וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנות שוואלה! תרבות תעניק בראש השנה

16.9.2012 / 1:53

ספרים סקסיים למבוגרים, חוברת צביעה של ריאן גוסלינג, מנוי למגזין הקולנוע הטוב בעולם ושייט מוזיקלי מענג של קואצ'לה - אלה רק חלק מהמתנות השוות שנעניק בראש השנה. מיוחד

חוברת צביעה של ריאן גוסלינג

מה אנחנו רוצות? את ריאן גוסלינג! מתי אנחנו רוצות אותו? כל הזמן! מה אנחנו מוכנות לעשות בשביל זה? להיאנח בערגה ולהתפלש בגוגל אימג'ז. בסוף 2011 כשנדרשנו לסכם את השנה, היתה מי שאמרה שהיא יכולה לסגור את הפינה בשמונה מילים: היה לא משהו, אבל היה גם ריאן גוסלינג. חבל שנקודת האור היחידה בשגרת חיינו החונקת היא כה רחוקה, בלתי מושגת וצמודה לישבן של אווה מנדז. ובכן, ספר הצביעה המושלם הזה של המותג החמוד "I love mel", שמכיל שלל תמונות של גוסלינג לצביעה ביתית מנחמת, הוא המתנה המושלמת לכל בחורה שתוכל להרגיש לרגע קרובה יותר אל הלורד לבית גוסלינג.

(הטקסט נכתב בלשון נקבה אבל פונה כמובן גם לגייז)

איפה רוכשים? באתר
כמה עולה? 7.50 פאונד

מנוי ל-Spotify

לקנות אלבום למישהו שאוהב מוזיקה זה כמו לתת דג לאדם רעב. למה לעשות דבר כזה כשאפשר לקנות לו את כל האוקיינוס בצורת מנוי לשירות הסטרימינג ספוטיפיי? במחיר של 10 דולר לחודש, השירות מאפשר גישה חופשית למאגר מוזיקה אינסופי חוצה ז'אנרים ותקופות, מחומרים שיצאו בחברות תקליטים ענקיות ועד ללייבלים קטנים ועצמאיים, כשאלבומים חדשים הופכים לזמינים ביום היציאה הרשמי שלהם. אחרי רכישת המנוי, השימוש בספוטיפיי זמין מכל סמארטפון ומחשב אישי, ובעצם מייתר ברוב המקרים את הצורך בהורדות או ברכישת דיסקים. החסרון היחיד, מלבד העובדה שההיצע הישראלי מוגבל, הוא הצורך בחיבור תמידי לרשת (אם כי ניתן לבחור ידנית שירים ואלבומים שיהיו זמינים להאזנה אופליין). כמו כן, נכון להיום לא ניתן להירשם לספוטיפיי מישראל, אבל אפשר לעקוף את המגבלה באמצעות פרצה טכנית שאותה תצטרכו לגגל בכוחות עצמכם.

עוד על ספוטיפיי

איפה רוכשים? באתר
כמה עולה? 10 דולרים בחודש

הספרים הסקסיים של Taschen

מתנה משובבת רוח שיכולה להתאים גם לגברים וגם לנשים, במחיר סביר לכל נפש, הם שני ספרי " The Little Book of Big Breasts" ו-"The Little Book of Big Penis". מה שבכל קונטקסט אחר עשוי להיתפס כמחווה פורנוגרפית להחריד, הופך בהוצאה האיכותית והאמנותית (החליטו בעצמכם אם אמנותית-יענו או לאו), למתנה כמעט לגיטימית לגמרי. אז כן, חסכו מהדודה הנוטה לפרפורי חדרים את התמונות של השלונגים הגדולים בעולם, והשתדלו שהדדיים העצומים בגודלם לא יגיעו לידיהם הדביקות של בני המשפחה המועדים אל תוך גיל ההתבגרות. אבל כמתנה לוהטת ומלהיטה לבן/בת הזוג, כזו שיש גם אפיל אמנותי ואספני, ההוצאות הסקסיות של טאשן יכולות להיות בידור בלתי נלאה.

איפה רוכשים? באתר
כמה עולה? 6.99 פאונד

מנוי ל-Sight & Sound

ירחון הקולנוע הבריטי "סייט אנד סאונד" עלה לאחרונה לכותרות בגלל המשאל המקיף שערך לבחירת הסרט הטוב כל הזמנים. את הסקר הזה הוא עושה רק פעם בעשור, אבל תשומת הלב מגיעה לו מדי חודש: כל אחד ואחד מן הגיליונות החדשים של כתב העת מבססים את מעמדו כטוב בתחומו, עם שלל מאמרים מאלפים על קלאסיקות ויצירות עכשוויות, שכתובים בשפה גבוהה וחדה אך בהירה לחלוטין, וברמה ובנפח שאין בשום מקום אחר.

במשך השנים, החיסרון היחיד של סייט אן סאונד היה נגישותו הבעייתית – אפילו במולדתו לא היה מובן מאליו למצוא אותו. עתה בעיה זו נפתרה, וכבר לא צריך לסמוך על חברים שיביאו אותו מלונדון או על כך שהדואר יטפל במשלוח שלו בזמן – מעתה, ניתן לעשות לו מנוי דיגיטלי ולקרוא אותו על האייפד או על המחשב, כולל אופציה לקבל גישה מלאה לארכיון רב-השנים שלו במחיר נמוך. אז במקום לרכוש ליקיריכם שוחרי הקולנוע עוד מארז דיוידי שהם יניחו על המדף ולא ייגעו בו גם בעוד עשר שנים, קנו משהו שיאיר להם את המסך הגדול פעם בחודש.

איפה רוכשים? באתר המגזין
כמה עולה? 30-68 פאונד, תלוי בסוג המנוי

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גאדג'ט מטופש מ-Think Geek

מתנות לחגים הן מתנות שאין בהן הכרח אמיתי. הרי לא מדובר ביום הולדת או בציון דרך משמעותי אחר בחייך, בסך הכל ארוחת ערב ואכילת ראשים משפחתית. בדיוק בגלל זה אין שום מניעה שמתנת ראש השנה שתעניקו, ותאמינו לנו גם כזו שתשמחו לקבל, תהיה חסרת משמעות ומשעשעת עד בלי די. ממחורר שיוצר מפרטי גיטרה אינסטנט ועד לבובה בצורת קרטון חלב שתזכיר לך בגסות לסגור את דלת המקרר - האתר Think Geek הוא הכתובת שלכם למציאת צעצועים וגאדג'טים מפגרים אך בעלי פוטנציאל מובטח לשעות של הנאה. שיטוט באתר יחשוף בפניכם את כל אותם הדברים שהייתם מתים שיהיו לכם, אך שלעולם לא תקנו לעצמכם. מזל שהחגים בפתח.

איפה רוכשים? באתר
כמה עולה? משתנה בהתאם לגאדג'ט

יומן מסע של המאיירת גבריאלה ברוך

השכינה, ההיסטוריה והסינדרום הפסיכיאטרי הופכים את ירושלים למקום מושלם לחגוג בו את חגי ישראל. אבל גם מי שלא צפוי לספוג את האווירה המיוחדת של ראש השנה בבירה, יכול ליהנות ממה שלעיר יש להציע בעזרתה האדיבה של המאיירת גבריאלה ברוך. ברוך, בוגרת בצלאל שנבחרה לאמנית הדגל של עונת התרבות בירושלים, שיטטה לה בחודשים האחרונים בעיר, לכדה פינות קסומות ומסלולים מרתקים ורשמה אותם באיוריה. התוצאה היא יומן מסע מצויר מהמם ביופיו. אם תעניקו את היומן מתנה בחג הקרוב תצייתו לא רק למצווה להעלות את העיר על ראש שמחתכם, אלא גם תסייעו לאמנית מוכשרת. כך, עם קצת מסורת מצד אחד ותמיכה באמנות המקומית מן הצד השני תהיו בטוחים שהשנה תפתח ברגל ימין.

איפה רוכשים? באתר
כמה עולה? 40 שקלים

הפלגה של קואצ'לה

אם יש לכם סכום משוגע שאתם רוצים להוציא על מתנה לחג, הפלגה של קואצ'לה היא דרך לא רעה לרוקן את העו"ש. פסטיבל המוזיקה האמריקאי שמתקיים כל אביב בדרום קליפורניה, יפתיע בחודש דצמבר הקרוב עם שתי הפלגות באורך ארבעה ימים - האחת לאיי הבהאמה והשנייה לג'מייקה. על הסיפון תתקיים ועידת פסגה של היפסטרים מרוששים שהשאירו מאחור הורים ממש עשירים, אבל מה שבאמת חשוב זה הליינאפ, שיכלול הופעות של פאלפ, הוט צ'יפ, גריימס, בלאק ליפס ועוד, לצד תקלוטים של ג'יימס מרפי, גירל טוק, סימיאן מובייל דיסקו והראפצ'ר. מי שירצה לבזבז עוד כסף, יוכל גם לבקר בקזינו שעל הספינה. בשורה התחתונה, כמו מג'יק 1, אבל ממש כיף.

איפה רוכשים? באתר
כמה עולה? 500-9,000 דולרים (לא כולל טיסה לארה"ב) עבור מי שרוצה ללכת עד הסוף ולהתפנק בסוויטה מלכותית

השתתפו בהכנת הכתבה: לילך וולך, הדר טורוביץ', אלכס פולונסקי, חן רוזנק ואבנר שביט

איך קרה שהמתנות התרבותיות איבדו את מעמדן?
המתנות יוצאות הדופן שהופיעו בסרטים, סדרות וספרים
איזו מתנה אתם תעניקו החג? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully