וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן תלם: "הרגשנו בכל החושים שזה הולך להיות שלנו"

24.9.2012 / 6:18

תלם, מהמפיקים הראשיים של "הומלנד" שוחח עם וואלה! תרבות דקות לאחר הטקס שהסתיים בהישג ענק לטלוויזיה הישראלית

"הומלנד", העיבוד האמריקאי ל"חטופים" הישראלית של הזכיינית קשת וגידי רף, כבשה הלילה (שלישי) את טקס פרסי האמי ה-64 כשזכתה בפרסים בארבע קטגוריות - סדרת הדרמה הטובה ביותר, התסריט הטוב ביותר לסדרת דרמה, השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה (דמיאן לואיס) והשחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה (קלייר דיינס). מעבר למשמעות החגיגית של הזכיות הללו הן עבור היוצרים הישראלים והן עבור רשת Showtime, מדובר גם בהישג משמעותי בהתחשב בכך שעל הפרס המרכזי התמודדו סדרות כמו "אימפריית הפשע", "שובר שורות", "מד מן", "משחקי הכס" ו"דאונטון אבי".

דקות ספורות לאחר סיום הטקס המרגש, שקבע רף חדש בכל הנוגע ליכולת של יצירה טלוויזיונית ישראלית לפרוץ מחוץ לגבולות המדינה, שוחח עם וואלה! תרבות רן תלם, סמנכ"ל התוכן של קשת ומפיק בפועל של העיבוד האמריקאי לצד רף ואבי ניר, מנכ"ל קשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רן תלם/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך אתה מרגיש אחרי הזכייה?
"הכי טוב שיכולה להיות. אני עוד לא יודע להגדיר במדויק, התחושה היא שכרגע אני נמצא במעין ענן מתוק. זה נראה כמו חלום - עמדתי עם קווין קוסטנר לקחת פסלון, מה עוד אפשר לומר?; אחרי שגידי זכה בפרס על התסריט הייתה שמחה עצומה, זה מישהו ישראלי שזוכה בפרס כזה חשוב. כשהגיעו הרגעים של ההכרזות על פרסי השחקנים והדרמה הטובה ביותר, הרגשנו בכל החושים שזה הולך להיות שלנו, ועדיין היה את המתח שאולי זה לא יקרה - ופתאום זה כן קרה. זה תענוג, מדובר בהישג גדול ומרגש לתעשיית הטלוויזיה הישראלית. מדהים שתסריט כזה מגיע לידיים של הווארד גורדון ואלכס גאנסה. אם להקביל את זה לאולימפיאדה, אז ללא ספק לקחנו מדליית זהב".

קיבלתם פידבקים מאנשים מוכרים בטקס?
"בארבעת הימים האחרונים, כל בן אדם שפגשנו פה אמר לנו שזו הסדרה שהוא הכי אוהב. אחרי שאנשי הקאסט של 'משפחה מודרנית' אספו את הפרסים שלהם, הם אמרו לנו שהם מכורים ל'הומלנד'. יש פה תחושה שזו סדרת הטלוויזיה הכי טובה שיש, ומה שמשמח זה שעוד פחות משבוע עולה העונה החדשה, שהיא לא פחות טובה".

כשקלייר דיינס עלתה לקבל את פרס השחקנית הטובה ביותר היא הודתה לגידי באופן אישי. זה קרה גם בגלובוס הזהב. יש משהו שאתה רוצה לספר על זה?
"את זה אתם צריך לשאול את גידי".

"אפתח ואומר יש יש יש יש יש! ואמשיך ואומר יש!", מסר אבי ניר ."וגם - אי אפשר לחשוב על סיום טוב יותר למסע מחוף לחוף שהחל בחופי הים התיכון עם הסיפור הכי ישראלי שניתן להעלות על הדעת שגידי רף רצה לספר, שהפך לסדרה בזכות כל אנשי קשת וההפקה ושהוכרז הערב בהוליווד בחוף בצדו השני של העולם כסדרה הטובה בעולם. נקווה שעוד יהיו לטלוויזיה הישראלית חופים רבים כאלה".

לקריאות השמחה הצטרף גם גידי רף שמסר שאמר שהוא "מאוד גאה בהישג ושמח ש'חטופים' הגיעה לכאלה שיאים וכבשה את העולם והתפתחה והפכה ל'הומלנד'. אני גאה בעבודה של כולם ושל קשת, ואני מחכה בטירוף לעונות החדשות של שתי הסדרות".

רוצים לחגוג את הנצחון? בואו לפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully