וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר דרה הוא האמן הכי מרוויח של 2012

30.11.2012 / 11:54

מגזין פורבס פירסם את רשימת האמנים הכי מרוויחים של השנה והמפיק המוערך מככב בראש הרשימה. במקום השני נמצא רוג'ר ווטרס ובשלישי אלטון ג'ון

כבכל שנה, מפרסם המגזין פורבס את רשימת 25 האמנים המרוויחים של השנה, כאשר מי שניצב בראש הרשימה הוא לא אחר מאשר המפיק המוערך ד"ר דרה, אחד השמות הכי גדולים בהיפ הופ מזה לפחות 20 שנה. דרה, שעבד בעבר בין היתר עם אמינם וסנופ דוג העפיל לראש הרשימה בעזרת התמלוגים הרבים על עבודתו, אבל בעיקר בזכות מותג האוזניות שלו - Beats by Dre - שלפי פורבס הכניס השנה מאה מיליון דולר. את ההכנסות של כל אחד מהמדורגים ברשימה של מחשב המגזין לפי מספר פרמטרים, ביניהם מכירות אלבומים, מוצרים נלווים ועסקים נוספים בהם לוקח חלק האמן.

ד"ר דרה. Frederick M. Brown, GettyImages
ד"ר דרה/GettyImages, Frederick M. Brown

במקום השני ברשימה נמצא רוג'ר ווטרס שהרוויח השנה 88 מיליון דולר ומיד לאחריו נמצא אלטון ג'ון שעשה השנה 80 מיליון דולר. U2 נמצאים במקום הרביעי עם 78 מיליון דולר שהרוויחו השנה, בעיקר בזכות סיבוב ההופעות המושקע שלהם, ואת החמישייה הפותחת סוגרת להקת הבנים טייק דאת עם 69 מיליון דולר, אותם ניתן לזקוף לזכות האיחוד ושמונה הופעות הסולד אאוט שקיימו באיצטדיון וומבלי.

טייק ד'את. GettyImages
טייק דאת/GettyImages

ישנם רק שני אמנים מתחת לגיל 30 בעשירייה הפותחת: טיילור סוויפט עם 57 מיליון דולר (כפי שהרוויח השנה פול מקרטני) ואליל הנערות ג'סטין ביבר הנערות שהרוויח השנה 55 מיליון דולר. בריטני ספירס נמצאת במקום השביעי עם 58 מיליון דולר ועוד כוכבת פופ עוצמתית, ריהאנה, נמצאת במקום ה-12 עם 53 מיליון דולר. במקום ה-13 נמצאת ליידי גאגא עם 52 מיליון ואילו אדל הבריטית הגיעה למקום ה-22 ברשימה עם 35 מיליון דולר - הסכום אותו הרוויח גם קנייה ווסט השנה.

טיילור סוויפט בטקס EMA של MTV. GettyImages
טיילור סוויפט/GettyImages

הזוג המלכותי של התעשייה ושל העולם, ג'יי-זי וביונסה, נמצא במקומות 18 ו-20 בהתאמה, כאשר קווין בי הרוויחה השנה 40 מיליון דולר ואילו בעלה עשה 38 מיליון בלבד. באופן מפתיע, את הרשימה סוגרת זמרת הנשמה בעלת קול הזהב - שאדיי, עם 33 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully