וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט מכרה מיליון עותקים תוך שבוע

24.10.2012 / 18:09

סוויפט, שהגיעה להישג עם אלבומה החדש "Red", היא הזמרת הראשונה מאז 1991 ששני אלבומים רצופים שלה נמכרים ביותר ממיליון עותקים בשבוע הראשון לצאתם

אלבומה הרביעי של טיילור סוויפט, "Red", שיצא בשבוע שעבר, ממשיך את דהירתה של הזמרת אל צמרת טבלת המכירות בתעשיית המוזיקה האמריקאית, עם מכירות של מיליון עותקים תוך שבוע בלבד – כך לפי אתר בילבורד האמריקאי. האלבום נמכר ביותר מחצי מיליון עותקים ביום הראשון לצאתו, ש-160 אלף מתוכם נמכרו ברשת הכלבו האמריקאית Target. הרשת אף רכשה את הזכויות למכירת האלבום בגרסת המהדורה המוגבלת שלו, הכוללת שירים נוספים ורמיקסים.

המהדורה הדיגיטלית של האלבום נמכרה דרך שירות אייטיונס בכחצי מיליון עותקים, ונישלה מפסגת המכירות של האתר את ההרכב Mumford & Sons, שאלבומם "Babel" מכר בשבוע הראשון לצאתו כ-400 אלף עותקים בלבד.

אלבומה הקודם של סוויפט, "Speak Now", מכר גם הוא יותר ממיליון עותקים בשבוע הראשון לצאתו בשנת 2010. האלבום היחיד שהגיע להישג דומה מאז היה "Born This Way" של ליידי גאגא. יש לציין כי אלבומה של גאגא נמכר במשך יומיים במחיר מציאה של 99 סנט באתר אמזון - מבצע שככל הנראה היה הטריגר העיקרי להישג הנאה.

מאז 1991, רק שלושה אמנים לפני סוויפט מכרו פעמיים ברציפות יותר ממיליון עותקים תוך שבוע - הבקסטריט בויז, אן סינק והראפר אמינם. סוויפט היא האישה הראשונה בחבורה העליזה - ויש לקוות שלא האחרונה. בחודש הבא תופיע סוויפט בטקס פרסי MTV האמריקאי, בו היא גם מועמדת לפרס אמנית הקאנטרי האהובה ביותר.

שמעתם כבר את האלבום של טיילור סוויפט? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully