וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקס שירגיז את אנסטסיה מיכאלי

הומוסקסואלים מתחתנים, ילד דמוי הארי פוטר הוא האנטיכרייסט ועוד נושאים שירגיזו פוריטנים: מה חדש בעולם הקומיקס?

עד שהפוריטנים יפרידו בינינו

כשבחברת הקומיקס מארוול החליטו שהם רוצים לחתן את גיבור העל Northstar עם בן זוגו קייל ג'ינדו בגיליון החדש של "Astonishing X-Men", ידעו בחברה בוודאי כי ייתקלו בהתנגדות. נישואים בין בני זוג מאותו המין אמנם חוקיים בחלק ממדינות ארצות הברית, אך המאבק על החוקיות הזו עוד רחוק מלהסתיים.

ואכן, "הארגון הלאומי למען נישואים" – ארגון שמטרתו למנוע מזוגות חד-מיניים להתחתן – הוציא הודעת גינוי. רק שההודעה הזו לא מתייחסת לכך שקוראי הקומיקס יוכלו לחזות בחתונה בין שני גברים, אלא למשהו הרבה יותר פוליטיקלי-קורקט - "המסחור הבוטה" של החתונה. "משהו לא בסדר כשחברות גדולות דוחפות נישואים חד מיניים לספרות ילדים כדי לעשות כסף", נכתב בהודעה.

מי שכן תמך בחתונה, לפחות בצורה מצויירת, הוא ראש העיר של ניו יורק, מייקל בלומברג, אשר הופיע בגיליון הקומיקס כאורח בחתונה, זאת לאחר שאישר להשתמש בדמותו. במקביל להופעתו, כלל הגליון גם פרסומת לניו יורק, שהסבירה כמה קל ונוח להתחתן בעיר.

בראשית בראה DC את השמיים ואת הארץ

בספטמבר הקרוב, שנה בדיוק לאחר שחברת הקומיקס DC השיקה את כל היקום שלה מחדש עם 52 סדרות חדשות, תביא החברה לקוראי הקומיקס שלה את "חודש 0". 52 הגיליונות שיופצו בחודש הזה, לא יהוו את ההמשך של עלילת גיליונות אוגוסט, כי אם יהיו חוברות נפרדות שמטרתן אחת: לתת את סיפורי המקור של גיבורי העל ביקום החדש. ולא רק את ההיסטוריה שלהם נקבל, אלא גם תשובות לחלק מהשאלות שהועלו במהלך השנה.

כיוון שב-DC עדיין מנסים להיצמד לפורמט של 52 סדרות חודשיות, וב"חודש 0" צפויות להיות מושקות ארבע חדשות, ארבע סדרות קיימות תסתיימנה עם "גיליון 0". אלה תהיינה Captain Atom, Resurrection Man, Voodoo ו-Justice League International.

כשהארי פגש את ישו

אלן מור – אחד מכותבי הקומקס המפורסמים ביותר ("ווצ'מן", "ונדטה", "ליגת הג'נטלמנים"), השיק לאחרונה את הפרק השלישי ב-"ליגת הג'נטלמנים: מאה", שמתרחש ב-2009. ובפרק הזה, ישנו ילד קסום שהינו האנטיכריסט. הילד, יש לומר, נראה קצת כמו הארי פוטר.

לא קצת, אם נדייק, כי אם מאוד כמו הארי פוטר. עם רכבת קסומה, צלקת והופעת אורח של ברק (אתם לא רוצים לדעת). לא מדובר באידאולוגיה דתית, כי אם בסאטירה על התרבות הבריטית העכשווית, ובכל זאת מור זוכה ללא מעט ביקורת על השימוש בקריקטורות של הדמויות המוכרות.

סיבות לנקמה

סדרת האנימציה "Avengers: Earth's Mightiest Heroes", שהושקה ב-2010, זכתה לביקורות חיוביות מאוד, ונראה היה כאילו אחרי הסרט שעשו על פי "הנוקמים" היא תהיה הסדרה האחרונה שמארוול תבטל. ובכל זאת, החברה הודיעה כי הסדרה לא תחזור לעונה שלישית ב-2013.

במקומה, מתכננת מארוול סדרת אנימציה חדשה, Avengers Assemble. הסיבה לכך, ככל הנראה, היא ש-EMH עקבה אחרי דמויות שהושפעו מהקומיקס של "הנוקמים", ואילו עכשיו רוצה מארוול סדרה עם דמויות שמושפעות דווקא מסדרת הסרטים, שכיום הינה פופולרית הרבה מהקומיקס.

איזה קומיקס מרגיז הייתם מציעים אתם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully