וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: דיוויד לטרמן שוב תוקף את ג'יי לנו

1.1.2013 / 0:45

דיוויד לטרמן מלכלך על ג'יי לנו, "איך פגשתי את אמא" חוזרת ומנחה שהציג נשק בשידור חי מעורר מחאה. וגם – מי עוזב את "אחוזת דאונטון"? סיכום שבוע בטלוויזיה האמריקאית

"איך פגשתי את אמא" חוזרת לעונה תשיעית

הקומדיה "איך פגשתי את אמא" שמותחת אותנו עם אותה שאלה כבר שמונה עונות, תחזור לעונה נוספת, תשיעית במספר, כך מדווח השבוע אתר Deadline. האתר טוען כי החידוש הובטח, זאת למרות שאיש מהצדדים – הקאסט, הרשת או אולפני ההפקה – טרם אישרו זאת סופית. החידוש המסתמן מגיע לאחר משא ומתן אינטנסיבי עם חברי הקאסט ובייחוד עם אחד הכוכבים הגדולים שיצאו ממנו – ג'ייסון סיגל, שהתכוון להבריז מהעונה שככל הנראה תהיה האחרונה של הסדרה.

היוצר המרכזי של "המתים המהלכים" עוזב, הסדרה מחודשת

רשת AMC הודיעה השבוע לשמחת המעריצים על חידושה לעונה נוספת, רביעית במספר של דרמת הזומבים "המתים המהלכים". אולם באותה נשימה, הודיעה גם כי השואו-ראנר של הסדרה בשתי העונות האחרונות, גלן מצרה, לא ימשיך לעונה נוספת. "הצדדים החליטו להיפרד", נכתב בהודעה מטעם הרשת שהסבירה כי הסיבה לפרידה ממצרה היא "חילוקי דעות לגבי הכיוון אליו הסדרה הולכת". מצרה עצמו החליף בעבר את פרנק דרבונט שהחליט לעזוב את הסדרה במפתיע אחרי עונתה הראשונה.

מי עוזב סופית את "אחוזת דאונטון"? (זהירות, ספוילר!)

פרק חג המולד של "אחוזת דאונטון" ששודר בשבוע שעבר, הביא עמו בשורה מאכזבת למעריצים: בסוף הפרק מוצא מת'יו קרולי (דן סטיבנס) את מותו במהלך שחתם סופית את תוכניותיו של סטיבנס להיפרד מהסדרה. את ההחלטה קיבל סטיבנס עוד בפברואר של השנה שעברה, וכעת הוא נאלץ להיפרד. בראיון שהעניק השבוע סיפר כי יתגעגע במיוחד לליידי מרי (מישל דוקרי) ואמר כי אחרי הכל היה שמח לראות את הקשר הזה ממשיך.

הרימייק של “The Munsters” לא ייצא לדרך אחרי הכל

“Mockingbird Lane”, הרימייק המדובר לסדרה המיתולוגית “The Munsters” העוסקת במשפחה של מפלצות בשנות ה-50, לא תראה אור אחרי הכל. רשת NBC החליטה לאחרונה לוותר על הפרויקט המדובר, זאת לאחר פרק ספיישל ששודר בתקופת החגים שדווקא הצליח למשוך אליו 5.5 מיליון צופים. יוצר הסדרה בריאן פולר סיפר על ההחלטה בחשבון הטוויטר שלו, והודה לצוות המסור מאחורי הסדרה שכלל גם את השחקנים ג'רי אוקונל, פורשיה די רוסי ואחרים. NBC עדיין לא נימקה את הסיבה לביטול.

קרב הלייט-נייט: דיוויד לטרמן מלכלך על ג'יי לנו אצל אופרה

שבועות לא קלים עוברים על מנחה תכנית האירוח הוותיק ג'יי לנו: אחרי שהתבשר כי רשת NBC שוקלת להחליפו בג'ימי פאלון הצעיר והמוכשר, לנו סופג עוד מכה. בראיון שהעניק המתחרה מרשת ABC דיוויד לטרמן לאופרה ווינפרי, אמר לטרמן כי הוא ולנו היו חברים טובים בעבר, אולם לנו הוא "האדם הכי פחות בטוח בעצמו שאני מכיר".

לטרמן אמר: "מעולם לא פגשתי אדם כמו ג'יי. ואני שמח לומר, אני חושב שהוא האדם הכי מצחיק שאי פעם הכרתי". לטרמן הוסיף כי "הוא פשוט הכי מצחיק, הכי חכם, נפלא בעל יכולת התבוננות, וקומיקאי מושך מאוד. בגלל זה, העובדה שהוא אולי האדם הכי פחות בטוח בעצמו שאי פעם פגשתי – אני לא יכול להשלים עם זה".

המונים דורשים לעצור מנחה שהציג מחסנית בשידור חי

הטבח בעיירה ניוטאון בו נרצחו 27 בני אדם העלה לסדר היום את נושא הפיקוח על הנשק בארה"ב. בתוך הדיון הסבוך הזה, שהתנהל במשך ימים ארוכים ברשתות הטלוויזיה ובעיתונים, בלט אדם אחד שלקח את הנושא אולי צעד אחד רחוק מידי. עיתונאי רשת NBC דיוויד גרגורי, מגיש התוכנית "פגוש את העיתונות", הביא עמו לאולפן מחסנית עם 30 קליעים חיים אותה הציג בשידור חי במהלך ראיון עם מנכ"ל ה-NRA וויין לפייר. גרגורי הציג את המחסנית כחלק מהשאלה האם פחות תחמושת יכולה להפחית את מקרי הרצח, אולם לא צפה את הרסיסים שיעופו לעברו. לאחר התוכנית פתחה משטרת וושינגטון בחקירה נגד גרגורי, בעוד שעשרות אלפים חתמו על עצומה לעצור אותו בגין אחזקת נשק אסורה על פי חוק.

טריילר ראשון לתכנית החדשה של ריקי ג'רווייס

הקומיקאי הבריטי ריקי ג'רווייס שיחרר השבוע טריילר ראשון לסדרה החדשה שלו, "דרק", דרמה קומית בה הוא מגלם עובד בית אבות שהוא לא העיפרון הכי חד בקלמר (בלשון המעטה). הסדרה תעלה לשידור ברשת Netflix בארה"ב.

ההוכחה החותכת שניק מילר מ"הבחורה החדשה" הוא גראמפי קט

ניק מילר מהסדרה "הבחורה החדשה", בן ה-30 הכי זקן שתפגשו על המסך בגילומו של ג'ייק ג'ונסון, הוא למעשה גראמפי קט (החתול הזועף) האנושי. רוצים הוכחה? הנה עשר כאלה.

טריילר גראמפי קאט. צילום מסך
למי הוא דומה? גראמפי קט/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully