וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמויות הטלוויזיוניות שהיו חייבות למות ב-2012

31.12.2012 / 1:04

אומרים שאלוהים לוקח את הטובים ביותר, אבל למה הוא משאיר אותנו עם כל המעפנים? וואלה! תרבות מציגה את הדמויות הטלוויזיוניות שהיו חייבות למות אבל נשארו להלך ביננו

דקסטר

מי מת? ובכן, מי לא? אין פרק של "דקסטר" שבו מישהו לא מוסר את נשמתו לבורא, ויותר משמעותי מהמוות של מריה לאגוורטה, היה דווקא המוות של אייזק סירקו. סירקו, מאפיונר אוקראיני עם מבטא בריטי, סטייל מוקפד ויוזר פעיל באפליקציית גריינדר, היה הפושע הכי רגיש, שרמנטי ומעורר השראה שראינו על המסך מזה זמן רב, והכאב על המוות שלו היה ענק. עוד ננקום.

מי היה צריך למות? דברה מורגן, אחות של דקסטר. נמאס מהקללות המאולצות, עיקומי הפרצופים והגישה הטרחנית. כמה היא יכולה לעשות את המוות לדקסטר בזמן שהוא מראה את המוות לאנשים אחרים? חוץ מזה, היה צריך להפטר ממנה עוד בעונה הקודמת כשהיא חשבה שהיא מאוהבת באחיה. זה קצת נאסטי אפילו בשבילנו.

המתים המהלכים

מי מת? ובכן, מי לא? דמויות שחיבבנו, דמויות שחיבבנו קצת פחות ומלאנתאלפים זומבים שעליהם קצת פחות כואב לנו. קשה לומר שהמוות של לורי גריימס, אשתו של ריק כאב לנו בצורה כלשהי. היא היתה מנג'סת ובעיקר עיכבה את העלילה. בסוף זה נגמר בכך שהיא מתה במהלך הלידה. לא נעים, אבל גם לא נורא.

מי היה צריך למות? קארל גריימס, הבן של ריק ולורי. ילדים הם מעצבנים מעצם היותם ילדים, ואם תשימו אותם בעולם שבו מתרחשת אפוקליפסת זומבים ומלחמת הישרדות, הם יהפכו למועקה גדולה בטרם ילמדו להשתמש באקדח. והו, עד שקארל למד להשתמש באקדח כבר הספקנו לייחל למותו כל כך הרבה פעמים שעכשיו, אחרי שהוא נהיה כבר קצת יותר בסדר (מלבד כובע הבוקרים המטופש), כבר לא נעים לנו להתחרט.

שובר שורות

מי מת? כרגיל, מי לא? אבל המוות המרכזי היה של מייק, החוקר הפרטי והרוצח לפרקים שעבד אצל גאס וסול, וחוסל על ידי וולטר בשל חילוקי דעות מקצועיים. חבל, הוא היה כריזמטי, מבריק ואיש משפחה.

מי היה צריך למות? סקיילר, אשתו של וולטר. גם ככה הלהבה בין השניים לא ממש בערה, וכבר שתי עונות שסקיילר לא קידמה את העלילה ורק עיכבה את העסקים של בעלה, כשעל הדרך היא אוכלת לו את הראש וגורמת לו להרגיש רע עם עצמו. יאללה, גיגית עם חומצה כמו בעונה הראשונה וגמרנו עם הסיפור המתיש הזה.

הומלנד

מי מת? נפסיק עם משפט הפתיחה הקבוע. מיצינו. בתכל'ס, המוות הכי משמעותי בעונה השנייה היה של הארכי-נבל אבו נאזיר. האיש הצליח לסובב על האצבע הקטנה את כל סוכנויות הביון האמריקאית, להפעיל רשת מרשימה של טרוריסטים בכל העולם, להמיר שני חיילי מארניס למשת"פים, להתחמק מהתנקשות ופאקינג להיכנס לארצות הברית בלי כל הטרטרת הביורוקרטית שאנחנו רגילים לה. או כמו שמירי רגב היתה אומרת – כפיים! אבל סופו של כל טרוריסט ענק הוא למצוא את גופתו נזרקת לים.

מי היה צריך למות? דיינה, הבת של ברודי. מספיק לראות סצנה אחת איתה, כל סצנה, כדי להבין למה.

משחקי הכס

מי מת? נזכור את כל הנופלים, אבל קשה לנקוב בשם כי היו יותר מדי.

מי היה צריך למות? ג'ופרי באראתיאון-לאניסטר. כי הוא חתיכת ממזר, ולא רק בהגדרה הטכנית. בשונה משאר הדמויות בסדרה, שלכל אחת יש סיפור רקע שמצדיק את קריצות הרשעות שלה, ג'ופרי הוא מניאק חסר תקנה שכדאי לתפוס ממנו מרחק. מסוג האנשים שהיום לא היו דוקרים אתכם בחניה, אלא היו דוקרים אתכם סתם, בלי סיבה, כי באתם להם לא טוב בזווית של העין.

הבחורה החדשה

מי מת? אף אחד, לא מדובר בסוג הסדרות שהמוות יפה להן.

מי היה צריך למות? אם להתעקש על זה, אז ג'סיקה בגילומה זואי דשנאל. למה? כי היא פשוט הרסה לנו את זואי דשנאל, שפעם היתה הבחורה הכי היפסטרית, מצחיקה וחמודה בסביבה, והפכה מהר מאוד להיות קרציה בלתי נסבלת. חבל, אהבנו אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully