וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יס פלאנט בראשון לציון: כך נראה קומפלקס הקולנוע

רוני אפרת

16.7.2012 / 17:37

קומפלקס הקולנוע יס פלאנט הושק היום בראשון לציון עם 26 אולמות, 3,600 מושבים ועשר מסעדות - כך נראה מתחם הבילוי החדש. צפו

אבי כהן

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

קומפלקס הקולנוע יס פלאנט הושק היום (שני) בראשון לציון. במתחם 26 אולמות, 3,600 מושבים ו-2,000 מקומות חניה בלעדיים לו. הקומפלקס משתרע על 30 דונם וכולל גם עשר מסעדות ובתי קפה, בהשקעה של למעלה 200 מיליון שקלים.

בין עשרות האולמות, אשר עברו הסבה מיוחדת בחודשיים האחרונים וכעת ההקרנה בהם היא 100% דיגיטלית, נמצאים גם אולמות מיוחדים של IMAX דיגיטלי, אולם 4DX המשלב אפקטים סביבתיים כמו רוחות, ברקים, גשם, מים, זוחלים ועוד, מערכות שמע חדשניות מבית AURO 3D, מתחם VIP ואפילו אולמות אירועים להשכרה. גם מחוץ לאימפריה עובדים על פארק שיכלול מתחמי צרכנות נוספים, שיט באגם, טיילת ואמפי פארק ענק, כל זאת על רקע הסופרלנד המיתולגי.

השקת יס פלאנט נעשתה יחד עם מיתוג מחדש, הכולל בעיקר את שינוי הלוגו ואת הסלוגן "חוויה מעולם אחר" ונעשה בעלות של 3.5 מיליון שקלים לחברה, שאחראית למחזור של 35 מיליון לקוחות בשנה החולפת, בארץ ובחו?ל. באשר לכיסוי ההוצאות, מחירי הכרטיסים ההולכים ומאמירים אמורים למלא תפקיד זה. הם צפויים להתפרסם באתר האיטרנט של החברה, אך נכון לכתיבת שורות אלה טרם נעשה כך. כרטיס לסרט באולם 4DX, למשל, יעלה 62 שקלים. ?אנחנו נמצאים בחלק התחתון של מחירי הכרטיסים באירופה לקולנוע?, אומר מנכ?ל רשת תיאטראות ישראל, מוקי גרדינגר.

יס פלאנט: ראשון לציון היתה צריכה קומפלקס קולנוע? דברו על זה בפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • יס פלאנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully