וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מיילי סיירוס משתוללת עם הדי.ג'יי הישראלי בורגור

הזמרת חברה לדי.ג'יי והמפיק הישראלי בורגור בקליפ לסינגל "Decisions" שכולל מעט בגדים, הרבה עוגה שנמרחת על הגוף וגיחה קצרה של כוכבת פורנו. להתראות האנה מונטנה

מיילי סיירוס עושה צעד נוסף אל עולם המבוגרים ומשתפת פעולה עם הדי.ג'יי והמפיק הישראלי בורגור בקליפ לסינגל "Decisions", מתוך אי.פי שלו שנושא את אותו שם.

אתמול (חמישי) שוחרר טיזר מתוך הקליפ, בו נראית סיירוס לבושה בבגדים חושפניים, נמרחת בעוגת יום הולדת ומתמזמזת עם ארוסה ליאם המסוורת'. מלבד סיירוס משתתפות בקליפ עוד לא מעט בחורות, בהן מגיחה גם ג'סי אנדרוז, כוכבת פורנו ואקסית של בורגור.

בורגור החל את הקריירה המוזיקלית שלו כמתופף בלהקת מטאל ישראלית, ורק לפני כשלוש הוציא את הריליס הרשמי הראשון שלו כמפיק דאבסטפ, וכיום הוא נחשב לאחד המוזיקאים הישראלים המצליחים בעולם כיום.

"זה היה לגמרי מטורף", סיפרה סיירוס בראיון למגזין רולינג סטון. "אני וליאם מתמזמזים בקליפ, מה שמאוד מצחיק אותי. בצילומים פשוט הרגשנו שזו מסיבה וזה היה מגניב". בורגור סיפר באותו ראיון כי "בזמן הצילומים של הקליפ מיילי ביקשה ממני לזרוק עליה את העוגה לכל איזור בגוף, מלבד לפנים שלה. בדרך כלל זו לא האג'נדה שלי, אבל היא מאוד יפה אז הסכמתי". למרבה הצער, הקליפ המלא חושף כי הוא אכן לא זרק שום עוגה לעבר פרצופה של סיירוס. עם זאת, ההבטחה של סיירוס לטירוף בהחלט עומדת בעינה.

בקליפ נראה בורגור כאשר הוא מגיע למסיבה במועדון סודי וחבוי. אנדרוז כבר מחכה לו שם יחד עם שאר בחורות חביבות ועירומות למחצה. כאשר המסיבה מתלהטת פורצת סיירוס מתוך עוגה, מתנשקת עם ארוסה המחופש לחד קרן ובשלב מסוים כולם זורקים האחד על השניה עוגות קצפת כאילו אין הוריקנים להיות מוטרדים מהם.

מה חשבתם על הקליפ? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully