וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ממה בורח סולן רד בנד?

12.12.2012 / 1:16

רד אורבך, מנהיג להקת הבובות, נמלט מפני החוק בסרטון חדש ששוחרר לקראת מופע מיוחד של להקת הקולקטיב, בו יתארחו מלבדו גם נינט טייב, שלומי שבן ומארינה מקסימיליאן בלומין

הופק ע"י דורון - "וידאו סאונד" בימוי: דורון סרי ואורי נמליך צילום: אסף ברנר ורותם להב עריכה: דורון סרי

רד אורבך, הבובה הסגולה האהובה ומנהיג הלהקה הפיקטיבית רד בנד, הוא לא בדיוק טיפוס מתון, אבל בסרטון חדש ששוחר לקידום הופעה של להקת הקולקטיב, הוא מאבד את זה לגמרי בשעה שהוא נמלט מפני החוק.

וגם: מה מעכב את החתונה של נינט?

הקולקטיב, שיעלו מופע פרידה חגיגי מסיבוב ההופעות של האלבום "Onwards" במועדון הבארבי ביום שבת, ה-22 בדצמבר בשעה 21:30, משחררים פרומו נוסף לקראת המאורע החגיגי, בכיכובו של אורבך. זהו למעשה חלק שני בסדרה בת שלושה פרקים, כאשר בכל פרק מככב אורח אחר במופע, לצד אלבומה של הלהקה. בפרק הקודם כיכבה נינט טייב, ואילו בפרק הבא, האחרון בסדרה, ישתתף שלומי שבן. בנוסף אליהם תתארח במופע גם מארינה מקסימיליאן בלומין (שמבליחה בסרטון הנוכחי להופעת אורח קצרה ומפתיעה). את הסרטון ביים אורי נמליך, צילם רותם להב וערך דורון סרי. הוא הופק על ידי דורון ואולפני "וידאו סאונד".

האלבום "Onwards", שראה אור במרץ 2011, הוקלט ביחד עם המפיק האמריקאי המוערך כריס שואו, שעבד עם בוב דילן, ג'ף באקלי, שריל קרואו, וויזר, ווילקו ואחרים. חברי הקולקטיב הופיעו עם חומרי האלבום אין ספור פעמים בארץ ובעולם, ובמסגרת ההופעות שיתפו פעולה עם אמנים רבים, ביניהם רונה קינן, מארינה מקסימיליאן בלומין, הלהקות קולולוש ורמזיילך, עוזי פיינרמן ועוד. כעת סוגרת הלהקה את סיבוב ההופעות המוקדש לאלבום, לקראת הקלטת אלבום חדש. בסוף השבוע האחרון אושר כי הקולקטיב ישתתפו בקיץ הקרוב בפסטיבל גלסטנברי הידוע באנגליה. הנסיעה לפסטיבל תשולב בטור קיצי בפסטיבלים נוספים באירופה, שיאושרו בקרוב. כמו כן, חברי הקולקטיב עידן רבינוביץ' ויוסי מזרחי עובדים עם נינט טייב על אלבומה החדש הכולל שירים בעברית.

מה חשבתם על הסרטון? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully