וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה הקרובה בבת שבע: הרקדנים מעורבים ביצירה

רוני אפרת

5.9.2012 / 16:08

להקת המחול חשפה את הרפרטואר שלה לעונה הבאה, בו בולטים מופע שנוצר בשיתוף הרקדנים והותאם לחלל בסוזן דלל, בכורה ישראלית ל"סשן" של נהרין וסיבוב הופעות נרחב בחו"ל

הבוקר (רביעי) הציגה להקת המחול בת שבע את עונת 2012-2013, בה מלבד העלאת יצירות חדשות היא צפויה גם לקיים סיבובי הופעות בינלאומיים ארוכים. ההופעות האחרונות של הלהקה בחו"ל, עם המופע "הורה" בפסטיבל אדינבורו, הופרעו על ידי פעילים פרו-פלסטיניים אך זכו לתגובות אוהדות מצד הקהל והביקורת.

הכוריאוגרף אוהד נהרין, מנהלה האמנותי של בת שבע, ישיק במרץ 2013 מופע שבנוי מתהליכי יצירה משותפים לו ולרקדני הלהקה הבוגרת. עבודה זו נבנתה במיוחד לחלל החזרות של הלהקה, באולם "ורדה" במרכז סוזן דלל. זוהר שואף יעצב את החלל ואת פס הקול יערוך מקסים וואראט בעזרת גיא שומרוני, האסיסטנט האמנותי שלו ושל נהרין, שהוא גם רקדן בלהקה. בנוסף, יעלו רקדני הלהקה בבכורה ישראלית את "סשן" של אוהד נהרין, שנוצר בשנה שעברה בבאזל. במסגרת מופע זה הרקדנים עולים לבמה עם החומרים התנועתיים מהרפרטואר של נהרין וניתן להם חופש מלא באשר לאופן ותזמון ביצוע החומרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רקדני להקת בת שבע בפרזנטציה של המופע "סשן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

יצירות נוספות שיעלו בעונה הקרובה הן מופע שיצרה רקדנית הלהקה לשעבר דניאל אגמי שפועלת בסיאטל עם להקתה ATE9, שלקראתה יחלו חזרות בחודשי הקיץ הבא; העבודה "Uprising" מאת חופש שכטר; וערבי הרקדנים שמעוררים משנה לשנה התעניינות גוברת. "חופש ודניאל עבדו במסגרת הלהקה כרקדנים והיה לי העונג לבלות איתם זמן רב, להכיר אותם לעומק ולהיחשף לכשרון הענק הטמון בשניהם", אמר נהרין, "אני שמח שהם מגיעים לעבוד עם רקדני האנסמבל, בגלל היופי שהם יוצרים וכדי שכולנו נוכל ליהנות מכישרונם".

הלהקה תמשיך להציג העונה את "שדה21" של נהרין, ואת הערב המשותף לנהרין ולשרון אייל "טאבולה ראסה/ Lost Cause", שזכו להצלחה רבה בעונה החולפת. "דקה'לה", גרסה חדשה ומיוחדת של "דקה דאנס" לילדים, תוצג בחופשות חנוכה ופסח יחד עם מופעי "כמויות" לילדים ומבוגרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רקדני להקת בת שבע בפרזנטציה של המופע "סשן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בת-שבע תקיים מספר הופעות משמעותיות גם מחוץ לגבולות ישראל: באיטליה תעלה עם "שדה 21" באוקטובר, משם תמשיך ליפן ותציג גם בקיוטו ובסאיטמה. האנסמבל ייצא לסיבוב הופעות בבריטניה שיארך כחודש ויסתיים עם הופעות של "דקה דאנס" ב"סדלרס וולס" בלונדון. באפריל 2013 תצאנה האנסמבל והלהקה הבוגרת יחד להופעות בפריז, במסגרתן תתקיים פעילות גאגא לקהילת המחול המקומית ולקהל הרחב, ויוקרן סרטו של תומר היימן "אאוט אוף פוקוס". לסיום, ביוני 2013 תצא הלהקה לסיור נרחב של כ-16 מופעים ברוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully