וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הסתיו בטלוויזיה האמריקאית: כל הסדרות השוות

3.9.2012 / 16:00

מהעונה השנייה של "הומלנד", דרך הסיום של "אחת שיודעת" ועד לתוכנית החדשה של מתיו פרי - הנה כל הסדרות האמריקאיות שאסור לכם לפספס

הומלנד 2

שיאי המתח המטורפים אליהם הגיעה העונה הראשונה של "הומלנד" כבר צריכים להיות מספיקים כדי שנפסיק להגדיר אותה בתור "העיבוד הישראלי של חטופים". דרמת הפעולה-מתח-ריגול הזו היא בדיוק מה שהיה חסר כדי להעלות לנו את האדרנלין מבלי שנרגיש טראשיים (כמו עם "ניקיטה", למשל). ואם בכל זאת להמשיך ולנפנף בקצת גאווה מקומית, חלק מהעונה צולם ברחבי ישראל. אבל אפשר להוריד את הדגל לחצי התורן, זה הלוקיישן הכי קרוב שהם מצאו לביירות אחרי שלא הצליחו לתפוס מספיק מקומות בטיסה של מידל איסט איירליינס, חברת התעופה הלאומית של לבנון.

מועד עלייה: 30.9, שואוטיים
בארץ: החל מה-6.10 בשעה 21:30 ב-yes Oh

גוסיפ גירל

אחרי עונה חמישית קצת מבולבלת, "אחת שיודעת" סוגרת את הבוטיק בעונה שישית ואחרונה. סדרות נוער שהדמויות שלהן התחילו כתלמידי תיכון לא יכולות לחיות לנצח, וכנראה שגם היוצרים הבינו זאת היטב. הפרידה תהיה קשה, אבל יהיו לנו עוד מספיק הזדמנויות לפגוש את המחשופים של בלייק לייבלי.

מועד עלייה: 8.10, CW

Elementry

רוברט דאוני ג'וניור גילם את שרלוק הולמס כל כך טוב בשני הסרטים האחרונים, שחשבנו שזה צריך להפסיק כאן. ואז הגיע בנדיקט קאמברבאץ' בעיבוד הטלוויזיוני הבריטי, שבעקבות הצלחתו, גם רשת CBS אימצה את הפורמט, כשאת שרלוק יגלם ג'וני לי מילר (סיק בוי "מטריינספוטינג"). את הסיידקיק ד"ר ג'ון ווטסון החליפו בד"ר ג'ואן ווטסון, אותה תגלם לוסי לו. המבחן הגדול, כמובן, הוא לבחון האם שתי אדפטציות עם פרופיל גבוה יוכלו להתקיים במקביל.

מועד עלייה: 27.9, CBS

אימפריית הפשע

נאקי תומפסון (סטיב בושמי הנפלא) אמנם הצליח להזיז מדרכו את ג'ימי דרמודי (מייקל פיט) במוות המפתיע של העונה האחרונה בדרמת המופת של רשת HBO, אבל באטלנטיק סיטי כמו באטלנטיק סיטי, יש עוד מטרדים רבים שיש לטפל בהם. וכך, בעונה השלישית של הסדרה יכנס לתמונה ג'ים רוזטי (בובי קנאבל מ"משמרת שלישית") בתור הנבל החדש וחסר הרחמים שיעשה צרות לעסקי הברחת האלכוהול של נאקי.

מועד עלייה: 16.9, HBO
בארץ: החל מה-22.9 בשעה 22:20 ב-yes Oh

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

Animal Practice

דמיינו לרגע את "סקראבס" הנהדרת. עכשיו תחליפו את בני האדם בחדרי האשפוז בבעלי חיים חמודים, ותקבלו את "אנימל פרקטיס", סיטקום שמתרחש בבית חולים לחיות. בטייטל זה מרגיש משמים כמו "הלוחש לסוסים", אבל בפועל, אם לשפוט לפי פרק הפיילוט ששודר באוגוסט, מדובר בקומדיה עם פוטנציאל ענק. חוץ מזה, האסיסטנט הבכיר הוא קוף בגובה 30 ס"מ.

מועד עלייה: 26.9, NBC

דקסטר

העונה השביעית והלפני אחרונה של הסדרה ממשיכה ישירות מסיום קודמתה, כשדברה מורגן (ג'ניפר קרפטנר) ככל הנראה מגלה את התחביב הקריפי של דקסטר (מייקל סי הול), וסביר להניח שתמשיך בהתמודדותה עם הקונפליקט הבסיסי: האם להסגיר אותו או לשמור על שתיקה? (מכיוון שיש עונה שלמה, כנראה שזו תהיה האופציה השנייה) כאילו שהמתח הזה לא מספיק, כל העונה הזו צולמה על רגע הגירושים של סי הול וקרפטנר – יותר אקסייטינג משק ניילון מלא בחלקי גופות.

מועד עלייה: 30.9, שואוטיים
בארץ: החל מה-4.10 בשעה 22:50 ב-yes Oh

The New Normal

ריאן מרפי ("glee","אימה אמריקאית") מנסה לעשות את זה שוב. היוצר המוכשר עומד (יחד עם אלי אדלר של "צ'אק") מאחורי הקומדיה החדשה של רשת NBC שבמרכזה גולדי (ג'ורג'יה קינג), אם חד הורית, שמסכימה להשאיל את רחמה לזוג הומואים - דיוויד ובריאן (בגילומם של ג'סטין ברתה ואנדרו ראנלס) שמבקשים להביא ילד לעולם. הסדרה כבר חטפה על הראש מהארגון השמרני "One Million Moms" שיצא נגד החלטתה של NBC "להכפיף את צופיה לריקבון מוסרי", ורשת טלוויזיה ביוטה אף סירבה לשדר את התכנית. עכשיו נותר רק לראות אם היא תצליח להצדיק את הבאזז.

מועד עלייה: 11.9, NBC

Arrow

לאחר שרשת השידור האמריקאית CW סיימה לחלוב את עטיניו המסוקסים של סופרמן (כן, התמונה הזו תשאר אצלכם בראש, מצטערים), הם החליטו להתלבש על גיבור-על אחר ביקום של חברת DC. למזלנו הרב, זה לא באטמן (דמיינו לעצמכם סדרת גיל ההתבגרות של האביר האפל. מביך מעט) כי אם Green Arrow. אוליבר קווין הוא גיבור על עם חץ וקשת, שמתלבש כמו רובין הוד ומתנהג כמו היפי. הפעם הוא צעיר וחסון, ורק מתחיל את דרכו. והאמת היא שהפרומואים לא נראים רע.

מועד עלייה: 10 באוקטובר, CW

Glee

העונה השלישית של הקומדיה המוזיקלית השאירה אותנו עם קורט ובליין בגורל מעורפל, סו סילבסטר בהריון ומינוס רייצ'ל ברי אחת שעזבה לניו יורק. בעונה הקרובה תמשיך הסדרה לעקוב אחר התפתחותם של בוגרי תיכון מקינלי שסיימו את לימודיהם ועברו הישר לזרועותיה הקרירות של המציאות (או כפי שמגלמת אותה בדיוק רב קייט האדסון, שבתור המורה לריקוד ב-NYADA כבר מראה לריצ'ל מאיזה ריצ'רץ' של חליפת הנצנצים משתין הדג). עוד בתכנית לעונה הקרובה: ביצוע מיוחד ללהיט "Call Me Maybe", שרה ג'סיקה פרקר ועוד כמה זמירים חדשים ששווה לשים אליהם לב.

מועד עלייה: 13.9, FOX
בארץ: החל מ-20.12 ב-yes דרמה

Revolution

היזהרו מג'יי ג'יי אברמס נושא הסדרות. האיש מאחורי "זהות בדויה" ו"אבודים" יודע להתחיל סדרות עם רעיונות מעניינים, אך לא ממש יודע לסיים אותן. האם הקללה הזו תישבר עם "Revolution"? נחיה ונראה. אבל בינתיים, הסדרה רק מתחילה: כל החשמל בעולם נעלם, ו-15 שנה אחר כך מדובר בעולם דיסטופי ופרימיטיבי למדי. קונספירציות, אקשן, וגיבורה עשויה ללא חת שיוצאת להציל את אחיה. אה, ויש מכשירים סודיים שיוצרים חשמל. נראה מעניין, אך הפוטנציאל לחריקת שיניים גבוה להחריד.

מועד עלייה: 17 בספטמבר, NBC

המתים המהלכים

העונה השלישית של "המתים המהלכים" צפויה להציג כמה מהגיבורים האיקוניים של סדרת הקומיקס עליה מבוססת סדרת הטלוויזיה. היא גם צפויה להרוג כמה מהגיבורים האיקוניים של סדרת הטלוויזיה, והשאלה האמיתית היא אם לאנשי הסדרה יהיה האומץ לעשות את מה שהקומיקס עשה. רמז: אההההההההה.

מועד עלייה: 14 באוקטובר, AMC
בארץ: החל מה-14.11 ב-yes Oh

Go On

הסדרה החדשה של מתיו פרי ("חברים") היא אחת הסדרות המוזרות שעולות על המסך בזמן הקרוב. והסיבה לכך היא הנושא שלה: קומדיה מורבידית על קבוצת תמיכה. פרי מגלם שדרן ספורט שאשתו הלכה לעולמה, וכעת נאלץ ללכת לקבוצת תמיכה המלאה באנשים מוזרים. הפיילוט, שכבר שודר, נראה מלודרמטי יתר על המידה, אך בעל פוטנציאל להומור מחודד יותר בהמשך.

מועד עלייה: 11 בספטמבר. אירוני משהו, NBC

Beauty and the Beast

טרנד אגדות הילדים היה בולט במיוחד בעונת הסתיו הקודמת עם סדרות כמו "גרים" ו"עד עצם היום הזה", אבל נדמה שלצופים האמריקאים זה רק עשה חשק לעוד. בעונה הקרובה תעלה למסך הסדרה על פי האגדה הידועה שעובדה בעבר לסדרה ברשת CBS כמו גם לסרט מצויר. ברימייק החדש משתתפים קריסטין קרוק ("סמולוויל") בתור קתרין צ'נדלר – חוקרת משטרתית יפה וג'יי ריאן ("טרה נובה") בתור וינסנט – חצי אדם חצי חיה, שבניגוד לסרט המצויר, כיעורו נראה רק כאשר הוא כועס. צ'נדלר חזתה ברצח אימה כשהייתה צעירה, והיתה מתה גם בעצמה אילולא היצור המוזר שהציל את חייה, ושחוזר כעת לסייע לה שוב.

מועד עלייה: 11.10, CW

השתתפו בהכנת הכתבה: דניס ויטצ'בסקי, אלכס פולונסקי ומיכל רשף

לאיזו סדרה אתם הכי מחכים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully