וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האשה שהתיישבה על תינוק והרגה אותו

24.9.2012 / 13:10

ספיישל על אשה במשקל חצי טון שמחצה למוות את האחיין שלה, ג'יימס גנדולפיני חוזר ל-HBO ועוד. חדשות טלוויזיה אמריקאית

המדובר: בן סטילר מוכר את סיפור חייו לטלוויזיה

השחקן והקומיקאי המוכשר עובד כעת על פיילוט לסדרה קומית שמבוססת על חייו, בשם " Please Knock" עבור רשת ABC. סטילר מפיק את הקומדיה באמצעות חברת ההפקה שלו Red Hour Film ובין הכותבים שלה, מלבדו, נמצאים סטילר עצמו וגם קווין נפייר - מי שכתב עבור סטילר את פיילוט סדרת הדרמה שלו מ-2009 "The Situaition" שנמכרה לרשת FOX. הסדרה החדשה עוקבת אחר מיטץ' פולר, שחקן בדירוג A ליסט שמגלה כי הוא הולך ומאבד קשר עם המציאות. הוא עובר עם משפחתו לבניין בניו יורק בו גדל ובו עדיין מתגוררים הוריו.

בן סטילר. Michael Buckner, GettyImages
נהיה עסוק. בן סטילר/GettyImages, Michael Buckner

לא מדובר בפעם הראשונה בה כוכב הקומדיות הרומנטיות של המסך הגדול מנסה את דרכו בטלוויזיה. בעבר כיכב סטילר ב"המופע של בן סטילר" ברשת MTV, ובימים אלה הוא חתום על פרויקט נוסף ברשת HBO בשם "All Talk" יחד עם ג'ונתן ספרן פויר. מדובר בקומדיה על משפחה יהודית ממוצעת אותה יפיק ויביים סטילר עצמו, וככל הנראה יככב בה אלן אלדה.

המיותר: סדרה על כת האמיש נאשמת באי-דיוקים

“Breaking Amish”, סדרת הריאליטי החדשה של רשת TLC על חייהם של צעירים מכת האמיש שברחו מהבית לטובת מסע רוחני ומופקר בניו יורק, נתקלה השבוע בביקורת קשה מצד גורמים שטענו כי כל קשר בינה לבין המציאות הוא מקרי בהחלט. הרשת נתקלה השבוע בטענות לפיהן המשתתפים בתכנית נטשו מזמן את אורח החיים של הכת, וכי מדובר במתחזים שכבר הקימו משפחות במסגרת החיים האמיתיים. לראייה הציגו המבקרים תמונות מעמודי פייסבוק ומייספייס של כוכבי התוכנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לאחר שני פרקים בלבד עשתה התוכנית חיל בטבלאות הרייטינג והפכה לסדרה עם פרקי הבכורה הכי נצפים ברשת בשלוש השנים האחרונות. עם שלושה מיליון צופים בממוצע בפרק, היא הצליחה לגבור אפילו על הסנסציה האחרונה של הרשת - “Here Comes Honey Boo Boo”. רשת TLC מסרה בתגובה לטענות ש"יש המון מידע שמסתובב בנוגע לקבוצה שמשתתפת בתוכנית. רובו אינו נכון, מה שנכון יקבל התייחסות בפרקים הבאים".

הביזאר: TLC תשדר ספיישל טלוויזיוני על רוצחת במשקל חצי טון

רשת TLC תשדר ב-10 באוקטובר ספיישל טלוויזיוני מיוחד על סיפורה של מיירה רוזאלס – אישה במשקל של כחצי טון שנאשמת שרצחה את אחיינה בן השנתיים לאחר שהתיישבה עליו. התוכנית עוקבת אחר מאבקה המשפטי של רוזאלס כמו גם אחר מאבקה הבריאותי. בפרק נראים רופאים שמספרים על מצבה הבעייתי, משפטנים שתוהים האם זריקת הרעל תצליח בכלל להמית אותה וגם רוזאלס עצמה שמביעה חרטה על מה שקרה. טלוויזיה במיטבה.

ליהוק שיחוק: ג'יימס גנדולפיני חוזר לרשת שעשתה לו את הקריירה

ג'יימס גנדולפיני ינסה לשחזר את ההצלחה ברשת HBO: המאפיונר במיל' חוזר בפיילוט חדש בשם ”Criminal Justice" שנמכר לאחרונה לרשת. הסדרה מבוססת על דרמה בריטית בעלת אותו שם מבית BBC, שבמהלך שתי עונות באורך חמישה פרקים כל אחת, מספרת את סיפורן של שתי דמויות הנאשמות ברצח בנסיבות שונות. מדובר בפעם הראשונה בה חוזר גנדולפיני לתפקיד ראשי בסדרת טלוויזיה מאז עזב את ה"סופרנוס". על הגרסה האמריקאית יהיה אחראי סטיבן זיליאן ("רשימת שינדלר", "מאניבול") שיביים ויכתוב את התסריט יחד עם ריצ'רד פרייס ("הסמויה").

עוד בליהוקים החמים: זוכה פרס הטוני מתיו ברודריק יגיע להתארח בעונה הקרובה של "משפחה מודרנית". ברודריק יגלם חבר חדש ונוירוטי של פיל בעונה הרביעית של הקומדיה המצליחה מבית ABC. הפרק הראשון בעונה החדשה ישודר ב-26 בספטמבר.

לינק לעת צרה: רשת CBS מציעה לכם לדבר אונליין עם הכוכבים

רשת CBS מציעה חוויה ייחודית לצופים שלה עם השקט פרויקט Tweet Week במסגרתו גם אתם יכולים לתקשר עם כוכבי ויוצרי הסדרות האהובות עליכם ישירות דרך טוויטר ופייסבוק. הכוכבים של "המפץ הגדול", “NCIS” , "מייק ומולי" ויתר הסדרות האהובות של הרשת יחכו לשאלות שלכם בזמנים מסוימים במשך הימים הקרובים. את הפרטים תוכלו למצוא באתר הרשת בלינק הבא.

בנוסף, תעלה CBS לאתר שלה סדרת רשת חדשה בשם "Fall Premiere Show" במסגרתה יוצגו התוכניות החדשות של הרשת לסתיו הקרוב ויתקיימו ראיונות עם הכוכבים.

הקטע שעשה לנו את השבוע: טיזר ראשון לעונה השנייה של "בנות"

אמנם למעלה משלושה חודשים מפרידים בינינו לבין העונה השנייה של הדרמה המצליחה "בנות" מבית HBO, אבל הסבלנות אוזלת. עד אז, נסתפק בטיזר לעונה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully