וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הישראלי שהושפל על ידי גורדון רמזי ב"מטבחי הגיהנום"

גיא וקנין, רס"ר משמעת לשעבר בצה"ל, נחשף בעונה העשירית של הריאליטי המצליח - וחטף מקלחת קרה מרמזי שכינה את המנה שהכין "גלידה בטעם דג"

המטבח הישראלי ממשיך להפגין נוכחות אצל השף גורדון רמזי, האוחז הרשמי בתיק הקולינרי בפריים טיים הטלוויזיוני של ארה"ב עם שתי תכניות ריאליטי תחרותיות המשודרות אחת אחרי השניה באותו ערב, פעמיים בשבוע. לאחר שבשלבי ההכרעה של העונה הקודמת של "מאסטר שף" האמריקאית התארחה מיכל אנסקי, שופטת הגרסה הישראלית המשודרת אצלנו בשידורי קשת, בעונה החדשה שעלתה הלילה בארה"ב של "מטבחי הגיהנום" משתתף שף ישראלי בשם גיא וקנין.

וקנין בן ה-28 מעיד כי התחנך בעיקר במטבח המרוקאי של סבתו, לקח השראה בבישול מאמו, וממנה גם הוא מקבל תמיכה מלאה מאז עבר לניו יורק. הוא שרת בצבא כרס"ר משמעת ואימץ את הקשיחות גם אל עבודתו במטבח, כפי שהוא מספר. הוא עובד כשף אחראי בחברת אירועי קייטרינג כשרה בשם "אספריט" במנהטן, שאם לשפוט לפי פרופיל החברה באתר האינטרנט שלה, נמצאת בבעלות משפחתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא בדיוק התחבב על השף. וקנין/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מטבחי הגיהנום", אשר במרכזה שתי קבוצות של שפים, גברים מול נשים, המתחרים במטבח משותף על בישול באולפן מסעדה, יצאה לדרך אמש עם עונתה העשירית בעוד וקנין החל את דרכו ברגל שמאל. באופן מסורתי, כל משתתף מציג לשף רמזי את מנת הדגל שלו, אך כאשר וקנין הגיע אל השף בדקות הראשונות של הפרק עם מנת דג בס ברוטב מיסו ושוקולד, הוא ממליץ בעיקשות לשף שלא לטעום את המנה כי היא לא טובה. "הביצוע שלי כשל, אני לא הייתי מגיש את זה במסעדה", הוא קובע עוד בטרם רמזי טועם. וכצפוי, לאחר הביס הראשון, השף יורק הצידה, מתבל בקללה וקורא למנה בבוז "גלידה בטעם דג".

רמזי נכנס בוקנין, החל מהדקה התשיעית:

בהמשך הפרק, אחד המועמדים להדחה מקבוצתו של וקנין מפנה אליו אצבע מאשימה שהוא חיבל לו במנה ובכך גרר את הקבוצה להפסד. לפיכך, מסתמן כי השהות של וקנין בריאליטי הולכת להיות טעונה לצד חבריו לקבוצה. בראיון אתמול באחת מתכניות הבוקר הפופולריות בניו יורק סיפר וקנין כי הוא גם עומד לפתוח בקרוב מסעדת סושי אורגני ביוניון סקוור שבמנהטן, כך שבכל מקרה הוא כבר בגלגול הבא אחרי הגיהנום של רמזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully