וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור דיין בדרך ל"מחוברים"

2.10.2012 / 16:57

דיין, עיתונאי מעריב, תיעד עצמו בתקופה האחרונה עבור מערכת התכנית במסגרת האודישנים וקיבל מהם אור ירוק להמשיך בצילומים

האודישנים לעונה החדשה של "מחוברים" נמצאים לקראת סיום, ולוואלה! ברנז'ה נודע על שם נוסף שהגיע לשלבים הסופיים – עיתונאי "מעריב", ליאור דיין. על פי גורם המקורב להפקה, דיין תיעד עצמו בתקופה האחרונה עבור מערכת התכנית, אותה מפיקה עבור HOT "קודה תקשורת", וקיבל מהם אור ירוק להמשיך בצילומים. העונה הקרובה של התכנית תיקרא "מחוברים פלוס", ובניגוד לעונות הקודמות היא תכלול גם נשים וגם גברים.

ליאור דיין (29) הוא עיתונאי וכותב למוסף "סופשבוע" של מעריב ולמדור הדעות של העיתון. השנה נישא לבת זוגו רוני זילבר. הוא נצפה על מסך העונה הקודמת של "מחוברים" באחת הסצנות במסגרת צילומיו של חנוך דאום.

מי יצטרף לדיין?

שמות נוספים שהוזכרו בהקשר של אפשרות שישתתפו בתוכנית הם הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ', הראפרית שורטי, מגיש "לילה כלכלי" בערוץ 10 שרון גל, השחקנית ריקי בליך, וחאדר אבו סייף מערוץ הגאווה של מאקו. עוד לקחה חלק באודישנים הזמרת מיכל אמדורסקי, אולם התנגדותו של בעלה אסף אמדורסקי לכך שתצלם את בנותיהם המשותפות ופנייתו לבית הביאה לביטול השתתפותה.

ליאור דיין סרב להתייחס לדברים. מ-HOT נמסר: "אנו מודעים לעובדה כי העונה הבאה של הלהיט 'מחוברים' מעוררת סקרנות רבה, אולם הסדרה נמצאת כרגע בשלבי ליהוק מתקדמים ולכשיסתיימו נשמח לעדכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully