וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: ניקי מינאז' מגיעה ל"אמריקן איידול"?

21.8.2012 / 0:00

הזמרת הפרובוקטיבית תצטרף כפי הנראה לעונה הקרובה של "אמריקן איידול" ובהוליווד מפטרים מי שמתלוננת על הטרדה מינית: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: הדרמה הסוערת מאחורי הקלעים של "אמריקן איידול"

מריה קארי כבד לא לבד? לפי שלל הדיווחים בתקשורת האמריקאית נראה כי ניקי מינאז', זמרת ההיפ הופ בעלת הפה המלוכלך והמחשופים העצומים, צפויה להצטרף לצוות השופטים של "אמריקן איידול" בעונה הקרובה. אמנם מפיקי ריאליטי הכשרונות טרם פרסמו הודעה רשמית בנושא, אבל מקורות שונים צוטטו בכלי תקשורת רבים כמבטיחים ש"100 אחוז שמינאז' תשפוט בעונה הזאת".

ההצהרות בנושא אולי פוזרו לכל עבר בביטחון ובסמכותיות, אבל מסתבר שמאחורי הקלעים המאבק על הכסאות הריקים בשולחן השופטים של "אמריקן איידול" היה רווי יצרים. וזה ממש לא קשור לשירה. המגעים שניהלה מינאז' כדי להיכנס לנעליהם הריקות של סטיבן טיילר וג'ניפר לופז לצד קארי צרמו במיוחד לחברת "פפסי", איתה חתומה הכוכבת לפרסומות ומסע הופעות. הבעיה: המפרסמת הרשמית של "איידול" היא המתחרה הגדולה "קוקה קולה", שלא רואה גם היא את הרעיון בעין יפה.

בקושי דומה נתקלו ב"איידול" גם עם בחירתה של לופז לפני שנתיים, כאשר האחרונה היתה בחוזה עם חברת כלי הרכב "פיאט", בעוד שאת התשוכנית מממנת בין היתר חברת המכוניות המתחרה "פורד". על פי הדיווחים, "קוקה קולה" מפרסמת ב"איידול" תמורת סכום של 26 מיליון דולר בשנה.

אבל נראה שגם קרב הענקיות המסחריות לא יעצור את מינאז' בדרך לשולחן השופטים. לצידה, כאמור, תשב הזמרת מריה קארי שנבחרה כבר לתפקיד, זמר קאנטרי (הזמר קית' אורבן הוא בין המועמדים המובילים לדברי מקור בהפקה) וזמר לטיני (אנריקה איגלסיאס בין השמות החמים לכסא הזה). איפה זה משאיר את השועל הוותיק בחבורה רנדי ג'קסון? לפי חלק מהשמועות, בתור מנהלה האישי של קארי הוא לא הולך לשום מקום. לפי אחרים, הוא צפוי להחליף את ג'ימי לובין בתור מנטור. לובין וג'קסון הכחישו את חילופי התפקידים ביניהם.

ניקי מינאז' באלבום החדש: איבדה קשר למציאות

המיותר: שחקנית טענה שהוטרדה מינית על ידי קולגה - ופוטרה

שאנל האוורד, צעירה שעבדה עד כה כניצבת בסדרת הדרמה הפופולרית "המנטליסט" תובעת את חברת ההפקה "האחים וורנר" ואת חברת הליהוק שלה בטענה כי פוטרה מתפקידה לאחר שהעזה להתלונן על הטרדה מינית מצד עמית לעבודה. האוורד עבדה בסדרה מאז הושקה ב-2008, ושימשה במהלך השנים כשחקנית רקע וכניצבת. בתביעה שהגישה השבוע לבית משפט בלוס אנג'לס, היא טוענת כי עמית לסדרה בשם לוני מור, הרעיף עליה מידי בוקר שלל הערות בעלות אופי מיני והתנהג בצורה שאינה הולמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בין ההערות שציינה האוורד כי נאמרו לעברה, היו גם משפטים כגון: "אני נשוי אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לעשות קצת חיים", "את לובשת חוטיני היום או כלום?" וגם: "זה רק סקס. תפסיקי להיות כזאת לחוצה ותתני לי קצת". לדבריה, ההערות הפוגעניות לוו גם במעשים פיזיים.

אולם הקשיים לא נגמרו בהטרדות המיניות. לטענת האוורד, באוקטובר האחרון היא חשפה בפני הממונים עליה את החוויות שעברה, והאחרונים טענו כי היא עשתה נכון כשהתוודתה. עם זאת, לאחר החשיפה אמרה האוורד כי התחילה לקבל כתף קרה מחבריה לצוות, וכי כמות ימי הצילום שלה ירדה מחמישה ימי צילום בשבוע לשניים בלבד. כחודש לאחר מכן, היא נקראה למשרדי החברה, שם סיפרו לה כי טענותיה נחקרו וכי התיק נסגר. מספר חודשים אחר כך כבר הפסיקה לקבל זימונים להשתתף בפרקי הסדרה.

הביזאר: המשטרה מחפשת אחר וולטר ווייט האמיתי

וולטר ווייט, המורה לכימיה שהפך לסוחר מת' מסדרת המופת "שובר שורות", הוא השם החם ברשימת המבוקשים של הרשויות במחוז טוסקלוסה, אלבמה, ולא, זה לא חלק מעלילת העונה החמישית של הסדרה שמשודרת בימים אלה.

משרד השריף המקומי מחפש אחר גבר אמיתי לחלוטין בשם וולטר אדי ווייט, בן 55, החשוד בהפרת תנאי השחרור שלו. ווייט נעצר כבר בשנת 2008 בחשדות הקשורים לייצור מתאמפתמין – ממש כמו מקבילו בסדרה של רשת AMC - ושוחרר בתנאים מגבילים ב-2010. בינואר האחרון נעצר ווייט בגין אותם חשדות ונכנס לאחרונה לרשימת המבוקשים של המשטרה לאחר שלא התייצב למשפטו ביולי האחרון.

ליהוק שיחוק: כוכב "מד מן" ג'ון סלאטרי מגיע ל"משפחה בהפרעה"

רוג'ר סטרלינג מגיע להפריע לחייהם המופרעים ממילא של בני משפחת בלות': כוכב "מד מן" ג'ון סלאטרי מגיע לתפקיד אורח בסדרה שקיבלה לאחרונה קאמבק של עשרה פרקים באתר Netflix. יוצרי הסדרה אישרו אמנם את השתתפותו של סלאטרי, אולם סירבו לפרט על התפקיד אותו יגלם. עונת הקאמבק של "משפחה בהפרעה" עם כל הכוכבים המוכרים תעלה לרשת בשנה הבאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בא להתארח אצל המשפחה הכי לא תפקודית. ג'ון סלאטרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בחדשות הליהוקים: השחקן מלקולם מקדאוול לוהק לתפקיד אורח בעונתה האחרונה של סדרת הקומדיה "קומיוניטי" של רשת NBC. מקדאוול – שבעברו סדרות רבות כמו "פרנקלין ובש", "הפמליה" ו-"CSI" – יגלם את המורה להיסטוריה של החבורה השמחה ביותר בגרינדייל.

לינק לעת צרה: אתם והכוכבים של "Glee" בתמונה משותפת

רייצ'ל, פין, קורט, בליין ושאר החבורה של "glee"עזבו אותנו לאנחות כבר לפני כמה חודשים, אבל הם חוזרים לחיינו ממש אוטוטו בעונה הרביעית של הקומדיה המוזיקלית של רשת FOX שתעלה ב-13 בספטמבר. המעריצים המושבעים מוזמנים להיכנס ללינק הזה ולהכין תמונות בסטייל "Photo Booth" שלכם עם חברי המקהלה ממש כאילו כולכם לומדים יחדיו בתיכון "מקינלי".

הקטע שעשה לנו את השבוע: פרומו לעונה האחרונה של "אחת שיודעת"

העונה השישית והאחרונה של הדרמה "אחת שיודעת" תעלה ב-8 באוקטובר. בינתיים, אתם מוזמנים לצפות בפרומו ראשון לעונה שתחתום שש עונות של תככים, מזימות, בלייר, צ'אק והמון בגדים יפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully