וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו האמנים שיופיעו בפסטיבל אינדינגב 2012

רוני אפרת

6.9.2012 / 8:00

הבילויים, נועם רותם, רם אוריון, רותם אור עם עדי אולמנסקי ועשרות מוזיקאים והרכבים נוספים, יופיעו בפסטיבל אינדינגב שיתקיים זו השנה השישית

הבוקר (חמישי) נפתחה מכירת הכרטיסים לפסטיבל המוזיקה אינדינגב, שיתקיים זו השנה השישית ברציפות. גם הפעם יאגד הפסטיבל את מיטב המוזיקה העצמאית בישראל. האירוע יתקיים בין 18-20 באוקטובר, במקום הקבוע – במצפה גבולות שבנגב, עם למעלה מ-70 הופעות של מיטב האמנים מסצנת האינדי המקומית.

במסגרת הפסטיבל תופיע להקת הבילויים כשבוע לפני האיחוד המצופה במועדון הבארבי בתל אביב, ויופיעו עוד דניאל זמיר, YEMEN BLUES, הקולקטיב, נעם רותם, רם אוריון, שלום גד, LAYERZ שיארחו את קותי, לייזר לויד, פאניק אנסמבל, רותם אור ועדי אולמנסקי, אוי דיוויז'ן, malox במופע השקה לאלבום החדש, בלקן במחסן, A1 (עם אייל תלמודי, בנו הנדלר ועוד), עמית ארז והסיקרט סי, אלון עדר, לוס כפרוס, טל כהן שלו, The Angelcy, אבי עדאקי, שיבת ציון, אסתר ראדה ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדווחים מהשטח. נדב רביד וקוואמי, אנשי הקצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשטח יוצגו וייוצרו מיצגי אמנות אינטראקטיבית, ייפתח סניף של תחנת רדיו עצמאית בשיתוף רדיו הקצה, וכן יושק מתחם קולנוע בשיתוף פסטיבל קולנוע דרום במכללת ספיר, בו יוצגו מיטב היצירות של הקולנוע העצמאי החדש. כמו בשנה שעברה, יחבור הפסטיבל למגזין אף, יחדיו יוציאו לאור את מגזין גרון, שישלב מידע שימושי על הפסטיבל יחד עם יצירה חופשית ברוח הפסטיבל ותעשיית המוזיקה העצמאית בארץ.

"לכל אורך הדרך והשנה במיוחד, שמנו לעצמנו מטרה לקדם את ההשפעה התודעתית והחברתית של הפסטיבל", אמרו מתן נויפלד ואסף בן דוד, ממפיקי האירוע, "אינדינגב הוא המקום בו אנחנו מאמינים שלחלומות עוד יש תקווה להתגשם. ההתרחשות התרבותית הזו היא נקודת ציון מרכזית במסלול".

מחיר הכניסה לפסטיבל, שנתמך על ידי קרן מיראז' לפיתוח הנגב והמועצה האזורית אשכול, עומד על 200 שקלים במכירה מוקדמת, ו-220 שקלים לאחר מכן, בעוד כרטיס ליום הראשון בלבד יימכר ב-90 שקלים במכירה מוגבלת. כמו בשנים קודמות, כרטיסים ניתן יהיה לרכוש רק בהזמנה מראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully