וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: סרט אמריקאי על פרויקט תגלית

25.10.2012 / 14:25

הסרט, שיצטלם בישראל, בקליפורניה ובגדה המערבית, ויבויים על ידי מארק אוונס ("ימים לבנים"), יספר את סיפורו של נער שמצטרף לטיול בחסות צה"ל, ומתאהב בנערה פלסטינית

הסכסוך הישראלי-פלסטיני ממשיך לרתק את העולם בכלל ואת ארצות הברית בפרט, הפעם בפרויקט שאפתני במיוחד הכולל סרט, רומן גרפי אינטראקטיבי ומשחק לטלפונים ניידים – שעלילות כולם מצטלבות ונפגשות בנקודות מפתח. במרכזו של הפרויקט יעמוד הסרט " Birthright", קומדיה חדשה של הבמאי הוולשי מארק אוונס ("ימים לבנים", "אני רואה אותך"), שתצטלם בקליפורניה, בישראל ובגדה המערבית, ותעסוק בנער אמריקאי שיוצא לטיול בישראל במסגרת פרויקט תגלית.

הרעיון הבסיסי אמנם נוצל כבר בסדרת מערכונים של "ארץ נהדרת", אבל חברת ההפקות הניו יורקית BoomGen, שחשפה את התוכנית לפרויקט במסגרת פסטיבל הקולנוע של ה-British Film Institute בלונדון, הציגה עלילה מעט שונה. הסרט צפוי לתאר את מסעו של נער יהודי-אמריקאי בעקבות נערה שהתאהב בה, המוביל אותו תחילה לטיול המאורגן הנודע של צה"ל ברחבי ישראל, ומאוחר יותר אל הרשות הפלסטינית, שם הוא הולך לאיבוד. הצרות נמשכות כאשר הנער מתאהב בנערה פלסטינית ומוצא את עצמו במרכזה של שערורייה פוליטית אזורית. את התסריט לסרט כתבו ארי איסלר ובן סניידר – שניהם בוגרי פרויקט תגלית בעצמם. הסרט ייכנס להפקה בשנת 2013.

"מארק הוא במאי נדיר שהתנסה בז'אנרים שונים לכל אורך הקריירה שלו", אמר מפיק הסרט, מחיאד טאוזי, "ואנחנו נרגשים לתת בידיו את המושכות ליצירה המרכזית של הפרויקט". בנוסף יכלול הפרויקט את הרומן הגרפי "Tear Gas in the Morning" מאת קייטי מירנדה, סיפורה האמיתי של אמנית יהודייה אמריקאית המתנדבת בתנועת מחאה לא אלימה בגדה המערבית.

אוונס, שסרטו האחרון, "Hunky Dory" בכיכובה של מיני דרייבר, ראה אור בשנה שעברה, מצלם בימים אלה סדרה חדשה בכיכובו של סטיבן פריי.

סרט על פרויקט תגלית - רעיון טוב? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully