וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייה לבוף: סצנות הסקס בסרטו של פון טרייר יהיו אמיתיות

18.8.2012 / 10:54

כוכב רובוטריקים חשף כי התסריט של סרטו החדש של הבמאי הדני האקסצנטרי, "נימפומנית", מחייב קיום אקטים מיניים. "אני מבועת", סיפר בראיון ל-MTV

אחרי שהופיע בעירום מלא בקליפ של להקת סיגר רוס האיסלנדית, הכוכב ההוליוודי שייה לבוף הולך צעד קדימה עבור הבמאי הדני האקסצנטרי, לארס פון טרייר. השחקן שצפוי להשתתף בסרטו החדש של פון טרייר, "נימפומנית", חשף כי סצנות הסקס בסרט הולכות להיות אמיתיות.

כוכב רובוטריקים הודה כי הוא "מבועת" לקראת תחילת הצילומים. "הוא מסוכן מאוד", אמר לבוף בראיון ל-MTV בהתייחס לבמאי הדני בעל המוניטין הבעייתי, "הוא הגבר הכי מסוכן שהייתי צריך להתייצב מולו". לבוף סיפר עוד כי צילומי הסרט, בו משתתפים גם שרלוט גינסבורג, סטלן סקרסגרד, ויליאם דפו וניקול קידמן, יחייבו את השחקנים לקיים אקטים מיניים באמת ולא רק להעמיד פנים. "זה בדיוק מה שאתם חושבים שזה", אמר לבוף, "יש הצהרה בראש התסריט שאומרת כי הסקס יהיה אמיתי. כל דבר שהוא 'לא חוקי' יצולם בדימויים מטושטשים, אבל חוץ מזה, הכל קורה באמת".

בסרט, המוגדר על ידי מפיקיו כ"סרט פורנו", תגלם גינסבורג את דמותה של ג'ו, החושפת את ההיסטוריה המינית שלה בפני רווק זקן, אותו מגלם סקרסגרד, אביו של כוכב "דם אמיתי". הסרט צפוי לצאת במהלך 2013 לאקרנים.

לארס פון טרייר נחקר בשל התבטאויותיו הפרו-נאציות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully