות יופי לילדות והופיעה בריאליטי "Toddlers And Tiaras", זכתה לסדרה משלה. תומפסון הקטנה, שזכתה בתכנית לכינוי "Honey Boo Boo", הפכה לדיבור החם של התכנית לאחר שנראתה שותה משקה שכינתה "Go Go Juice" לפני כל תחרות שכולל תערובת של משקאות האנרגיה "רד-בול" ו-"Mountain Dew". תומפסון ואמה זכו בעקבות כך ללא מעט ביקורת על צריכת הקפאין המוגזמת של הקטנה.

אולם כנראה שהמצקצקים יכולים להמשיך להניד ראשם בייאוש. הילדה הפכה בעקבות הופעותיה הנמרצות לכוכבת וזכתה כאמור לספין-אוף מטעם רשת TLC. הסדרה החדשה, בת שישה פרקים, עוקבת גם אחר חייהם של בני המשפחה – אמא ג'ון, אבא "Sugar Bear", והאחיות "Pumpkin"
, "Chickadee" ו-"Chubbs" – בזמן שהבת הקטנה לא מופיעה בתחרויות.

ליהוק שיחוק: זוכת האוסקר ונסה רדגרייב מצטרפת ל-"Political Animals"

"Political Animals", הסדרה החדשה של רשת USA מתחילה לצבור תאוצה, באזז וגם כוכבים: השבוע נודע כי השחקנית זוכת האוסקר ונסה רדגרייב בת ה-75 תגיע לתפקיד אורח בסדרה בתור שופטת לסבית בבית המשפט העליון. רדגרייב תגלם את דמותה של דיאן נאש, החברה הראשונה בבית המשפט העליון שמצהירה בגלוי על נטיותיה והופכת לחברה ומנטורית לדמות הראשית איליין באריש – מזכירת המדינה האמריקאית וגרושה טרייה אותה תגלם סיגורני וויבר. הסדרה תעלה לאוויר ב-15 ביולי.

השחקנית ונסה רדגרייב. Evan Agostini, AP
אצולת הוליווד האמיתית. ונסה רדגרייב/AP, Evan Agostini

לינק לעת צרה: תערוכה חדשה בהשראת הסדרה "קומיוניטי"

סדרת הקאלט "קומיוניטי" משכה במשך שלוש עונות מעריצים רבים ברשת - שאף הצליחו לחדש את הסדרה לעונה רביעית – חלקים מהם בעלי חוש יצירתי במיוחד. גלריית "PixelDrip" בלוס אנג'לס תארח החודש את התערוכה "Six Seasons And A Movie" – אוסף עבודות אמנות שנוצרו בהשראת התכנית וכוכביה. שם התערוכה הוא משפט המוזכר בתדירות גבוהה בסדרה. בלינק הזה תוכלו למצוא את תמונות האמנות ששאבו השראה מג'ף, בריטה, עבד ויתר החבורה.

הקטע שעשה לנו את השבוע: פרומו ראשון לעונה השנייה של "בוס"

"בוס" בכיכובו של קלסי גרמר זכתה ללא מעט שבחים עם עליית עונתה הראשונה. עכשיו העונה השנייה כבר בדרך (תגיע ב-17 באוגוסט) אבל הפרומואים כבר ממש כאן. צפו בפרומו הראשון לעונה השנייה בהשתתפות ג'ונתן גרוף ("glee") והראפר T.I.

"בוס": סיפרנו לכם כבר שהיא מעולה, לא?

  • עוד באותו נושא:
  • איש משפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully