וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם North Mississippi AllStars

8.7.2012 / 16:31

לקראת הגעת North Mississippi AllStars להופעה בארץ, סולן הרכב הבלוז המשובח לות'ר דיקנסון בוחר את חמשת האלבומים ששינו את חייו

אלן לומקס - "Sounds of the South"

"מדובר באוסף של הקלטות שערך המוזיקולוג אלן לומקס בשנות ה-50 ויצא לאור באטלנטיק רקודרס. אני גדלתי על האלבומים האלה והם עיצבו את הטעם המוזיקלי, האסתטיקה והרפרטואר שלי. הם היו בעלי משמעות אדירה והם נקודת התייחסות רווחת בקרב מוזיקאים"

"Black Flag - "Damaged

"גיליתי את בלאק פלאג כשהייתי בן 12. הרגשתי כאילו סוף סוף מצאתי מוזיקה מהכוכב שלי"

"Fred McDowell - "Amazing Grace

"זו מוזיקת גוספל יפיפייה מההומלנד שלי. למדתי הרבה מאוד שירי גוספל מהאלבום הזה"

בו דידלי - "Greatest Hits"

"כשהייתי בן 5 וקיבלתי את הגיטרה החשמלית הראשונה שלי אבא שלי כיוון אותה והראה לי איך מנגנים את הקצב של בו דידלי. וזה תפס אותי! האלבומים שלו הם עדיין מהקוליים ביותר שישנם"

"Ry Cooder- "Boomers Story

"אבא שלי ניגן עם ריי קודר והפיק את האלבום הזה. הסטייל שלו השפיע מאוד על מה שאני ואח שלי עושים ועל איך שאנחנו מרגישים כלפי מוזיקה שורשית"

הרכב הבלוז North Mississippi AllStars מגיע לארץ להופעה ב-10 ביולי במועדון בארבי בתל אביב. את ההרכב מובילים האחים לות'ר וקודי דיקנסון, בניו של המוזיקאי והמפיק המוערך מממפיס, ג'ים דיקנסון.

בהופעה בישראל להקת Alvin Youngblood Hart תחמם את North Mississippi AllStars. כרטיסים במכירה מוקדמת יעלו 120 שקלים ובערב המופע 150 שקלים בקופות. את הכרטיסים ניתן לרכוש דרך אתר הבארבי או אתר מיסטר טיקט.

האתר הרשמי של הלהקה
אהבתם את המוזיקה שבחרו North Mississippi AllStars? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully