וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: קייטי פרי אומרת לא ל"אמריקן איידול" ול-20 מיליון דולר

28.8.2012 / 7:50

קייטי פרי אומרת לא ל"אמריקן איידול" ול-20 מיליון דולר, ג'סטין ביבר הופך לצהוב ב"משפחת סימפסון": סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: קייטי פרי לא זקוקה לכסף

חשבתם שהסכום שמקבלת מריה קארי עבור "אמריקן איידול" (18מיליון דולר לעונה) הוא סכום אסטרונומי? תחשבו שוב: השבוע התברר כי כוכבת הפופ קייטי פרי סירבה לשבת על כס השיפוט של תוכנית הכישרונות הפופולרית ועשתה זאת על אף שנופנף בפניה סכום שיא של 20 מיליון דולרים.

קפיצת העבר של פרי לתוכנית:

על פי הדיווח באתר TMZ, הזמרת הצעירה הבהירה למפיקי "איידול" הלהוטים, שהיא אינה משחקת אותה קשה להשגה, אלא פשוט לא בטוחה שזה הצעד המקצועי הנכון עבורה בשלב זה. "חיזרו אחריה בלהיטות", אמר גורם המעורה בפרטים למגזין USweekly, "הם ממש רצו אותה". לעומת הגברת הסרבנית, ניקי מינאז' סגרה חוזה שיפוט על 8 מיליון דולרים בלבד, קית' אורבן על סכום שנע בין 3-4 מיליון, ואפילו מריה קארי, כאמור, הסתפקה ב-18 מיליון דולרים. החלטתה של פרי לא הפתיעה את מי שעוקב אחר הכוכבת בתקופה האחרונה, שהרי רק בחודש יולי האחרון היא סיפרה ל"הוליווד ריפורטר" כי הוצעו לה תפקידי שיפוט בתוכניות שונות, אולם היא אינה מעוניינת בהם.

המיותר: הומואים זה לא חומר לכל המשפחה

התוכנית החדשה של יוצר "glee" ריאן מרפי, הצליחה ליצור באזז עצבני בהוליווד, אבל נראה שיש מי שמתלהב ממנה קצת פחות: רשת KSL-TV הממוקמת ביוטה, הודיעה השבוע כי לא תשדר את התוכנית החדשה של מרפי שבמרכזה אם חד הורית שמחליטה להיות אם פונדקאית לזוג הומואים. הסיבה: יותר מידי הומואים על המסך זה דבר בעייתי.

לדברי מנכ"ל הרשת, ג'ף סימפסון, "לאחר שצפינו בפרק הפיילוט של 'The New Normal', קיבלנו את ההחלטה להשאיר את התוכנית מחוץ ללוח שידורי הסתיו שלנו. עבור המותג שלנו, התוכנית פשוט מרגישה לא ראויה בכמה ממדים, במיוחד בשעות הצפייה המשפחתיות". סימפסון מיהר להדגיש כי ההחלטה שלא לשדר את התוכנית אינה מכוונת נגד רשת NBC, שותפה מוערכת של KSL-TV.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

כבר לפני כחודש משכה התוכנית אש מהארגון השמרני והלא-גאה-בכלל "One Million Moms" ששם לו למטרה שתכנים כמו אלה של מרפי – הגדושים בהומואים, לסביות ומה שביניהם – לא ימצאו מקום על המסך. "האמהות" טענו כי "NBC משתמשת בשידורים שלה כדי להמשיך ולהכפיף משפחות לריקבון הערכים, המוסר וקדושת הנישואין במטרה להגדיר מחדש את מוסד הנישואין". את האש הנגדית סיפק כהרגלו ארגון GLAAD שתקף את החלטת הרשת שלא לשדר את הסדרה: "בעוד שצופים, מבקרים ומפרסמים תמכו כולם בקווי עלילה של הקהילה הגאה, KSL מדגימה כיצד היא כלל לא מחוברת ליתר המדינה".

גם אלן ברקין, שמגלמת את האמא ההומופובית והגזענית בסדרה, כבר הספיקה לקטול את ההחלטה, והביעה את זעמה בחשבון הטוויטר שלה: "תתביישו לכם KSL שאתם לא משדרים את 'The New Normal'. אז 'חוק וסדר: מדור מיוחד' (אונס ורצח ילדים) זה בסדר? אבל זוג הומואים אוהבים שמאמצים ילד זה לא ראוי?".

הביזאר: מפיק הטלוויזיה הארווי וויינסטין נסחט באיומים

מפיק הקולנוע והטלוויזיה הארווי וויינסטין (סרטי "להרוג את ביל", "פרויקט מסלול") חווה השבוע דרמה לא קטנה משל עצמו: הוא היה נתון לסחיטה על ידי שחקן הוליוודי כושל שאיים לרצוח את כל משפחתו של וויינסטין, אם האחרון לא ימלא את מבוקשו. בחודש יולי האחרון קיבל וויינסטין מכתב מאיים בו נאמר לו להעביר בתוך פרק זמן קצר 13 מיליון דולר לחשבון בחוץ לארץ, או שזו תהיה הפעם האחרונה שיראה את אשתו וילדיו.

הארווי וויינשטיין. Jason DeCrow, AP
עוד יעשה על זה סרט. הארווי וויינסטין/AP, Jason DeCrow

וויינסטין לא ניסה לשחק אותה גיבור בניגוד לדמויות אותן הוא מפיק, וצלצל ישר למי שיודע את העבודה: ה-FBI. הסוכנים גילו במהרה כי השחקן לא מעמיד פנים, ומצאו שהוא קנה כרטיסי טלפון נייד לשימוש חד פעמי ואף קבע שיעורים במטווח ירי מקומי. עוד גילו החוקרים כי האיש ניסה לסחוט באותה דרך חמישה שמות גדולים נוספים בתעשייה, ודרש מהם סכומים שנעו בין 4 ל-14 מיליון דולר. "זה היה מפחיד כשהוא קיבל את המכתבים שנגעו למשפחה שלו", סיפר מקורב לוויינסטין, "הוא אמר: 'מה זה לעזאזל?', זה הדבר הכי מטורף שהוא היה צריך להתמודד איתו אי פעם. הוא אמר: 'עסקים זה עסקים, אבל פה מדובר במשפחה שלי'". לדברי המקור וויינסטין כלל לא ידע אפילו שהמטריד נעצר. "ה-FBI לא מספרים לך הכל", הוסיף.

ליהוק שיחוק: ג'סטין ביבר מגיע ל"משפחת סימפסון"

אלבומים, מעריצות, סרט דוקומנטרי ועכשיו – דמות מצוירת: אליל הנערות ג'סטין ביבר, יהפוך בקרוב את עורו לצהוב כדי להשתתף באחד הפרקים בעונה ה-24 של "משפחת סימפסון" שתעלה לשידור בשנה הבאה. הנער והתופעה יגיעו להתארח בבית המשפחה הצהובה, בפרק שיקרא "The Fabulous Faker Boy".

ג'סטין ביבר. Roger Kisby, GettyImages
דמיינו אותו טיפה יותר צהוב. ג'סטין ביבר/GettyImages, Roger Kisby

בפרק ינסה ביבר להשיג מקום בתחרות כישרונות שנערכת בספרינגפילד בה משתתף גם בארט סימפסון שמנגן על פסנתר. מפיקי האירוע לא מתלהבים מביבר, ומסרבים לכלול אותו בתחרות.

כוכב אחר שלא ידבר ללבן של המעריצות הטינאייג'ריות, אבל ירגש כל מי שכבר הורידו לו גשר מהשיניים הוא טום ווייטס. הזמר והשחקן יגיע גם הוא להופעת אורח בפרק מיוחד ב"משפחת סימפסון" בו הוא ידבב בתפקיד עצמו, כמי שמלמד את הומר סימפסון כיצד להתמודד עם אסון שעלול להביא לכך שצריך יהיה לשרוד בכוחות עצמו.

לינק לעת צרה: שמידט מ"הבחורה החדשה" מחפש בחורה אחרת

מקס גרינפלד הוא בחור עסוק. מלבד עבודתו על הסט של "הבחורה החדשה" בתור שמידט הנהדר והמועמדות לפרס האמי על שחקן המשנה על התפקיד, גרינפלד יצר, ביים ומככב בסדרת רשת חדשה בת שישה פרקים שהופקה עבור מותג מוצרי הטיפוח לגברים AXE. בסדרה "Finding Susan Glenn" מחפש גרינפלד את "האחת שחמקה מבין אצבעותיו" באותו הומור מוכר מהסדרה ההיא של רשת FOX.

הקטע שעשה לנו את השבוע: פארודיה נוספת על "בנות" נוחתת ברשת

מה קורה כשהופכים את הסדרה "Girls" ל-"Grills"? התשובה: טריילר פארודי משעשע של "The Kids Table" (מחבורת "Funny Or Die") לסדרה המוערכת של HBO (שחוזרת בקרוב לעונה שנייה), רק עם המבורגרים, סטייקים וקבבים במקום גברים, שכר דירה וקונדומים משומשים. לא לבעלי קיבה רגישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully