וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי השחקן שנתפס עם המכנסיים למטה? עוברת מסך

24.7.2012 / 15:14

לא כולם מרוצים מהמועמדויות לאמי, מה קורה ב"חדר חדשות" ומי השחקן שנתפס עם המכנסיים למטה? סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: המועמדויות ל"אמי" הוכרזו. מי יצא מאוכזב?

חברי "מד מן", "משחקי הכס" ו"משפחה מודרנית" יצאו מרוצים מהכרזת המועמדויות לטקס פרסי ה"אמי" השבוע, אבל לצד החיוכים שלהם, היו כמה קולגות בהוליווד שהזעיפו פנים: מבקרי הטלוויזיה בארה"ב התרעמו על הזנחתן של סדרות מדוברות ומוערכות כמו הקומדיה "קומיוניטי", שזכתה למועמדות בקטגוריית הכתיבה בלבד (וזכתה בפרס הקומדיה הטובה ביותר בטקס פרסי המבקרים רק בחודש שעבר), או "דקסטר" שנבעטה מהתחרות על סדרת הדרמה הטובה ביותר לראשונה מזה חמש שנים. גם "האוס" לא זכתה לככב באף קטגוריה חשובה וכך גם "glee" ו-"Luck" המדוברת שמצאו את עצמה מחוץ לרשימה.

בקטגוריית תכניות הריאליטי צרמה היעדרותה של "אמריקן איידול", זאת על אף שריאן סיקרסט מועמד גם השנה לזכות בפרס מנחה הריאליטי הטוב של השנה (זאת לעומת ג'ף פרובסט, מנחה "הישרדות", שבניגוד לשנים קודמות הודח השנה מהרשימה).

הזנחות נוספות נרשמו גם בקרב שחקנים כמו יו לורי ("האוס") וקלסי גרמר ("בוס") שלא זכו למועמדות בקטגוריית שחקן הדרמה הטוב ביותר, על אף ששניהם גילמו דמויות מצוינות ומוערכות בשנה האחרונה. כך גם איימי רוסום ("חסרי בושה") ומרישקה הריגטאיי ("חוק וסדר") שאיבדו את מקומן לטובת מישל דוקרי ("אחוזת דאונטון") שלא זכתה למועמדות בשנה שעברה כאשר הסדרה התמודדה בקטגוריית המיני סדרה/ סרט לטלוויזיה. גם השנה את קטגוריית שחקן המשנה בקומדיה תפס כל הקאסט של "משפחה מודרנית", ולכן מי שנשארו בחוץ גם השנה הם ניל פטריק האריס ("איך פגשתי את אימא") וניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף") הנהדרים. הפתעה נוספת נרשמה בקטגוריית שחקן המשנה בדרמה, כאשר ג'ון סלאטרי ("מד מן") נשאר בחוץ לטובת חברו לקאסט ג'ארד האריס.

המיותר – אחר הביקורות, ארון סורקין עושה ניקוי אורוות ב"חדר החדשות"

הביקורות השליליות על "חדר החדשות", הסדרה החדשה מבית ארון סורקין, הכריעו כנראה את היוצר המוכשר. השבוע דיווחו אתרי הבידור בארה"ב כי עם היוודע דבר חידוש הסדרה לעונה נוספת, פיטר סורקין חצי מצוות הכותבים שלו, על אף שלפי דיווחים אחרים, הוא פיטר את כולם. "בכל שנה כל תוכנית מעריכה מחדש את הצרכים מצוות הכתיבה שלה. זהו הליך שגרתי ביותר", נמסר בהצהרה מטעם הרשת המשדרת, HBO.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עם זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שלמרות הבאזז התקשורתי, קיבל סורקין ביקורות צוננות מאוד עם עליית הסדרה, מה שיכול להסביר את הפיטורים ההמוניים. אותו זעם על הביקורות בא לידי ביטוי גם בראיון ביזארי במיוחד שסיפק סורקין לפני מספר שבועות לאתר האינטרנט של העיתון הקנדי "The Globe And Mail", במהלכו נזף בכתבת שעליה "לראות סרט או לפתוח עיתון מפעם לפעם", וכאשר זו השיבה לו שהיא כותבת עבור עיתון ואף מנויה ל"ניו יורק טיימס" נתן לה סורקין "כיף", ולאחר מכן התלונן ש"נמאס לו מבנות שלא יודעות לתת כיפים כמו שצריך", ואף ניסה ללמד אותה כיצד לתת אחד. בתום הראיון ניסה סורקין לתקן ואמר לכתבת ההמומה ש"תכתוב משהו נחמד", כאשר התוצאה לה זכה הוא תיעוד מפורט של החוויה המוזרה, ופחות שבחים על הסדרה החדשה.

הביזאר – השחקן נתפס עם המכנסיים למטה ופוטר מהרשת

פרד ווילארד הוא מסוג השחקנים שהפרצוף שלהם תמיד נראה לכם מוכר, אבל השם פשוט לא מצליח לקפוץ לראש. עכשיו, נראה לנו שיזכרו אותו לא בהכרח בגלל הפנים שלו: השחקן הוותיק שהתארח לאחרונה בסדרות כמו "משפחה מודרנית", "לגדל את הופ" ו"פרנקלין ובאש", פוטר השבוע מרשת TBS לאחר תקרית שהוגדרה בשפה המקצועית כ"התנהגות גסה".

על פי הדיווחים באתרי הבידור, במהלך סיור שגרתי של משטרת לוס אנג'לס באולם קולנוע לסרטי מבוגרים בעיר, נתפס וילארד כאשר הוא יושב באולם (וצופה בגרסת הפורנו ל-"The Client's List"), מכנסיו מופשלים והוא אוחז באיבר מינו. וילארד נעצר ושוחרר זמן קצר אחר כך.

הרשת כאמור פיטרה את וילארד מתפקידו כמנחה תכנית הריאליטי החדשה של הרשת "Market Warriors", אולם האחרון טוען כי האירוע כלל לא קרה. לטענתו, "רצף אירועים מוזר" הוא שהוביל לסיטואציה המביכה, אותה כינה כ"חילוקי דעות ביני לבין המשטרה", והוסיף כי "הכל מתבהר ברגעים אלו ממש".

ליהוק שיחוק – ג'ון מקיין מגיע ל"מחלקת גנים ונוף", מרי ג'יי בלייג' ל- "The Voice"

קומדיית הפוליטיקה המוניציפאלית "מחלקת גנים ונוף" עולה מדרגה ומגיעה בעונתה הבאה לוושינגטון – צוות השחקנים בכיכובה של איימי פוהלר (שמועמדת זו הפעם השלישית לפרס האמי בקטגוריית השחקנית הקומית הטובה ביותר) יגיע לבירת ארה"ב, שם יפגוש כמה פרצופים מוכרים ממהדורות החדשות.

בפרק השני של העונה החמישית, תחת הכותרת "לזלי נופ הולכת לוושינגטון", תגיע חברת המועצה הנבחרת של העיר פאוני לפגוש את בן זוגה בן וויאט (אדם סקוט) בעיר הבירה, שם תשתתף במסיבת קוקטייל בה יהיו נוכחים גם המועמד לנשיאות לשעבר מטעם המפלגה הרפובליקנית ג'ון מקיין, וכן הסנאטוריות ברברה בוקסר ואולימפיה סנואו.

ליהוק נוסף שפורסם השבוע הוא זה של היועצים החדשים בתכנית הכישרונות "The Voice" – שזכתה לראשונה למועמדות לפרס האמי בקטגוריית תכנית המציאות הטובה ביותר. התכנית צירפה השבוע את הזמרים מרי ג'יי בלייג' ומייקל בובלה בתור יועצים שילוו ויתנו טיפים למתחרי העונה הבאה.

לינק לעת צרה – "רוק 30" שומרת על קשר בפגרה

"רוק 30" תחזור לעונה שביעית רק באוקטובר, אבל טינה פיי והחברים מזמינים אתכם להמשיך להנות מהחברים המוזרים מסטודיו 6h גם במהלך הקיץ. בלינק הבא תמצאו שלל ססמאות מתוך הקמפיין של ג'ק דונגי (אלק בולדווין) למשרת ראש העיר ניו יורק. שתפו את הססמאות בפייסבוק ואולי בעונה הבאה יזכה דונגי למשרד חדש.

ג'ק דונגי לראשות עיריית ניו יורק

הקטע שעשה לנו את השבוע – כך נראים חברי "הסמויה" בגרסת הלגו

חברי הסדרה "הסמויה" יכולים להיות מלחיצים כשהם מסתובבים ברחובות בהם הפושעים הם שקובעים את סדר היום. אבל כמה מלחיץ כבר יכול להיות עומאר ליטל בגרסת לגו? תשפטו בעצמכם.

  • עוד באותו נושא:
  • חדר חדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully