וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שישי עד הגג": ביזיון של טלוויזיה

לילך וולך

6.7.2012 / 22:36

תוכנית האירוח החדשה "שישי עד הגג" עם אילנית לוי, ימית סול ואילנה ברקוביץ' היא מסיבת רווקות איומה שפשוט הועברה למסך מבלי לחשוב על דבר פשוט: מי צריך את זה?

ישנם דברים שונים שנחסכים מהגברים בהיותם גברים, ורובם ברורים מאליהם. אבל הניחו בצד כאבי מחזור, ייסורי לידה ועקבים גבוהים; אם יש משהו שנחסך מגברים זה מסיבות רווקות – מפגש של 'מוכרחים להיות שמחה' עם חברות הכלה שלא בהכרח יש ביניהן כימיה או היכרות, משחקי חברה מאולצים, אוכל שתמיד ייקרא "נשנושים" ו"מתוקים", ושיחות כפויות ומצוחקקות על סקס. ובכן, לא עוד. הדלת נפתחה לכל מי שרוצה להיות חלק ממסיבת הרווקות הכי חסרת פואנטה בטלוויזיה – "שישי עד הגג".

הרגע שבו "שישי עד הגג", תוכנית קבלת השבת החדשה של רשת בהנחיית ימית סול, אילנית לוי ואילנה ברקוביץ', גילתה את עולם התוכן שלה והתבהר שבעצם ה-DNA שלה זהה לשל מסיבת רווקות הוא כאשר השלוש אילצו את שלום אסייג לשחק במשחק הידוע כ-"Kill, Fuck, Marry" ודחקו בו לבחור בין אנסטסיה מיכאלי, שרה נתניהו או פנינה רוזנבלום לפי הקטגוריות, כך שבסופו של עניין הודה בחצי לב שתחת הנסיבות המצערות היה מתחתן עם אנסטסיה מיכאלי (כי היא "יודעת לעשות ילדים", כמובן), ישתעשע בחיקה של רוזנבלום, ויהרוג את אשת ראש הממשלה. נפילת האסימון המביכה בשידור לגבי הבעייתיות המובנית שבקריאה לקפח את חייה של נתניהו היתה יכולה להיות הרגע המבדר היחידי בתוכנית; אלא שגם היא לא היתה כזו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה לא הביאו חשפן? "שישי עד הגג"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל לא רק משחק ה"מין, חמין, סכין" היה חלק מובהק של מסיבת רווקות – כל עולם התוכן של "שישי עד הגג" הרגיש מחופף במקרה הטוב ונטול השקעה בשאר הזמן. בחלק נרחב מ"שישי עד הגג" אי אפשר להבין מה אומרות המנחות החביבות לכשעצמן, אך הלא במיוחד רהוטות, מעניינות או שנונות. מאחר ואין מנחה מרכזית, והתוכנית אמורה ליהנות מהצ'יט צ'ט הטבעי שלכאורה נוצר בין החברות של הכלה, הן נכנסות זו לדברי זו, דוהרות בדיבורן באופן לא טלוויזיוני בעליל ומרבית התוכנית נשמעת כמו רעש רקע של קולות נשיים עמומים.

כאשר המנחות התפנו מלדבר על עצמן וזו על זו - ברכת "שבת שלום" אוחלה למי שמסדרת את הגבות של לוי בין היתר, וברקוביץ' דיווחה את המבזק המרתק שהיא שמחה על גל המדוזות כיוון שהוא חוסך ממנה להיראות בבגד ים – הן אירחו כאמור את שלום אסייג שהתבקש להביא חפצים המעידים עליו, וברוח ההשקעה הכללית של התוכנית פירגן להן את הסלולרי שלו, המ?טען(!) של אותו סלולרי ומאפרה. האם בכלל צריך לומר על הבחירות של אסייג משהו נוסף, או שהסאבטקסט "כל מה שהולך פה מעניין אותי כמו הנעשה ברוקדים עם כוכבים" נצעק מספיק ברור מאליו?

גם אביהו שבת התארח בתוכנית ומילמל כמה משפטים על עצמו אחרי שנדרש לשתף פעולה, וברוח הגן הסגור פיזיקלית של הזכייניות – "שישי עד הגג" אירחה את אחד המשתתפים שעבר לשלב הבא בתוכנית של "מי יפיל את המאסטר?", מה שהיה באופן אירוני אחד מהרגעים המרגשים היחידים של התוכנית נטולת הריגוש. אמנם נדרש לזה נחש זעיר שהוחבא בתיקה של אילנה ברקוביץ' והחריד את מסיבת הרווקות המנומנמת, אבל בשלב הזה היינו מתפשרים על כל מה שצריך כדי שלא תבוא גם סקסולוגית ותרצה על שפיכה נשית.

"שישי עד הגג": ראיתם? נהניתם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully