וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מה צפוי לקרות ב"הומלנד", "glee" ו"המפץ הגדול"?

17.7.2012 / 14:00

החדשות החמות באשר לסדרות הכי נצפות בארה"ב (זהירות ספוילרים), ומהו הג'וב החדש של שאקיל אוניל? סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: מה יקרה בעונות החדשות של "הומלנד" ו"glee"?

קומיק-קון, פסטיבל החנונים הכי גדול של השנה התקיים השבוע בסן דייגו וסיפקנו לכם במהלכו דיווחים ישירים משם. בתום הפסטיבל ולאחר כל הפאנלים המקיפים עם יוצרי סדרות הצמרת בטלוויזיה האמריקאית, הנה עוד כמה כותרות מעניינות, ובעיקר הרבה ספוילרים (זהירות!):

- בפאנל של "הומלנד" חשפו היוצרים בדיוק היכן נמצאת כל דמות בסדרה עם פתיחת העונה השנייה, שצפויה לעלות בארה"ב בספטמבר. כך למשל, גילינו שקארי (קלייר דינס המצוינת) מתעוררת מהטיפול האינטנסיבי בחשמל שניתן לה בפרק האחרון של העונה הראשונה, חוזרת הביתה ומפתחת קריירה כמורה, שברודי (דמיאן לואיס) מצליח להיכנס לתוך ה-CIA ושייתכן שסול איננו דובר אמת כאשר הוא קורא לקארי לשוב לשורות הסוכנות. הדובדבן שבקצפת עבורינו: שני הפרקים הראשונים לעונה הם אלה שצולמו בישראל.

- אחת הסיטואציות המשעשעות בכנס אירעה בפאנל של "משחקי הכס" כאשר נדרש הסופר ג'ורג' ר.ר. מרטין, שעל פי ספריו נוצרה הסדרה, לסוגיית העירום הרב בה. מרטין פתח את הפאנל בהתנצלות על כך ששותפיו לעשייה דיוויד בניוף ודי.בי ווייס לא יכלו להיות בפאנל כיוון שהם מצלמים באירלנד את העונה השלישית, והתנצל גם על חסרונו של "הילד בן ה-13 שאחראי לכל הציצים" (מה שמתייחס למערכון של "Saturday Night Live" שהסביר את העירום בסדרה בכך שילד בן 13 יושב ומוסיף עירום לכל סצנה).

- יוצרי "glee" סיפרו במהלך הפאנל שלהם כי העונה הרביעית של הסדרה תיפתח כאשר המאמנת מהגיהינום, סו סילבסטר, כבר נמצאת אחרי לידת בנה או בתה. זהות האב המפורסם עדיין איננה ידועה, אולם איאן ברנן, אחד ממפיקי התוכנית הבטיח כי זו תתגלה בחצי הראשון של העונה, והדבר צפוי להיות "מצחיק במיוחד".

- מפיק "המפץ הגדול" צ'אק לורי הבטיח כי העונה תמצא דמותו של ראג' (קונאל נייר) אהבה. הוא לא פירט האם מדובר באדם אנושי או חפץ (בעונה הקודמת ניהל ראג' רומן קצרצר עם אפליקציית האייפון "סירי") אולם לדבריו, "הוא נרגש לראות את זה קורה". ומה לגבי האהבה שמצאו מחדש לנארד ופני? "יש להם דרך מסובכת לפניהם", הזהיר המפיק ביל פריידי.

- גם יוצר "באפי ציידת הערפדים", ג'וס וידון, עשה את הכותרת שלו בפסטיבל כשהכריז לשמחת מעריצים ברחבי העולם כי סדרת הרשת הקצרצרה שלו "Dr. Horrible's Sing-Along Blog", בכיכובם של ניל פטריק האריס וניית'ן פיליון, תעלה בסתיו הקרוב כסדרה ברשת CW.

קומיק-קון: שוורצנגר וסטאלון חוטפים מכות
קומיק-קון: אלונה טל מככבת בפיילוט חדש
קומיק-קון: סרטי הענק החמים של השנה הבאה

המיותר: הכוכב של "קומדי סנטרל" חושב שאונס זה דבר מצחיק

דניאל טוש, מנחה התוכנית "Tosh.0", של רשת קומדי סנטרל, מצא את עצמו השבוע במרכז סערה תקשורתית. במהלך מופע סטנד-אפ שקיים במועדון "Laugh Factory" שבלוס אנג'לס, התחיל טוש לספר לקהל כמה שלדעתו בדיחות על אונס הן מצחיקות. הוא המשיך והמשיך למורת רוחה של אחת מהצופות במקום, שלבסוף צעקה לעברו: "האמת היא שבדיחות על אונס לעולם לא מצחיקות". טוש אז הפנה את תשומת לב הקהל לאשה שהעירה לו והחל במה שרק ניתן לקוות היה התמוטטות עצבים מוחלטת: "איזה מצחיק זה היה אם הבחורה הזו שם היתה נאנסת עכשיו על ידי חמישה גברים? כאילו, ממש עכשיו? מה אם חבורה של גברים היו פשוט אונסים אותה...?".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הצופה יצאה מיד מהאולם כשהיא מזועזעת מהדברים, והעלתה פוסט זועם במיוחד לבלוג שלה בו סיפרה על השתלשלות האירועים. "זה היה משפיל מאוד, במיוחד כאשר הקהל שאג בצחוק לדבריו של טוש. עיניהם עקבו אחרינו כשיצאנו מהאולם", כתבה.

כאשר הפוסט החל לרוץ ברשת ולעשות כותרות, יצא טוש בהתנצלות המתחייבת. "אם נשים בצד את כל הציטוטים שהוצאו מהקשרם, ברצוני להתנצל בכנות", כתב בחשבון הטוויטר שלו, "מה שהתכוונתי לומר בכך הוא שיש דברים נוראיים בעולם, אבל אתה עדיין יכול לצחוק עליהם". לציוץ הזה הוסיף טוש את התווית #deadbabies. מתנצל, אבל לא מתחרט.

הביזאר: הג'וב החדש של שאקיל אוניל

כוכב הכדורסל לשעבר שאקיל אוניל קיבל השבוע תוכנית חדשה ברשת TruTV האמריקאית, בה אוניל בן ה-40, ינחה תוכנית בשם "Upload" במסגרתה הוא ייתן פרשנות משלו לסרטוני יוטיוב עתירי צפיות יחד עם כמה חברים טובים.

כך זה נראה בפעם האחרונה שלשאק היתה תוכנית טלוויזיה:

בסדרה, שדומה במהותה לתוכניתו של דניאל טוש (שהוזכר למעלה) "Tosh.0", יביים אוניל גם סרטונים משלו וינסה ליצור פארודיות ברשת בתקווה למיליוני צפיות. אל אוניל יצטרפו הקומיקאים גארי אוון וגודפרי. "לשאקיל אוניל יש כזאת אישיות מדהימה, והוא ממש נהנה עם הפורמט ועם החומרים בתוכנית החדשה הזו של TruTV, אמר נציג מטעם הרשת לאתרי הבידור. "תמיד ניסיתי לבדר אנשים", הוסיף אוניל, "ואני יודע שהתוכנית הזאת תצחיק מאוד".

ליהוק שיחוק: אמנדה פיט וג'ואל מקהייל מגיעים לתפקידי אורח

"האשה הטובה" תקבל בעונתה הרביעית חיזוק משמעותי במיוחד: אמנדה פיט ("ג'ק וג'יל") תצטרף לקאסט המפואר שכולל את כריס נות' וג'וליאנה מרגוליס, בתור עורכת דין מטעם הצבא שמתיידדת עם אלישיה (מרגוליס). דמותה של פיט מנסה לתבוע קבלן עבודה צבאי בגין הטרדה מינית. כאשר הניסיון נכשל, היא פונה לאלישיה שתייצג אותה, ומוצאת בה חברה טובה ואשת סוד. העונה הרביעית של הסדרה תעלה ב-30 בספטמבר.

ג'ואל מקהייל בטקס פרסי ה-ESPYS 2012 השבוע:

ליהוק לוהט נוסף שהתרחש השבוע הוא זה של ג'ואל מקהייל ("קומיוניטי", "מרק הוליוודי") שיגיע לתפקיד אורח בדרמת האופנוענים של רשת FX, "בני האנרכיה". מקהייל, שרגיל בעיקר לתפקידים קומיים, יגלם במשך מספר פרקים את וורן – איש תחבולות ומרמה שבוגד באדם הלא נכון. פרטים נוספים על דמותו של מקהייל עדין אינם ידועים, אולם ניתן לומר בבטחה שיש לו מספר סצנות עם דמותה של קאת'י סיגל שצייצה השבוע תמונה של השניים מהסט ורשמה: "עובדת עם זר נאה. יאו! בחורה ברת מזל. אוהבת את העבודה שלי".

לינק לעת צרה: לאיזה בית אתם שייכים ב"משחקי הכס"?

העונה השלישית של דרמת הפנטזיה "משחקי הכס" תגיע למחוזותינו רק במרץ 2013, אבל זה לא אומר שאי אפשר להשתעשע עד אז: הסדרה השיקה עמוד פייסבוק מיוחד בו תוכלו לעשות לייק ולגלות לאיזה בית מבית ארבעת הבתים - טרגריאן, סטארק, לניסטר או גרייג'וי - אתם שייכים. התוצאה היא סמל הבית עם שמכם שיופיע בעמוד הפייסבוק שלכם. הכל בלינק הזה.

הקטע שעשה לנו את השבוע: ג'ייסון ביגס עושה "אודישן" ל"מג'יק מייק"

הסרט "מג'יק מייק" עורר תגובות רבות בארה"ב בעיקר בגלל ישבניהם החשופים של מתיו מקונוהי וצ'נינג טאטום. עכשיו, יש מי שצוחק על חשבונם: צפו בג'ייסון ביגס ("אמריקן פאי") עושה אודישן לתפקיד של מקונוהי בסרט, כולל הריקוד החושני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully