וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפלו בעריכה: "הישרדות VIP" לא עושה הנחת סלבס

14.7.2012 / 9:33

"הישרדות VIP" מנצלת את החולשות של הסלבס למרבה השעשוע ולואי סי. קיי חזר בעונה חדשה ומצוינת. דברים שאסור לפספס

בלי הנחות סלבס, באמת/ לילך וולך

סלבריטאים רגילים להנחות סלבס גם כאשר הם לא בסייל מוקדם למותג אופנה – הם בדרך כלל יוצגו כשהם במיטבם, יזכו בעיקר לתמונות מחמיאות, ואפילו צילומי פפראצי "מפתיעים" מתואמים רוב הזמן עם הסוכנים האישיים שלהם. למרבה השמחה, זה לא המצב ב"הישרדות VIP", העונה שמצליחה למתג את "הישרדות" מחדש ולהיות המוצלחת מכולן עד כה.

מעבר לזה שאנו רואים את הסלבס בסיטואציות מביכות כמו נשנוש חרקים חיים ומריבות קטנוניות של גן ילדים נטול גננת, הפקת התוכנית לא רק שלא מתכוונת לעשות להם הנחה אלא מנצלת באופן משעשע ומרענן את הנרקיס הקטן והיהיר שטמון בכל אחד מהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קומדי סטור חזר. איתי שגב מתוך "הישרדות VIP"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כך, בפרק האחרון למשל, חולקו לשבט צומי עיתונים ששולבו בהם ידיעות פיקטיביות שנגעו אליהם. התגובות ההמומות והנסערות שלהם היו רגע מופת של טקס הסרת הלוט מעל לתדמית שסלבריטאים מנסים לטפח, אבל "הישרדות VIP" לא הסתפקה בזה, ולאחר שגילתה להם שחלק מהידיעות הן אכן פיקטיביות, תיעדה היטב וברשעות מבדרת את התגובות מלאות ההקלה. כך למשל, זכינו לראות את איתי שגב מתבאס עד עמקי נשמתו שעונה חדשה של "אבי ביטר חי בסרט" תערך בלעדיו, ולאחר הבשורה על כך שהידיעה עשויה להיות פיקטיבית, את מונולוג ה"ברור שאי אפשר לעשות את התוכנית בלעדי, זה הבייבי שלי". אבל החזה שהתנפח בחזרה בגאווה לא נשאר כזה עוד זמן רב, כאשר הוא התבשר שמבין הידיעות הפיקטיביות, דווקא זו היתה אמיתית לגמרי. שח מט.

זה מצחיק וקצת אכזרי, אבל בעיקר מעיד על הגישה הבריאה והתחרותית של ההפקה – עיגול פינות וחיים קלים זה נחמד להשקות ליין תכשיטים, אבל לא מספיק טוב לרייטיינג. ב"הישרדות" יש אמנם שורד אחרון שזוכה למיליון שקלים מינוס מסים, אבל הנזק התדמיתי שהשתתפות בתוכנית ריאליטי גורמת הוא חסר מחיר עבור כל אחד, בטח אם הוא ידוען שנשען על הדיסטנס הכוכבי שלו מהקהל בבית. "הישרדות VIP" מראה לנו שלא רק שהסלבס הם בדיוק כמונו, לפעמים הם אפילו גרועים הרבה יותר.

מה אתם חושבים על "הישרדות VIP"? ספרו לנו בפייסבוק

לואי סי. קיי יעשה לכם את הקיץ/ מריאנה בננסון

הסדרה "Louie" של לואי סי.קיי היא בהחלט רכבת שרצוי למהר ולעלות עליה, אם עדיין לא יצא לכם: קשה להפריז במידת החשיבות והפופולריות של סי.קיי כרגע, בארצות הברית ובגרורותיה האינטרנטיות ברחבי העולם. הקומיקאי שגוף היצירה שלו הוא אכילת ראש מתמשכת ויסודית ביותר על כך שהוא זקן, שמן ומרבה לאונן ועל כך שהחיים איומים וקצרים, הוא מופת של הצלחה יצירתית וכלכלית. בסוף 2011 הוא הכניס יותר ממיליון דולר בתוך עשרה ימים כאשר העלה את מופע הסטנדאפ שלו להורדה באתר שלו בעבור חמישה דולרים. בחודש שעבר הוא מכר מאה אלף כרטיסים למסע ההופעות שלו בתוך 45 שעות (אם מאמינים לטוויט).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בעונה השלישית של הסדרה שלו, המשודרת בערוץ FX, בן דמותו של לואי הוא כבר זקן שמן עם שתי ילדות גדולות ומהממות והרבה כסף. לראייה, אחרי שתי עונות שבהן יצר את הסדרה כמעט לגמרי לבדו, הוא שכר לו עורכת של ממש, ועוד אחת שעבדה בסרטים של וודי אלן. זו אולי הסיבה לכך שהפרק השני, ששודר בשבוע שעבר, כבר מביא לידי שלמות את המבנה הבסיסי של הסיטקום המשונה הזה – קטעי סטנד-אפ שלרוב מפרידים בין עלילות די רנדומליות ומנותקות זו מזו.

אם עד כה התעצלתם, אפשר לנצל את גל החום הנוכחי כדי לצפות בזרירות בשתי העונות הראשונות ולהדביק את הפער משאר העולם. מבחינת היחס שבין שעות סדרה לשעות ביממה זאת משימה סבירה לשבת – בכל זאת כל פרק אורכו כעשרים דקות. מנגד אתם עלולים לצאת מהעבר השני של סוף השבוע כשאתם שונאים את הגוף שלכם, משתוקקים לפנות לבנותיכם בכינוי "dude" ורואים מיץ איידס בכל מקום.

לואי סי. קיי לא רק מצחיק אלא גם קודר ומרגש
אתר הסדרה "Louie"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully