וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: איך "דאלאס" תסתדר בלי לארי הגמן?

27.11.2012 / 0:43

יוצרי הגרסה החדשה של "דאלאס" מחפשים דרך להרוג את ג'יי. אר, שערוריה חדשה ב"שני גברים וחצי", יו לורי – דוקטור האוס בשבילכם – בדרך לשחק פיראט ועוד חדשות טלוויזיה

המדובר: איך "דאלאס" תמשיך לאחר מותו של לארי הגמן?

לארי הגמן. Ralf Juergens, GettyImages
לארי הגמן/GettyImages, Ralf Juergens

השבוע, בעקבות מותו של השחקן האגדי לארי הגמן, שגילם במשך שנים רבות את הנבל ג'יי. אר. ב"דאלאס", נאלצה רשת TNT המשדרת בימים אלו את הגרסה החדשה של הסדרה להתמודד עם לכתה של אחת הדמויות המזוהות ביותר שלה. הגמן הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן כשהוא בן 81.

הסיבוב החדש של "דאלאס" החל לפני כשנה, כאשר לגרסה החדשה חזרו הגמן וכמה משותפיו לגרסה הישנה, כמו פטריק דאפי ולינדה גריי ששבו לגלם את בני משפחת יואינג המיתולוגית. הסדרה זכתה לביקורות מעורבות, אולם חודשה לעונה שנייה, עליה עבדו חברי הצוות בתקופה האחרונה. הגמן הספיק, על פי הדיווחים, להצטלם לשישה פרקים בלבד מהעונה החדשה. עוד באוקטובר האחרון הודיע הגמן כי חלה בסרטן - שלטענתו היה בר טיפול - ונקבע כי הוא יגלם את דמותו של ג'יי.אר רק בשלושת הפרקים הראשונים של הסדרה החדשה. אולם המזל שפר על היוצרים והגמן הצליח לסיים את העונה הראשונה, ואף להצטלם לעונה השנייה לפני שהמחלה הכריעה אותו.

כעת ייאלצו הכותבים למצוא דרך להרוג את אחת הדמויות הכי מזוהות עם הסדרה בדרך מכובדת. צילומי העונה השנייה היו אמורים להתחדש השבוע, אולם ככל הנראה ייקחו היוצרים הפסקה גדולה יותר על מנת לבחון כיצד ניתן להיפרד מג'יי.אר ועדיין להמשיך את העלילה כרגיל, ולפתוח את העונה החדשה כמתוכנן ב-28 בינואר. עוד לא ברור באיזו צורה תמות דמותו הטלוויזיונית של הגמן.

ג'יי.אר הפך בשנות ה-80 לנבל האהוב ביותר בטלוויזיה, כאשר הפרק ששודר בנובמבר 1980 ושפתר את השאלה שסיקרנה את אמריקה, "מי ירה בג'יי.אר?", היה המשדר השני הנצפה בתולדות הטלוויזיה האמריקאית. ב-TNT מקווים שהפרק בו ייפרדו חברי הקאסט מהנבל האולטימטיבי, ישיג אף הוא נתוני צפייה טובים במיוחד.

המיותר: כוכב "שני גברים וחצי" יורק לבאר ממנה הוא שותה

אחרי סקנדל צ'רלי שין ב"שני גברים וחצי", גם החצי שבחבורה, אנגוס טי. ג'ונס, יוצא נגד הסדרה שעשתה אותו. בראיון לאתר דתי, אמר ג'ונס כי "אם אתם צופים בשני גברים וחצי, בבקשה תפסיקו לצפות בשני גברים וחצי. אני משחק שם, ואני לא רוצה להיות שם. בבקשה תפסיקו לצפות בזה, ולמלא את הראש שלכם בטינופת. אנשים אומרים שזה רק בידור. תעשו קצת מחקר על ההשפעה של טלוויזיה על המוח שלכם ואני מבטיח לכם שתהיה לכם החלטה לעשות בכל מה שנוגע לטלוויזיה ובעיקר בנוגע למה שאתם צופים בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צ'אק לורי, מפיק הסדרה, ורשת CBS לא הגיבו עד כה להתבטאות. בימים אלו משודרת בארה"ב העונה ה-11 של הסדרה בכיכובם של אשטון קוצ'ר, ג'ון קרייר וג'ונס, כאשר על פי השמועות זו צפויה להיות עונתה האחרונה.

הביזאר: הסופרנוס של כת האמיש מקבלים סדרה

בחודש הבא תשיק רשת דיסקברי סדרה חדשה בשם “Amish Mafia” – סדרה שבמרכזה הגברים שנשבעו להגן על אנשי כת האמיש ולשמור על הסדר הציבורי בקרב חברי הקהילה, שמתגוררים במחוז לנקסטר שבפנסילבניה. אנשי הכת, שנרתעים מגורמי אכיפת חוק חיצוניים כמו המשטרה, הקימו את המשמר שלהם לאחר מקרה הרצח המזעזע של חמש נערות בבית ספר במחוז, על ידי אדם שאינו חבר הכת.

"זהו צד של חברת האמיש שקיים תחת הרדאר, כנסיית האמיש מכחישה את קיומה של הקבוצה", נמסר מהרשת. עוד נמסר כי הסדרה "מספקת עדי ראייה למקרים ולמעשים פסולים בתוך קהילת האמיש על מנת להגן על חברי הקהילה ובני משפחותיהם, חלק מהפרטים המזהים שונו וחלק מהסצנות שוחזרו". הסדרה תעלה לאוויר ב-11 בדצמבר.

ליהוק שיחוק: ד"ר האוס ישחק פיראט אגדי?

כשנה אחרי שהדרמה "האוס" ירדה מהמסך, הכוכב המופלא שלה, יו לורי, צפוי לחזור אליו: לורי נמצא כעת במגעים מתקדמים עם רשת NBC , ועתיד כנראה לככב בסדרת פיראטים חדשה שנמצאת בימים אלה בעבודה. הסדרה נקראת “Crossbones”, והיא יציר כפיו של יוצר "לות'ר" ניל קרוס. הסדרה מבוססת על ספרו של קולין וודוורד, "רפובליקה של פיראטים", והיא מתרחשת בשנת 1715 באיי בהאמה, שם הפיראט המיתולוגי "שחור הזקן" (אותו ככל הנראה יגלם לורי) מנהיג חבורת גנבים ופורעי חוק. 10 פרקים של הסדרה כבר הוזמנו על ידי הרשת במאי האחרון והצילומים החלו לאחרונה.

לינק לעת צרה: תמונות נעות של "משפחה בהפרעה"

עונת החגים האמריקאית נמצאת בפתח (אצלנו הנחמה היחידה תהיה בסופגניות של חנוכה) והמשפחתיות המודגשת בטלוויזיה האמריקאית עולה מדרגה לכדי דביקות בלתי נסבלת. אם מתחשק לכם בכל זאת לקבל מנה של קצת חוסר תפקוד משפחתי, משפחת בלות' תמיד כאן לשירותכם. סדרת הקאלט המעולה "משפחה בהפרעה", בכיכובם של ג'ייסון בייטמן, וויל ארנט, דיוויד קרוס ועוד רבים וטובים, תחזור לרשת Netflix ממש בקרוב, אבל עד אז תוכלו להשתעשע לכם במספר תמונות GIF נעות של בני המשפחה. חג שמח!

הקטע שעשה לנו את השבוע: כשסיינפלד פגש את "משחקי כס"

"משחקי הכס" חוזרת ממש בקרוב לעונה שלישית, אבל נראה שהמעריצים כבר לא יכולים לחכות וחלקם מנסים למלא את החלל בכל דרך אפשרית. מעריץ אחד כזה עשה שילוב בין הדרמה עטורת השבחים לבין סדרה עטורת שבחים לא פחות – "סיינפלד". זה מה שיצא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully