וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם קינג בריט

9.1.2013 / 13:52

קינג בריט, הדי.ג'יי ומפיק העל הוותיק שמגיע לתקלט ביחד עם מישל קלייס במסיבה חגיגית במיוחד בבלוק, בוחר את האלבומים שהכי השפיעו עליו – ממייקל ג'קסון ועד ארט אוף נויז

סטיבי וונדר - Innervisions

אבא שלי היה מנגן את האלבום הזה ללא הפסקה במספרה שלו, לפני שנים. אהבתי את כל האקורדים ואת הנוף הצלילי של מגורים בעיר, בעיקר. זה הרגיש כמו סרט.

ארט אוף נויז - Into Battle

טרבור הורן הוא אחד המפיקים הכי חשובים של זמננו. האלבום הזה, שנולד בעקבות ניסויים בסמפלרים תוך כדי הפקת "90125" של להקת יס, שינה לחלוטין את הדרך שבה אני מפיק מוזיקה וחושב אל החבילה הכוללת. "Beat Box" ו"Moments in Love" אחראים בצורה מונומנטלית לשינוי הזה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הרבי הנקוק – Mwandishi

הפרויקט הכי ניסיוני של הרבי, שלימד אותי כל מה שאני יודע על טקסטורה ואפקטים. בדיוק קראתי את הספר "You'll Know When You Get There" של בוב גלוק אודות התקופה הזאת, שהעניק לי עוד הצצה לתוך הראש שלו הרבי.

808 State – Newbuild

אני זוכר שחבר טוב שלי קיבל עותק מוקדם של האלבום הזה, והייתי פשוט המום מדחיקת הגבולות חסרת הפחד ומהחספוס שהוא ייצג. זה באמת אחד האלבומים הכי מרגשים אי פעם.

מייקל ג'קסון - Off The Wall

האלבום עם ההפקה הכי טובה בכל הזמנים. נקודה.

קינג בריט יתקלט יחד מישל קלייס בערב מיוחד של מועדון הבלוק בתל אביב ביום יום חמישי (10.1). על החימום אחראי טובי, כשעידן גבריאל ואלעד רון יתקלטו בלאונג' העישון של המועדון. בנוסף, ביום שישי, יקיים קינג בריט סדנת אמן של מכללת BPM ואקורד בבר האוזן השלישית בתל אביב, בשעה 15:00.

מה חשבתם על הבחירות? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • קינג בריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully