וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למלא את החלל" זכה בפרס הגדול בפסטיבל סאו פאולו

12.11.2012 / 10:19

סרטה המעוטר של רמה בורשטין ממשיך את הסיבוב המרשים שלו בפסטיבלים ברחבי העולם. במקביל, בסוף השבוע האחרון חצה הסרט את רף 140 אלף הצופים בבתי הקולנוע בישראל

"למלא את החלל", סרטה של רמה בורשטין, ממשיך לקצור פרסים ותשומת לב, ומוסיף כעת לרשימת הזכיות את פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל סאו פאולו, פסטיבל הסרטים הגדול בדרום אמריקה, שננעל השבוע. הסרט נבחר על ידי קהל הפסטיבל לאחד מעשרת הסרטים הטובים בו, ואלה עלו לשיפוט על ידי חבר שופטים שכלל בין היתר את הבמאי דניס טנוביץ' ("שטח הפקר") והמפיק יאן הרלן, שהעניקו לו את הפרס הגדול.

"למלא את החלל" ממשיך בכך רצף מרשים של זכיות. הסרט, שהיה המנצח הגדול בטקס פרסי אופיר האחרון, וחלק את פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל חיפה עם "עלטה", עורר תהודה רבה גם בפסטיבל ונציה, שם גרפה הדס ירון את פרס השחקנית על תפקידה בו. בנוסף נמכר הסרט להפצה בארצות הברית על ידי סוני פיקצ'רז קלאסיק, וכן נמכר להפצה בצרפת, הולנד, בריטניה, ספרד, יוון אוסטרליה ואיטליה – שבה יעלה הסרט לאקרנים כבר בשבוע הבא. במקביל, בסוף השבוע האחרון חצה הסרט את רף 140 אלף הצופים בבתי הקולנוע בישראל, הישג מרשים במיוחד לאור העובדה שהסרט אינו מוקרן בשבתות.

את הבשורה על הזכייה בפסטיבל סאו פאולו קיבלו רמה בורשטין והמפיק אסף אמיר בסלוניקי, יוון, שם מוקרן כעת "למלא את החלל" במסגרת פסטיבל הסרטים המקומי.

מה חשבתם על "למלא את החלל"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully