וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 37: הסטון רוזס דופקים עבודה בסיבוב האיחוד

1.8.2012 / 7:13

הסטון רוזס אולי לא מה שהיו פעם אבל לפחות הם יחד על הבמה, תשובת האינדי לאובססיה הישראלית לשירי אהבה לאמא ו-20 שנה לאלבום שגרם ליוצרו להתאבד בירייה. טור הרוק

"Jeff the Brotherhood – "Sixpack" / "Mystic Portal 2

"אני רוצה מקום שבו אני יכול לעשן בשרים / מקום שבו אני יכול לשתות ולשחות בנחל / אני רוצה כלב ואני רוצה אקדח / נשחק כל היום עד שאני אהיה גמור".

ככה נפתח האלבום החדש של ג'ף דה בראדרהוד, ואחרי התחלה כזאת קשה שלא לזרום עם ג'ייק וג'אמין אוראל. האלבום השביעי של האחים מנאשוויל מצטרף לחגיגת הרוקנרול של 2012, אפילו פותח תת-קטגוריה של צמדי גיטרה-תופים לוהטים בסיכומי השנה, שם יככבו האוראלים כמה מקומות מתחת לג'פנדרוידס, ואם מישהו התגעגע לוויזר של תקופת האלבומים הראשונים, "Hypnotic Nights" הולך לסגור לו את הפינה הזאת, ועוד לפנק עם נגיעות של הראמונז.

ג'ף מציגים כאן פאוור פופ ברמה הגבוהה ביותר, ממשיכים לעשות הרבה רעש ועדיין בונים חומות של גיטרות , אבל גם יודעים להוריד את הרגל מהגז ולקרוץ למי שרק דיסטורשנים וחלומות על מוש-פיטס פחות מדברים אליו (כולל קאבר מעולה ל-"Changes" של בלאק סאבאת'). ייתכן שזה קשור לעובדה שמדובר באלבום הראשון שלהם בלייבל גדול, ויותר מזה לכך שמלאכת ההפקה הושמה בידיו של גיטריסט הבלאק קיז, דן אורבך, אבל בכל מקרה מדובר בבשורות טובות. "Hypnotic Nights" הוא אלבום קיץ קליל שנותן בראש אבל לא לועס את הראש, ובא הכי טוב עם שישיית בירות. למי שיכול להרשות את זה לעצמו בימים אלה, כמובן. תתחילו כאן:

"Tame Impala – "Elephant

שיר השבוע שייך לטיים אימפאלה האוסטרלים, שמפציצים עם קטע סטונרי-פסיכדלי שלא יוצא מהראש. מתוך אלבומם השני, "Lonerism", שייצא באוקטובר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"Jason Lytle – "Hewlett's Daughter" / "Jed’s Other Poem (Beautiful Ground)" / "Saddest Vacant Lot in All the World

אלו ימים יפים בשביל ג'ייסון לייטל. בחודש הבא גראנדדי שלו יתאחדו לטובת סיבוב הופעות, שאולי יוליד אלבום חדש; לו עצמו ייצא באוקטובר אלבום סולו בשם "Dept. of Disappearance", ששיר הנושא ממנו שוחרר השבוע; והכי מרגש הוא האוצר הטרי הזה שהתגלה: לייטל עושה כבוד ל-Young Rapture Choir, מקהלת בית ספר מבורדו בצרפת שעשתה עיבודים משלה לשירים של גראנדדי, והזמינה אותו כדי להופיע איתם. הוא הסכים.

בלוק פארטי - “Day Four”

שיר שני מתוך האלבום החדש של בלוק פארטי, "Four", שייצא ב-21 באוגוסט. קלה והחברים מרגיעים אחרי "אוקטופוס" עם שיר קצת אייטיזי שהיה יכול לבוא טוב גם לקולדפליי. אני אוהב.

הקילרז – "Runaways"

ואם כבר אייטיז, לא חשבתם שברנדון פלאוורז יוותר על קליפ דרמטי לסינגל הראשון מתוך "Battle Born", החדש של הקילרז שייצא בספטמבר.

קונור אוברסט - "You Are Your Moms" / Kick"

אהבתי את האלבום האחרון של ברייט אייז, "The People's Key", ומוזיקה חדשה מקונור אוברסט היא תמיד אירוע משמח. אז הנה שני שירים חדשים (השמות זמניים ככל הנראה) שביצע בשבוע שעבר. האם יש כאן את תשובת האינדי לאובססיה הישראלית לשירי אהבה לאמא?

"The Mountain Goats – "Cry For Judas

ג'ון דרניאל חוזר עם פואמה חדשה מתוך "Transcendental Youth", האלבום המי סופר כמה של המאונטיין גוטס שלו, שייצא באוקטובר. על הפרק הפעם: הנדכאים והנחשלים. יהיה אופטימי.

"School of Seven Bells – "How To Love

קאבר מעולה של הצמד הניו יורקי ללהיט הדי מחליא של ליל' וויין.

השינז – "Andrew In Drag"

עוד קאבר, זה של השינז לשיר הממש לא מחליא של המגנטיק פילדס.

סטון רוזס – "I Wanna Be Adored"

סוף סוף וידיאו ברמה טובה מסיבוב הקאמבק של הסטון רוזס. כמו שראינו כשהיה בארץ, לאיאן בראון כבר קשה לשיר כמו בימים היפים, אבל זה בקטנה, האירוע הוא מה שחשוב. הנה ביצוע מפסטיבל בניקאסים האחרון.

פצצה מהעבר

לא בטוח שהשם Gin Blossoms אומר הרבה למישהו כאן, אבל אני ביליתי לא מעט עם האלבום השני והסופר מצליח של הלהקה מטמפה, אריזונה, "New Miserable Experience", שיצא בדיוק לפני עשרים שנה. האלבום כלל לא מעט שירים מצוינים, שאת ההדהוד שלהם אפשר לשמוע במוזיקה של הרכבי אינדי אמריקאיים גם היום.

המרכזיים, הרדופים והרגישים שבהם היו "Hey Jealousy" ו-"Found Out About You", שאת שניהם כתב מייסד וגיטריסט הלהקה, דאג הופקינס. אין כאן סוף טוב: הופקינס היה אלכוהוליסט, פוטר מהלהקה והתאבד ביריה כמה חודשים אחרי שהאלבום יצא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully