וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנולד שוורצנגר מודה שהעריץ את היטלר

9.10.2012 / 14:34

לאחר שנים של הכחשות, השחקן, השרירן ומושל קליפורניה לשעבר מודה בביוגרפיה חדשה כי אכן הפגין בשנות ה-70 גילויי הערצה כלפי אדולף היטלר

האמת על ההתבטאות השערורייתית של השחקן ההוליווידי ומושל קליפורניה לשעבר יוצאת לאור: בספרו האוטוביוגרפי החדש, “Total Recall”, מספר ארנולד שוורצנגר כי התבטאות העבר שלו בנוגע לרודן אדולף היטלר הן נכונות, זאת בניגוד לשלושת העשורים האחרונים בהם הכחיש לחלוטין וטען כי "אינו זוכר" את הראיון בו אמר את דבריו, כתשובה לשאלה "מי הגיבור שלך".

בשנת 1975, כשהקריירה של שוורצנגר כשריר אנושי וענק החלה לצבור תאוצה, אמר שוורצנגר כי הוא "מעריץ את היטלר שהיה אדם פשוט ללא השכלה שהתקדם למעלה". בנוסף, אמר כי הוא מעריץ את הצורר בשל היותו נואם מצטיין ו"הלוואי ויכולתי להרגיש כמו היטלר באיצטדיון נירנברג, לשמוע את כל אלפי האנשים בקהל צועקים ומסכימים בהתלהבות לכל מה שאני אומר".

עוד בארה"ב: הצדעה במועל יד בשידור חי של תוכנית בוקר

הדברים צפו כששוורצנגר התמודד על משרת מושל קליפורניה בשנת 2003, אז הכחיש אותם מכל וכל. כיום, נראה ששוורצנגר מספיק בטוח במעמדו בכדי לספר את האמת ולהודות כי ההתבטאויות הללו נכונות. "הבנתי שרק מעט אנשים נולדו להנהיג ושאר האנושות נועדה להיות מונהגת. משם הגעתי לדבר על אחד מהכובשים והדיקטטורים העצומים בהיסטוריה", הוא כותב בספרו החדש. "אני מעריץ את יכולות נשיאת הנאומים של היטלר, אבל לא את מה שהוא עשה איתן".

שוורצנגר המשיך וטען כי אמר את הדברים רק כדי לבנות את אישיותו הקולנועית שהייתה קריטית להמשך הקריירה שלו באותם הימים. עוד הוסיף השחקן, שאביו היה חבר במפלגה הנאצית, ש"להגיד את הדברים השערורייתיים הללו לא היה קשה כי תמיד חשבתי אותם אבל שמרתי אותם לעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully