וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר וניקי מינאז' הם המנצחים הגדולים בטקס פרסי ה-AMA

19.11.2012 / 10:17

ביבר ומינאז' רשמו לזכותם זכיות כפולות בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית שהתקיים הלילה (שני). בנאום הזכייה שלו הקדיש ביבר את הפרס דווקא לשונאיו

אחרי ימים לא קלים ברמה האישית, ג'סטין ביבר יכול להרגיש קצת יותר טוב עם עצמו, לאחר שזכה בשני פרסים במהלך טקס ה-AMA , פרסי המוזיקה האמריקאית, שהתקיים הלילה בלוס אנג'לס בפעם ה-40. ביבר זכה בקטגוריית אמן הפופ/רוק האהוב ביותר וכן בקטגוריית אלבום הפופ/רוק האהוב ביותר על אלבומו האחרון, "Believe".

"אני רוצה להקדיש את הפרס לכל השונאים שחשבו שאשאר בסצינת המוזיקה למשך שנה או שתיים", אמר ביבר, שהגיע לטקס עם אמא שלו, בעת קבלת הפרס. "אני מרגיש שאני הולך להישאר בסביבה לעוד הרבה מאוד זמן".

על הבמה הופיע ביבר יחד עם ניקי מינאז', והשניים ביצעו את שירם המשותף, "Beauty and a Beat". גם מינאז' רשמה לעצמה זכייה כפולה בפרס, בשחזור מדויק של זכיותיה מהשנה שעברה, בתואר אמן הראפ/היפ-היפ הטוב ביותר ואלבום הראפ/היפ-הופ האהוב ביותר, על אלבומה "Pink Friday: Roman Reloaded". אדל הבריטית זכתה בפרס האמן הטוב ביותר של זמננו, נציגות מכובדת לממלכה המאוחדת.

טיילור סוויפט זכתה בפעם החמישית ברציפות בפרס אמן הקאנטרי הטוב ביותר. קרלי ריי ג'ספן גם היא לא יצאה בידיים ריקות מהטקס, ולקחה הביתה את הפרס בקטגוריית האמן החדש הטוב ביותר.

ניקי מינאז' בטקס AMA. Kevin Winter, GettyImages
העיקר העקביות. ניקי מינאז' בטקס AMA/GettyImages, Kevin Winter

סוויפט, מינאז' וביבר גם הופיעו במהלך הטקס, לצד קישה, קלי קלארקסון, אשר וקרי אנדרווד. אשר זכה בפרס אמן האר אנ' בי האהוב ביותר, ואילו אנדרווד זכתה בפרס אלבום הקאנטרי האהוב ביותר, ככל הנראה אך ורק משום שסוויפט לא הייתה מועמדת בקטגוריה זו.

עוד בין הזוכים ההרכב מארון 5, שזכו בתואר להקת הפופ/רוק האהובה ביותר; ריהאנה בקטגוריית אלבום האר אנ' בי האהוב ביותר, עבור אלבומה "Talk That Talk"; לינקין פארק, בקטגוריית האמן האלטרנטיבי האהוב ביותר; שאקירה שזכתה בתואר האמן הלטיני האהוב ביותר; ודיוויד גוואטה שהוכתר כאמן הדאנס והאלקטרוניקה האהוב ביותר, לאחר שהתמודד בקטגוריה מול קלווין האריס וסקרילקס.

מה חשבתם על הטקס? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully