וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 47: פול בנקס מסתדר מצוין בלי אינטרפול

24.10.2012 / 1:48

הסולן של אינטרפול באלבום סולו שלא יוצא מהראש, להיט חדש בהפקת ברנרד באטלר מסווייד, טיי סגל מתארח אצל קונאן אובריאן ועוד גיטרות שיעשו לכם את השבוע. בלוג הרוק

פול בנקס מחזק את מורשת אינטרפול

פול בנקס מלהקת אינטרפול. Kevin Winter, GettyImages
יכול גם לבד. פול בנקס/GettyImages, Kevin Winter

לא הרבה אחרי חגיגות העשור של "Turn on the Bright Lights", אלבום הבכורה של אינטרפול, מוציא הסולן והלב שלה, פול בנקס, אלבום סולו שני - וההשוואה כמובן מתבקשת. האזנה ראשונה עשויה לקבוע שידו של בנקס על התחתונה, אבל עוד כמה סיבובים הופכים את ההחלטה. מצד אחד, האלבום הזה הוא אסופת שירים יותר מאשר מסע עם נקודות התחלה וסיום. בנקס, שאני מאוד אוהב כמשורר, לא תמיד מצליח לתפור חליפות מוזיקליות מספיק ראויות לטקסטים שלו, והשירים חסרים את האינטנסיביות החובקת-כל של אינטרפול. מצד שני, כשמתלבש לבנקס, בעיקר בחלקו השני של האלבום, מורשת אינטרפול מקבלת חיזוק עם כמה שירים שלא יוצאים מהראש. הסינגל הראשון והמעולה "The Base" כבר הותיר את חותמו, הנה עוד מתנות מניו יורק. "אנחנו בטוחים, וזה כל מה שמשנה", שר בנקס, ואולי זה מספיק.

Frankie & The Heartstrings – I Still Follow You

תואר שיר השבוע הולך לחדש של פרנקי וההארטסטרינגס האנגלים, מתוך אלבום שני שייצא, ובכן, מתישהו. ככה נשמע להיט. על ההפקה: ברנרד באטלר.

Childhood – Blue Velvet

ונישאר באנגליה, הפעם עם החבורה הלוהטת מלונדון (במקור מנוטינגהאם), שמפציצה עם קטע גיטרות אווירתי יפהפה.

Local Natives – Breakers

בתחילת 2013 ינחת האלבום השני של ההרכב מלוס אנג'לס, ארבע שנים אחרי שהוציאו את הבכורה המעוטרת שלהם, "Gorilla Manor". זה סינגל הקאמבק שלהם, והוא טוב.

Pinback – Sherman

בשבוע שעבר הפלגתי כאן בשבחו של האלבום החדש של פינבאק, "Information Retrieved", ועכשיו מגיע קליפ חללי לשיר יפה מתוכו.

Ty Segall – Femme Fatale / Thank God For the Sinners

זו ללא ספק השנה של טיי סגל, הסינגר-סונגרייטר מסן פרנסיסקו שהוא אחד מאותם מוזיקאים עם הספק שאין לו הסבר טבעי. רק ב-2012 הוא הוציא שלושה אלבומים, לבד ועם הרכבים אחרים - האחרון שבהם הוא הסולו "Twins" - ועכשיו הוא גם משתתף באלבום הקאברים המציין 45 שנה לאלבום הבכורה של הוולווט אנדרגראונד עם ניקו. הנה הקאבר המעט אחר שלו ל"Femme Fatale", וגם ביקור טרי שלו אצל קונאן אובריאן, בו הוא מבצע את השיר "Thank God For the Sinners".

Neil Young and Crazy Horse - Twisted Road

הכל מוכן לאלבום החדש והכפול, ה-35 במספר, של ניל יאנג. "Psychedelic Pill" יוצא בשבוע הבא, כמה שירים ממנו כבר כיכבו כאן, והנה עוד מנה, שהפעם תגזול רק שלוש וחצי דקות מחייכם.

Divine Fits – Lost

כיף לעשות קאברים לפרנק אושן. האפגן וויגז כבר עשו סיבוב על "Lovecrimes", ועכשיו דיוויין פיטס, מהפתעות השנה, הלכו על "Lost".

Local H – Wolf Like Me

עוד קאבר, של Local H המצוינים - שעדיין לא מאוחר להתלבש על אלבומם האחרון והמבריק "Hallelujah! I'm a Bum" - לקטע של TV on the Radio. זה קרה בהופעה בברוקלין, אז סליחה מראש על האיכות.

Bon Iver – Beth/Rest

מתנצל, אבל בון איבר לא נח, והוציא קליפ חדש לשיר המושלם הזה. אי אפשר להתעלם.

פצצה מהעבר

אולי לא האורחים הכי טבעיים בבלוג, אבל לאינקסס מגיע הכבוד כלהקה מצוינת שאחראית ללא מעט רגעים יפים בפסקול של כולנו, וכמובן שגם לאגדה אורבנית שכולנו נהנינו לחפור בה. 25 שנים עברו מאז הוציאו מייקל האצ'ינס וחבריו את אלבומם הנוצץ ועמוס הלהיטים "Kick", והאמת היא שהאזנה חוזרת מראה שהם עדיין רלוונטיים. הנה "New Sensation" ו"Never Tear Us Apart".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully