וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: קליפ חדש בורגור ומיילי סיירוס

עוד תופיע בקליפ כוכבת הפורנו ג'סי אנדרוז, זוגתו לשכבר של הדי.ג'יי והמפיק הישראלי. גם ארוסה של סיירוס משחק בקליפ, בו הם מתמזמזים מול המצלמות

קשה להאמין שמיילי סיירוס הייתה פעם חלק מתאגיד דיסני, שכן כוכבת "האנה מונטנה" לשעבר עושה כל שביכולתה כדי להתנער מהתדמית הילדותית. עכשיו היא לוקחת את התדמית הבוגרת לקיצוניות חדשה: בקליפ החדש שלה שיצא, שיצא בקרוב, תשתתף בין היתר ג'סי אנדרוז, כוכבת פורנו צעירה ומצליחה. סיירוס עצמה לא מתכוונת לשבת בשילוב זרועות - הקליפ יכלול גם צילומים שלה מתמזמזת עם ארוסה, ליאם המסוורת', כאשר הוא מחופש לחד קרן והיא נמרחת בעוגת יום הולדת. בהמשך, הקליפ הופך למסיבת ענק בה כל הנוכחים משליכים עוגות קצפת אחד על השני.

כמו כוכבי פופ רבים מהמיינסטרים שמנסים לפנות לקהל בוגר יותר אך לא בוגר מספיק, קורצת סיירוס אל עולם הדאבסטפ והסינגל החדש שלה הוא פרי שיתוף פעולה עם המפיק והדי.ג'יי הישראלי בורגור. השיר ייקרא "Decisions" הוא חלק מאי.פי באותו השם שבורגור מוציא בימים אלה. אנדרוז, 20, היא בת זוגו לשעבר של בורגור - מה שמסביר את החיבור המפתיע. אנדרוז זכתה השנה בפרס השחקנית החדשה הטובה ביותר בטקס הפרסים של המגזין Adult Video News שמסקר את תעשיית הפורנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תקבל צומי מהמיינסטרים. ג'זי אנדרוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה שיר על כמה שבחורות אוהבות 'עוגה', שזה בעצם את הכסף שלך, או אותך כשאתה נהיה מצליח, או את המראה שלך", הסביר בורגור למגזין רולינג סטון את כוונת המשורר. "בזמן הצילומים מיילי ביקשה ממני לזרוק עליה את העוגה לכל איזור בגוף, מלבד לפנים שלה. בדרך-כלל זו לא האג'נדה שלי, אבל היא מאוד יפה אז הסכמתי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצים אותו כמנטור ב"חי ב-La La לנד". בורגור/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה היה לגמרי מטורף", סיפרה סיירוס באותו ראיון על צילומי הקליפ. "אני וליאם מתמזמזים בקליפ, מה שמאוד מצחיק אותי. בצילומים פשוט הרגשנו שזו מסיבה וזה היה מגניב". הקליפ השערורייתי של סיירוס בת ה-19 מצטרף לשורה ארוכה של ניסיונות להתנתק מהתדמית הקודמת והתמימה שלה, בין היתר הדלפת צילומים חשופים שלה לעיתונות, עישון סמים, לבוש פרובוקטיבי ותספורת קצוצה, מחומצנת ולא מאוד מחמיאה.

כפר הארורים: ילדי הפלא שהתבגרו ואיבדו את התמימות

מיילי סיירוס הלכה רחוק מדי? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully