וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 50: הקילרז עושים U2

21.11.2012 / 14:01

הקילרז משמחים את הקהל עם קאבר מפתיע, ג'וני מאר מהסמית'ס יוצא לקריירת סולו ופול בנקס מאינטרפול מפנק אתכם בהופעה באורך מלא. בלוג הרוק של מני אבירם

Guards – Coming True

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיר השבוע שלי הוא בלי תחרות הסינגל החדש של גארדז הניו יורקים, המנון אהבה סוחף שלקוח מתוך הבכורה של השלישיה, "In Guards we Trust", שתצא בפברואר. נכון, זה נשמע מוכר, זה נשמע ניינטיז, אבל זה בעיקר נשמע טוב.

Biffy Clyro – Black Chandelier

שיר השבוע השני הוא הסינגל הרשמי הראשון למפלצת האצטדיונים הסקוטית האהובה עלי, ביפי קלירו, מתוך אלבום חדש בשם "Opposites" שייצא בסוף ינואר. עוד המנון מתוחכם עם מנגנון השהייה אפקטיבי, לקראת אלבום שיעזור להפוך את 2013 ליפה יותר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

Foals – My Number / Inhaler

עוד אלבום שמבטיח להאיר את שמי השנה הבאה הוא השלישי של פולז האנגלים, "Holy Fire", שייצא בפברואר (המסתמן כחודש זהב). שני שירים מצוינים ושונים זה מזה שוחררו עד כה. הנה הם.

The Gaslight Anthem – National Anthem

נו, מה אני אעשה, אני אוהב אותם אהבה גדולה. ושיר כמו זה רק מחזק אותה, בטח כשמתלווה אליו קליפ שכולו אהבה למדינתם ניו ג'רזי, שעוד מלקקת את הפצעים שהותירה הוריקן סנדי.

Everything Everything – Kemosabe

קטע פופי חזק של ההרכב ממנצ'סטר, שיוציא את אלבומו השני, "Arc", בינואר. הרימיקסים, אפשר לשער, כבר בדרך.

The Faint – Evil Voices

אחד מהאלבומים הכי אהובים עלי ב-2001 היה "Danse Macabre" של The Faint (שבגלגול עוד יותר מוקדם שלה כללה גם את קונור אוברסט הלא הוא ברייט אייז). יש לי זכרונות מעולים ממנו, אבל בערך באותו זמן גם הפסקתי לעקוב אחרי הרכב הניו ווייב מאומהה, שהוציא מאז רק עוד שני אלבומים, האחרון שבהם ב-2008. בימים אלה החמישיה נמצאת בסיבוב הופעות שבמסגרתו היא מבצעת את האלבום ההוא בשלמותו, וכדי לחמם את הגזרה הוציאה אי.פי של ארבעה שירים חדשים. הנה אחד מהם, חזק כשלעצמו, להאזנה ולהורדה.

Johnny Marr – The Messenger

עוד שם מהעבר שרוצה יחס בימים אלו הוא ג'וני מאר, אקס סמיתס, שיוציא בפברואר את אלבום הסולו הראשון (!) שלו, "The Messenger". הקליפ קצת קריפי, אבל השיר דווקא ממש לא רע, מאלה שנתקעים לך בראש מבלי שזימנת אותם.

Nada Surf – Jules and Jim

קליפ יפה לשיר המרגש של הניו יורקים הוותיקים, מתוך אלבומם השביעי שיצא השנה, "The Stars Are Indifferent To Astronomy".

Paul Banks – הופעה מלאה (Live On KEXP)

פול בנקס ותחנת הרדיו הסיאטלית המעולה דואגים למעריצים ומעניקים לנו הופעה של 25 דקות. בתפריט: שישה שירים, חמישה מהם מתוך אלבום הסולו האחרון של איש אינטרפול, "Banks".

Rage Against the Machine – Take the Power Back

חגיגות יום ההולדת העשרים לאלבום הבכורה של רייג' בעיצומו, והכל מוכן לגרסת הדה-לוקס שלו, שתצא בסוף החודש ותכלול מלא הפתעות, ביניהן דמואים, וקטעים מהופעות, בוידאו ואודיו. הנה החברים מפציצים בשיקגו ב-1993.

The Rosebuds – Ordinary Love

קאבר מספר 1: הרוזבאדס הם קלי ואיוואן הווארד, צמד אינדי אמריקאי נשוי ואלמוני (עבורי) שעשה מעשה והקליט את גרסתו המלאה לאלבומה של שאדיי, "Love Deluxe", החוגג בימים אלה יום הולדת 20. הם עשו עבודה יפה, למי שאוהב את הז'אנר, ואפילו מציעים את כל האלבום להורדה בחינם. הנה הוא כולו, אבל תתחילו מההתחלה, עם השיר המוכר ביותר של שאדיי.

Band of Horses & Jason Lytle – Don't You Take It Too Bad

קאבר מספר 2: שיתוף פעולה של באנד אוף הורסס ואיש גראנדדי ג'ייסון לייטל, שהוציא לאחרונה את אלבום הסולו שלו, "Dept. of Disappearance". לייטל מחמם את באנד אוף הורסס בסיבוב ההופעות הנוכחי שלהם, ואחת התוצאות היא הביצוע הזה לשיר של אגדת הפולק טאונז ואן זאנט.

The Killers – With or Without You

קאבר מספר 3 הוא הפאג'ר: הקילרז משמחים את הקהל שלהם בלונדון השבוע, בגרסה קצרה אך אפקטיבית להמנון של U2. נבקש שוב את בואם, אחרי שדברים יירגעו כמובן.

פצצה מהעבר

אלקטריק 6 ברחה לי מהזכרון, למרות שחלפו רק 9 שנים מאז שהפילו על העולם את הפצצה חודרת הבונקר "Danger! High Voltage" ואת הדאחקה שהקדימה את זמנה, "Gay Bar". שניהם הופיעו באלבום הבכורה של השישיה מדטרויט, "Fire", שאחריה הגיעו עוד 8 (!) אלבומים. אש בדיסקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully