וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למלא את החלל" ו"שומרי הסף" התקבלו לפסטיבל ניו יורק

17.8.2012 / 2:45

הסרט העלילתי על הקהילה החרדית והסרט התיעודי על ראשי השב"כ ממשיכים לקצור הישגים, והתקבלו גם לאירוע הסלקטיבי של התפוח הגדול

הישג נוסף ל"למלא את החלל" של רמה בורשטיין ו"שומרי הסף" של דרור מורה, גם כך שני הסרטים המקומיים המדוברים בזירה הבינלאומית בחודשים האחרונים: השניים התקבלו לפסטיבל ניו יורק היוקרתי, שייפתח ב-28.9.

בשורה זו מגיעה לאחר שכבר נודע כי "למלא את החלל", העוסק בקהילה החרדית, יוקרן במסגרת הרשמית של פסטיבל ונציה, ואילו "שומרי הסף", המציג ראיונות עם ראשי השב"כ לשעבר, יוקרן בפסטיבל טורונטו. עם זאת, קבלתם לפסטיבל ניו יורק מרשימה עוד יותר, שכן מדובר באירוע סלקטיבי במיוחד, ובו קצת מעל שלושים סרטים בלבד, שכל אחד מהם נבחר בפינצטה ונדרש לעמוד בסטנדרטים גבוהים ביותר.

בהתאם לזאת, למשל, את הפסטיבל יפתח "חיי פיי", העיבוד המושקע והמסקרן של אנג לי לרב-המכר, וכמו יוצגו בו "אהבה" של מיכאל הנקה, שזכה השנה בדקל הזהב בפסטיבל קאן, "מעבר לגבעות", שזכה באותו בפסטיבל בפרסים לשחקניות הטובות ביותר ולתסריט, ו"Hyde Park on Hudson" עם ביל מוריי כנשיא רוזוולט, שאמור להעניק לו מועמדות לאוסקר. מעניין יהיה לראות אם "למלא את החלל" יקבל תגובות נלהבות בניו יורק, מה שעשוי לסלול את דרכו למועמדות לפרס זה בקטגוריית הסרט הזר - כל זאת, כמובן, בהנחה שקודם כל יזכה בפרס אופיר הישראלי ובכלל ייצג את המדינה בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully