וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בארה"ב: רשת פוקס העבירה התאבדות בשידור חי

במהלך מרדף משטרתי אחר חשוד בגניבת רכב באריזונה, יצא הנהג מהרכב וירה בעצמו. הרשת בחרה לא לעצור את השידור והעבירה את התיעוד במלואו. הקריין התנצל: "עשינו טעות חמורה"

רשת פוקס האמריקאית גרמה אתמול (שישי) לסערה ציבורית בארצות הברית, כאשר שידרה את התאבדותו של אדם, החשוד בגניבת מכונית, בשידור חי. מיד לאחר התקרית פרסמה הרשת התנצלות ציבורית בפני צופיה, אולם הנזק כבר נעשה והסרטון השערורייתי מצא את דרכו לאינטרנט.

המקרה אירע בעת שהרשת שידרה מרדף מכוניות משטרתי סמוך לפניקס שבאריזונה. במהלך המרדף, יצא החשוד מרכבו, רץ הרחק מהכביש, הצמיד לרקתו אקדח וסחט את ההדק – כל זאת לעיני הצופים ההמומים. השידור אמנם הועבר באיחור של מספר שניות על מנת למנוע מקרים מסוג זה, כנהוג בשידור חי, אולם מסיבה שטרם התבררה השידור המשיך ללא הפרעה.

צפו בהתנצלותו האישית של המנחה שפרד סמית

המרדף תועד באמצעות מסוק של רשת פוקס במשך מספר שעות, גם לאחר שהשוטרים הפסיקו לעקוב אחר המכונית. דובר משטרת פיניקס, סמל טומי תומפסון, סיפר כי המרדף החל לאחר שהאדם גנב, על פי החשד, מכונית מסוג דודג' קליבר. במהלך המרדף, הספיק האדם לירות לעבר השוטרים ולעבר מסוק משטרתי, לפני שירה בעצמו. "המאמצים להחיותו נכשלו", אמר תומפסון ל"גרדיאן" הבריטי, "הוא מת מפצעיו במקום".

לאחר שהאדם צנח לקרקע, השידור חזר לאולפן ומיד לאחר מכן עבר לפרסומות. עם תום ההפסקה, התנצל המנחה שפרד סמית ארוכות על התקרית והודה כי התמונות הקשות שודרו על אף שהשידור הועבר באיחור. "עשינו טעות חמורה ואנו מתנצלים מעומק הלב. זה לא התאים לשידור... אני מתנצל באופן אישי על כך שזה קרה", אמר המנחה, והוסיף: "זה לא יקרה שוב, לא במשמרת שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully