וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצחו של לנון שוב מנסה להשתחרר מהכלא

רוני אפרת

19.8.2012 / 16:14

אחרי שהורשע ברצח ג'ון לנון לפני 32 שנה, יגיע מארק דיוויד צ'פמן לשימוע בוועדת השחרורים בניו יורק, בפעם השביעית. בפעם הקודמת מחתה יוקו אונו על האפשרות כי ישוחרר

מארק דיוויד צ'פמן, שהורשע ברצח ג'ון לנון לפני 32 שנה, יובא ביום שבת, 25 באוגוסט, לשימועו השביעי בוועדת השחרורים של מחלקת הענישה במדינת ניו יורק. עד סוף השבוע צפויה להתפרסם ההחלטה בעניינו, כך נמסר על ידי לינדה פולייה, דוברת המחלקה.

עד כה, התקיימו שיחותיו של צ'פמן עם ועדת השחרורים בכלא Wende השמור היטב באלדן, ניו יורק, שם הוא מוחזק מחודש מאי האחרון. כזכור, צ'פמן מרצה עונש מאסר של 20 שנה עד מאסר עולם שנגזר עליו לאחר שהורשע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרצה עונש מאסר של 20 שנה עד מאסר עולם. צ'פמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'אפמן, שירה בלנון ארבע פעמים בגבו מחוץ לדירתו בניו יורק סיטי, ב-8 בדצמבר 1980, הודה ברצח מדרגה שניה ומאז שנת 2000 מועלה לשימוע מדי שנה כאשר עד כה נדחו בקשותיו. אחרי השימוע האחרון, שנערך בשנת 2010, ענו לו שלושת חברי וועדת השחרורים כי התעלמותם מן הבקשה מייצגת את "הנורמות החברתיות הנהוגות בחברה שלנו, ואת קדושת חיי האדם".

לפני השימוע האחרון, קיבלה וועדת השחרורים עשרות מכתבים המוחים על האפשרות שישוחרר, כולל מכתב מיוקו אונו עצמה, שטענה כי השחרור יעמיד אותה, את שני בניו של לנון ואת הציבור כולו בסכנת חיים.

רוצחו של לנון תכנן לפגוע גם באליזבת טיילור וג'וני קרסון
חושבים שהפעם הוא ישתחרר? דברו איתנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully