וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי לייק חוזרת: מגישת הטלוויזיה שעברה מהפך

אשת הטלוויזיה הוותיקה חוזרת עם תוכנית חדשה אחרי שעברה מהפך עצום בחייה האישיים. אורחים סנסציוניים ומרדף אחר סקנדלים? תשכחו מזה, הכי ניינטיז. ראיון

למעלה משנה חלפה מאז שתוכניתה היומית של אופרה וינפרי נפחה את נשמתה האחרונה, והנה השבוע מתחיל הקרב על הירושה. בעוד שתוכניתו היומית של אנדרסון קופר עדיין לא התבססה כאיום משמעותי מאז עלתה בשנה שעברה ואלן דג'נרס, שמציינת עשור לתכניתה, חולשת ביד רמה על הפלח הפחות מעונב עם תהלוכת המפורסמים והשעשעונים שלה, התחרות האמיתית היא בין תותחית החדשות קייטי קוריק, האהודה על הקהל האמריקאי, לבין יהודיה מקסימה עם קילומטראז' מרשים בז'אנר היומי – ריקי לייק.

כבר שנתיים שלייק זוממת קאמבק לאור זרקורים, או יותר נכון, לשוב לכסא המוכר של מנחת תכנית אירוח יומית. בשמונה השנים מאז ירדה תכניתה, ששודרה בהצלחה גם בכבלים בארץ, היא שיחקה מעט, השתתפה ב"רוקדים עם כוכבים" ולבסוף הגיעה למסקנה שיותר מכל ההימור הבטוח הוא לחזור למשבצת המזוהה איתה מכל. "אני מרגישה שכל נושא שאנחנו בוחרים לטפל כיום בו הוא אוניברסלי וידבר לכולם, כולל לקהל הפוטנציאלי בישראל", היא מספרת בלבביות אודות התכנית החדשה בראיון בלעדי שמתקיים במלון הבברלי הילטון בלוס אנגל'ס. "אני כבר לא בפורמט של סקנדלים, בדיקות אבהות והדברים השערוריתיים מהסיבוב הקודם, התבגרתי מאז והשתניתי".

ריקי לייק. Jason Merritt, GettyImages
מפזזת. ריקי לייק/GettyImages, Jason Merritt

מה יהיו הנושאים שתעסקי בהם בתוכנית החדשה?

"אני מאוד רוצה לעשות משהו סביב ברית מילה והיוזמה של ארגונים שמרניים לאסור את זה בחוק, ותהיה תוכנית עם חברת מערכת שלנו שהיא בתולה בת 41. וכמה שיש עדיין בידור קליל, התוכן הוא יותר רציני. אני יודעת שבישראל התכנית שלי הייתה מאוד פופולרית ואני מקווה שהפרויקט החדש הזה יגיע גם אליכם בקרוב".

רבות דווח על הקילוגרמים שהשלת במהלך האימונים של "רוקדים עם כוכבים". חזרת גם לכושר טלוויזיוני?

"התוכנית הזו תמיד הרשימה אותי באופן מקצועי, מעבר לדרמה בכל פעם ומה שקורה על הרחבה, יש להם ערך הפקתי שלא מותיר מקום לספקות מדוע מדובר באחת התוכניות שמובילות את טבלאות הרייטינג בשנים האחרונות. אני גם מאוד אוהבת את 'נולד לרקוד' ותמיד מדהים אותי לראות מתמודדי ריאליטי שהם מבצעים מוכשרים, ממש כמו מכונות משומנות היטב. כולנו נשבנו בקסמה של אופרה וינפרי ושינויי המשקל שלה ואני גם נאבקת במשקל ובגיל, זה המלכוד הידוע, אבל הכל נובע בסופו של דבר מתוך שאיפה להיות שמחים בחלקנו".

המשקל ממשיך להעסיק אותך בחייך האישיים?

"בראיונות תמיד שואלים אותי על זה, והכותרת היא תמיד סביב המשקל שלי, אפילו שאני סתם מתבדחת על זה, זה תמיד בעוכריי. וזה אבסורד, כי אני לא מעוניינת להרחיב את הדיון על הדימוי הזה, אפילו שאני לא יכולה שלא להיות כמו כל אישה שכן מודעת לגופה. אני יודעת שאני לא שמנה, אבל תמיד יש מקום לשיפור. אני מגדירה את עצמי סיפור הצלחה, תראה את הסקיני ג'ינס שאני לובשת".

ריקי לייק, יהודיה ילידת ניו יורק שתחגוג יום הולדת 44 בשבוע הבא, זכורה לצופים רבים בתור טרייסי טרנבלד השמנמנה המפזזת מסרט המחזמר "היירספריי" של ג'ון ווטרס משנת 1988 ובתור אחותו של ג'וני דפ בקומדיה "נער שוליים". שנה לאחר הפריצה הגדולה ברחבי העולם עם תכנית האירוח היומית שלה ב-1993, היא נישאה למאייר ג'ון סוסמן, ממנו יש לה שני בנים. בשנת 2004, חרף הזמנה של האולפנים לעונה נוספת לאור הפופולריות העקבית, התוכנית ירדה מהאוויר לבקשתה של לייק שניסתה לשקם את נישואיה, שעלו על שרטון.

לבסוף השניים התגרשו בשנה שאחרי ונראה שהטיימינג הרומנטי של לייק שוב בא בד בבד עם המקצוע, שכן לאחר שהוכרז כי היא שבה לטלוויזיה באופן קבוע, היא נישאה בשנית בחודש אפריל האחרון למעצב התכשיטים כריסטיאן אוונס. "אנחנו יחד שנתיים ומעולם לא רבנו, כי לא משנה מה הוא תמיד אומר שאני צודקת", היא משתפת בעודה זורחת מאושר. "אני עדיין בשלב ירח הדבש, אני נשואה לגבר מעורר תיאבון, תכף אני אראה לך תמונות שלו בסמארטפון שלי".

ריקי לייק ובעלה. David Livingston, GettyImages
יאמי. ריקי לייק וכריסטיאן אוונס/GettyImages, David Livingston

הסיפורים האישיים מחיי הנישואין יעשו דרכם אל מול המצלמות?

"אני לא יכולה לדמיין את הפרק המקצועי החדש בחיי בלעדיו. בחודש שעבר הזמנו חברים למסיבת יום ההולדת שלו, ממש כמה ימים לפני שהתחלתי לצלם את התוכנית. מבלי שהבנתי כל אורח שנכנס נתן לי פרח לבן. התברר לי בסוף הערב שזו היתה יוזמה שלו. הוא הכין לי אמבטית קצף עם כל הפרחים שנאספו מסביב, כדי שאנוח בשלווה רגע לפני הצילומים. כלומר, הוא הפך את היום שלו ליום החג שלי. לשנינו היה מזל רע באהבה בעבר וכעת שנינו במקום מושלם וראויים האחד לשנייה".

פרק ב' של נישואים הביא איתו שקט נפשי?

"במשך כמה שנים הייתי רווקה שלא בוחלת באמצעים. מאוד אהבתי את האנונימיות באינטרנט והייתי רשומה באתרי הכרויות במטרה באמת למצוא את בחיר ליבי. מאוד נהניתי מהעובדה שמי שבצד השני לא ידע מי אני והיתה הזדמנות להכיר מי אני מבלי לשפוט אותי כדמות מוכרת. בסופו של דבר האתרים לא הוכיחו את עצמם, כי בעלי היה בעצם ידיד שלי במשך כמה שנים. בהתחלה אפילו לא הייתי נחמדה אליו ואולי זה מה שמשך אותו, לך תדע".

ריקי לייק. Handout, GettyImages
קיבלה שקט נפשי. ריקי לייק/GettyImages, Handout

עדיין מזהים אותך ברחוב מאותם הסרטים בהם כיכבת בתחילת הקריירה?

"לפני כמה שבועות נכחתי בהקרנת מעריצים של 'היירספריי' בבית הקברות של הוליווד (יעד לא קונבנציונלי אך פופולרי בקיץ להקרנות סרטי קאלט לקהל של אלפים על מדשאות הכניסה לבית הקברות – ד.כ) ובסוף העלו אותי לבמה והרגשתי כאילו אני חברה בלהקת החיפושיות. אבל לא כולם מזהים אותי באופן מיידי עם אותה צעירונת עליזה ועגלגלה משנות ה-80, הדבר היחידי שמשותף לי ולה הם המרץ וההתלהבות".

יש סיכוי שנראה אותך מתישהו בישראל?

"אני מאוד מקווה שהתכנית תעלה לשידור אצלכם ויהיה מי שירים את הכפפה להביא אותי לקדם אותה אצלכם. נהגתי לקבל לא מעט פידבקים מאיך שהתכנית הקודמת התקבלה בקרב הקהל הישראלי ואני אשמח לשמוע שיש רצון לשדר גם את התכנית החדשה, כי זו אותה ריקי ומאוד קל להתחבר אליי. וחוץ מזה באופן אישי, אני משתוקקת להגיע לישראל, אין לך מושג כמה. אולי אפילו במשלחת של תגלית, מי יודע".

  • עוד באותו נושא:
  • ריקי לייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully