וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הפרשנית שקראה לאובמה "מפגר"

31.10.2012 / 13:57

התוכנית של אנדרסון קופר יורדת מהמסך, פרשנית קונסרבטיבית לא מוכנה להתנצל על כך שקראה לאובמה "מפגר", איחוד של כוכבי "באפי ציידת הערפדים" ועוד חדשות טלוויזיה

המדובר: אנדרסון קופר כבר לא מארח

תוכנית האירוח “Anderson Live” של המגיש הבכיר של רשת CNN, אנדרסון קופר, בוטלה השבוע ולא תחזור לעונה נוספת. Telepictures, האולפן שמפיק את “Anderson Live”, המשודרת במספר רשתות ונמצאת בעיצומה של עונתה השנייה, הודיע כי התוכנית בוטלה בשל נתוני רייטינג נמוכים. מפיקי התוכנית טענו כי ניסו להכניס בה שינויים - מנחים אורחים, מעבר לשידור חי בעונה השנייה ועוד - אולם גם אלה לא הצליחו למשוך את הצופים.

"אני מאוד גאה בעבודה שהצוות המעולה שלנו עשה בהשקת התוכנית הזו ותחזוקתה במשך שתי עונות", אמר קופר עם היוודע דבר הביטול, "אני אסיר תודה ל-Telepictures שנתנו לי את ההזדמנות, ואני חב חוב לקהל שהגיב בחיוביות שכזו. אני מקווה לעשות תוכניות גדולות נוספות העונה, ואני מצטער שאנחנו לא ממשיכים, אבל נהניתי מאוד".

לפני מספר חודשים הצליח קופר לזעזע את הביצה ההוליוודית כאשר יצא מהארון בהתכתבות שפורסמה בבלוג של אנדרו סאליבן באתר דיילי ביסט (מבית ניוזוויק), לאחר שמועות עיקשות בנושא. "האמת היא שאני הומו, תמיד הייתי, תמיד אהיה, ולא הייתי יכול להיות יותר שמח, נוח וגאה במצב הזה", כתב אז. מאוחר יותר אף דווח כי הוא מתכנן להינשא לבחיר ליבו.

בניגוד לאישיותו הפרטית, לא הצליחה תוכניתו לעורר עניין רב, פרט למקרים בודדים - הבולט שבהם כאשר החליט להעיף מרואיינת מהתוכנית שלו בשידור. קופר הזמין לראיון את שרה בורג', אם המעודדת את בנותיה הקטנות לבצע ניתוחים פלסטיים. המגיש תכול העיניים הצליח לראיין אותה כמה דקות, לפני שהתפרץ. "אני חושב שאת אדם איום ונורא ואין לי רצון לדבר איתך יותר", אמר קופר. "אני מנסה להיות מנומס לכל האורחים שלי, אבל את איומה ונוראה". עכשיו דווקא הוא זה שקיבל את הבעיטה בישבן.

המיותר: הפרשנית שכינתה את אובמה "מפגר" לא מתנצלת

משהו רע עובר על הפרשנית הקונסרבטיבית הידועה אן קולטר: בתום העימות הטלוויזיוני השלישי לנשיאות ארה"ב שהתקיים בשבוע שעבר בבוקה רטון שבפלורידה, החליטה קולטר לצייץ את תמיכתה במועמד הרפובליקני מיט רומני. אולם הדרך בה עשתה זאת הייתה שנויה במחלוקת, בלשון המעטה. "אני תומכת באופן מלא בהחלטה של רומני להיות עדין ונחמד למפגר (כשהיא מתכוונת לנשיא ארה"ב המכהן ברק אובמה – מ.ר)", צייצה.

קולטר היא פרשנית שמרנית מוכרת בנוף הטלוויזיה האמריקאית, שידועה מהופעותיה ב-MSNBC ,CNN ופוקס ניוז. הציוץ שלה גרר, כצפוי, תגובות נזעמות משני צדי המפה הפוליטית. "את ילדה עצובה וחסרת חשיבות", צייץ בחזרה סולן להקת הדצמבריסטס, קולין מאלוי. מכתב שכתב לקולטר ספורטאי אולימפי הלוקה בפיגור שכלי הפך ללהיט ברשת: "נו באמת גברת קולטר, את לא סתומה ולא שטחית. אז מדוע את ממשיכה להשתמש במילה הזאת כעלבון?", כתב ג'ון פרנקלין סטיבנס בן ה-30. סטיבנס הסביר לקולטר כי הוא מתמודד כל חייו עם דעות של אנשים שחושבים שהוא "סתום ושטחי" וכתב כי "אני לא אף אחד מאלה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

אולם נראה שקולטר לא לומדת את הלקח. בראיון לתוכנית אירוח רדיופונית של רשת פוקס, היא סירבה להתנצל ואמרה בתגובה לתמיהה אודות הציוץ שלה "שילכו להזדיין". קולטר אף המשיכה לתקוף דרך חשבון הטוויטר שלה, כשצייצה "אובמה: 'רומנזיה דרגה שלוש' (כינוי בו השתמש אובמה כלפי הנטייה של רומני לעשות דברים בניגוד להצהרותיו– מ.ר) – כי בדיחות על סרטן נורא מצחיקות. אם הוא 'הבחור הכי חכם בחדר' זה בטח חדר מפגר". מאוחר יותר ניסתה להסביר את עצמה בראיון לפירס מורגן, ללא הצלחה רבה.

הביזאר: הפרס הגדול ביותר בטלוויזיה אי פעם – למי שימצא את ביגפוט

סדרה חדשה של רשת ספייק טי.וי מציעה את הפרס הגדול ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה, עם קאץ' אחד קטן: הסדרה "10 Million Dollar Big Foot Bounty" מציעה פרס בסך 10 מיליון דולר למי שיציג ראייה ממשית לקיומו של היצור המיתי ביגפוט. במהלך 10 פרקים ינסו המתחרים להציג ראיות שלא ניתן להפריכן לקיומו של הייצור הגדול, כאשר בין המתחרים, שליהוקם החל השבוע, יהיו מדענים, זואולוגים וציידי ביגפוט במקצועם, שיציגו מידי פרק את ממצאיהם למומחים בנושא, כדי לנסות לקחת הביתה את כל הקופה. הסדרה תצולם ברחבי ארצות הברית, וטרם נקבע לה מועד שידור.

ליהוק שיחוק: איחוד של "באפי" ב"איך פגשתי את אימא"

מעריצי "באפי ציידת הערפדים" - הליהוק הבא הוא בשבילכם: השחקן סת' גרין יגיע להתארח באחד הפרקים בעונה החדשה של "איך פגשתי את אמא", מה שיהפוך לאיחוד טלוויזיוני מרגש (עבור הגיקים ביניכם) של ווילו (אליסון האניגן, המגלמת את לילי ב"איך פגשתי את אמא") ואוז (גרין) מסדרת הקאלט ההיא. גרין יגלם את דריל לה-קוטרה, חבר של לילי ומרשל מימי הקולג', שסבור שהם היו חבריו הטובים ביותר, ומשתוקק כעת לאיחוד עימם. הם, כמובן, לא זוכרים מי הוא.

לא מדובר באיחוד הראשון של שחקני "באפי" בסדרה. בעונות קודמות הופיע גם השחקן אלכסיס דניסוף - שגילם את ווסלי וינדם פרייס ב"באפי" ואחר כך גם בספין-אוף "אנג'ל" – בתור סנדי ריברס, עמיתה המעצבן של רובין שרבטסקי. דניסוף הוא בעלה בחיים האמיתיים של הניגן.

לינק לעת צרה: אין האלווין בלי "קומיוניטי"

ליל כל הקדושים יצוין השבוע בארה"ב, וכמידי שנה, גם סדרות הטלוויזיה נכנסות לכוננות. קומדיית הקאלט של רשת NBC, "קומיוניטי", נכנסה גם היא לרוח החג, והשיקה משחק אינטרנטי מיוחד בו אתם בונים את הפרומו לפרק ההאלווין של הסדרה. סרטון הווידאו מהפרק יתנגן, ומדי פעם במהלכו, תצטרכו לבחור בין שתי אפשרויות שכל אחת מהן תבנה לכם מהלך שונה. את הפרומו שבניתם תוכלו לשתף בפייסבוק עם החברים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשו לעצמכם צמרמורת. "קומיונטי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקטע שעשה לנו את השבוע: כוכבת "בנות" מספרת על הפעם הראשונה שלה

לא רק הוריקן סנדי עושה שמות במערכת הבחירות האמריקאית: לינה דנהאם, יוצרת הסדרה "בנות" עוררה סערה משל עצמה כשפרסמה סרטון בו היא מתארת מה שנשמע כמו הפעם הראשונה בה שכבה עם בחור, אולם למעשה מדובר בפעם הראשונה בה היא הצביעה (לברק אובמה כמובן). הסרטון, שניסה להיות פרובוקטיבי בהתאם ליוצרת שלו, הצליח להרגיז מספר שמרנים שכינו אותו "סופר-דוחה" ולא ראוי למערכת בחירות. תשפטו בעצמכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully