וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואן דיירקשן בדרך לקולנוע עם סרט תלת ממד

14.11.2012 / 0:20

חמישיית הבנים הבריטית הגיעה לתוכנית בוקר אמריקאית, נתנה הופעה והכריזה כי היא מתכננת סרט הופעה מיוחד בתלת ממד שיעלה לאקרנים בקיץ הבא. צפו

ההיסטריה סביב להקת הבנים וואן דיירקשן מסרבת לגווע והחמישייה ממשיכה לכבוש את ארצות הברית. "Up All Night", האלבום הראשון של ההרכב, הפך את וואן דיירקשן ללהקה הבריטית הראשונה שהבכורה שלה כובשת את ראש המצעד האמריקאי. כעת נראה שההיסטריה ממשיכה גם עם אלבומם השני "Take Me Home" שיצא השבוע.

מה חשבנו על האלבום החדש של וואן דיירקשן?

אמש (שלישי) הגיעה הלהקה להתארח בתוכנית הבוקר האמריקאית "Today" וביצעה את הסינגל "Live While We're Young" לקול צרחותיהן של נערות קפואות. להקת הבנים משכה את הקהל הגדול ביותר אי פעם שהגיע לצפות בהופעה חיה של במסגרת התוכנית, קהל שהורכב ברובו מפעוטות שנחושות לתצפת מקרוב על הבלוריות המתוחזקות של נייל הורן, ליאם פיין, הארי סטיילס, לואי טומלינסון וזאין מליק.

נוסף לסינגל, ביצעו חברי הלהקה כמה שירים חדשים והכריזו שהם הם עובדים על סרט הופעה מיוחד בתלת ממד שמתוכנן לעלות לאקרנים באוגוסט הבא. בשיחה עם מנחי התכנית, כשנשאלו האם כבר התרגלו לטירוף סביבם, אמר סטיילס ש"זה לא ייאמן שכל האנשים האלה הגיעו בשבילנו, זה נותן לנו השראה לראות את כל המעריצים שהשפענו עליהם והגיעו לכאן היום. זה מאוד חשוב לנו ותודה לכולכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully