וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל זהב: מצעד רגעי גלובוס הזהב הגדולים ביותר

מהזכייה המרגשת של ארי פולמן על "ואלס עם בשיר", דרך מישוש החזה של סקרלט ג'והנסון ועד לרנה זלווגר שפספסה את הרגע הגדול שלה כשהיתה בשירותים - כל הרגעים הבלתי נשכחים

רויטרס

ארי פולמן זוכה בגלובוס הזהב לסרט הזר הטוב ביותר, 2009

כשאנחנו רואים יוצר ישראלי מקבל הערכה ופרס בטקס חשוב כמו גלובוס הזהב, אז כן, זה עדיין מרגש אותנו כאילו היינו יחד איתו בטירונות, כאילו העברנו יחד שעות בש.ג ולמדנו מפיו איך לתפעל חוסם עורקים תחת אש. "ואלס עם באשיר" לא זכה באוסקר (למרות שהגיע לו) אבל אפילו זה לא הצליח להרוס את האימפקט העוצמתי שהשאיר על העולם. ארי פולמן מקדיש את הפרס לשמונה התינוקות שנולדו במהלך השנים בהן הוא וצוותו עבדו על הסרט ומאחל להם שכשיראו את הסרט ואת המלחמה המוצגת בו, בעוד שנים רבות, היא תראה להם כמו משחק וידאו דמיוני שאין לה שום קשר לחיים שלהם. אינשאללה.

סקרלט ג'והנסון נחפנת על השטיח האדום כאילו כלום, 2006

מכירים את זה שאתם מגיעים אל השטיח האדם בשמלה אדומה מדהימה של וולנטינו ואז אייזק מזרחי מרגיש לנכון לאחוז לכם בשד בכדי לבדוק את מידת יציבותו? אה כן, בעצם זה לא קרה לכולנו כי אם רק לסקרלט ג'והנסון שחרף התקרית המביכה המשיכה לדבר עם מזרחי כאילו כלום, בעוד הוא ממשיך להוסיף שמן למדורת הפאדיחה ואומר למיקרופון "נגעתי בציצים של סקרלט!". ובכן, זה שאת הומואית לא אומר שאת יכולה לגעת באיברים נשיים. לו ג'ולינה רזניק היתה חופנת את אשכיו של ג'ורג' קלוני - זה גם היה בסדר? הוליווד, איי לאב יו, אבל את דפוקה בראש.

בט מידלר עושה שכונה בעת קבלת הפרס, 1980

הקטע הקצר הזה של בט מידלר בעיקר מחזיר געגועים לנשים שמוכנות לצחוק על עצמן ולהרוס את אחד הרגעים המרגשים בקריירה שלהן. נסו לתאר לעצמכם את אנג'לינה ג'ולי מגיעה לקבל פרס ואומרת משהו מביך שיסדוק את תדמית ה"אני אמא תרזה משוגעת ועומדת בשמלה שסועה ורגל בחוץ" ותבינו למה הכוונה. מידלר זכתה בפרס על תפקידה בסרט "רוז" עליו גם קיבלה מועמדות לאוסקר. "כשג'ואן קרופורד זכתה בפרס הזה", אמרה מידלר על הבמה בעודה אוחזת בשדיה, "היא אמרה לקהל 'גולדן גלובס? אני כבר אראה לכם מה זה גולדן גלובס...".

ריקי ג'רווייס נכנס בכל מה שזז בטקס, 2011

יש דברים שאמריקה פחות מצטיינת בהם, או לא יכולה להרשות לעצמה להצטיין בהם - וזה ללעוג לכמה מכוכביה הגדולים ביותר. אי לכך, הוזמן ריקי ג'רווייס הבריטי שיעשה את העבודה השחורה ותסמכו עליו שהוא שינס את מתניו וניגש למלאכת הטינוף הקורעת שלו. סיינטולוגיה, צ'רלי שין, אנג'לינה ג'ולי, צוות השופטים, קים קרדשיאן - כולם קיבלו על הראש מג'רווייס שבסיום הטקס בחר להודות לאלוהים על כך שעשה אותו אתאיסט. גאון.

ג'ים קארי זוכה במפתיע בפרס השחקן הטוב ונותן את הנאום הכי חמוד בהיסטוריה, 1999

ג'ים קארי זכה בפרס על תפקידו הראשי בסרט המעולה "המופע של טרומן", אך זכייתו בפרס היתה הפתעה לא רק עבור הקהל, כי אם גם עבורו. קארי הנרגש עלה לבמה עם חיוך עצום ופרצוף הלום, כאשר הוא מספק את אחד מנאומי התודה המרגשים ביותר שאי פעם נראו בטקס. "מי שראה אותי בתפקידים הדרמטיים הקודמים שלי, יכול היה לראות את הפרס הזה מגיע", התבדח קארי, שהתפרסם בהוליווד בעיקר כליצן אחרי סרטים כמו "המסכה" ו"אייס ונטורה". "אני רוצה להודות לאקדמיה, אה לא, סליחה, חשבתי על משהו אחר", אמר בסוף הנאום וקרע את הקהל מצחוק.

אליזבת' טיילור הלומת אלכוהול, מנסה לקרוא מהטלפרומטר אבל במקום זה פותחת מעטפה, 2001

הדבר הכי עצוב במותה של אליזבת' טיילור הוא הפרידה משריד ישן של הוליווד, משחקנית שלא רואה אף אחד ממטר ואם עכשיו בא לה להשתכר ולעלות על הבמה כאילו היא שייכת לאבא שלה - אז זה מה שיקרה. כל ניסיון לתאר במילים את טיילור השיכורה, שפותחת את המעטפה עם שם המנצח לפני שהיא מכריזה על המועמדים, רק יפחית מעוצמת היופי של הקטע המעולה הזה. כדאי פשוט לצפות ולהדליק נר נשמה לזכרה.

רנה זלווגר נמצאת בשירותים כאשר שמה מוכרז, 2001

בסדר, אז קיבלת מועמדת עבור התפקיד שלך ב"האחות בטי", ובסדר, מכריזים עכשיו על המועמדים בקטגורייה שלך, ובסדר, מכריזים את השם שלך כשם הזוכה. עם כל הכבוד, את עדיין חייבת לרוץ רגע לשירותים כדי לוודא שאין לך ליפסטיק על השיניים. אחרי הכל, את לא רוצה לקבל את הפרס ולגרום לרגע הזה להיות מביך. אוי רגע, כבר מאוחר מידי בשביל זה. אגב, זלווגר לא היתה ראשונה שלא נכחה באולם בעת הוכרז שמה כמנצח, ולפניה נפקדה מן המעמד המכובד כריסטין לאטי שזכתה בפרס השחקנית על תפקידה ב"שיקגו הופ" בשנת 1998.

רוברט דה נירו מתגלה כאיש הכי מצחיק על הפלנטה, 2011

"הייתי נרגש ומלא הכרת תודה כשאמרו לי שאני עומד לזכות בפרס , עוד לפני שהיתה לכם הזדמנות לצפות ב'פגוש את ההורים'. זה בסדר, לכולנו יש עבודה לעשות, העניין החשוב הוא שכולנו בזה ביחד; מי שעושה את הסרטים ומי שחבר באירגון העיתונאים הזרים של הוליווד שמצטלם עם מי שעושה את הסרטים. היו אמורים להיות כאן הערב יותר עיתונאים זרים אבל הם גורשו ממש לפני שהטקס התחיל, יחד עם המלצרים ועם חוויאר ברדם". אולי ההנחיה החדה של ריקי ג'רוויס היא שעשתה לדה נירו חשק להתעלות בנאום מעולה משל עצמו. כך או כך הוא לחלוטין הצליח. צפיית חובה.

הצחוק הקריפי של נטלי פורטמן, 2011

עוד רגע ביזארי מהטקס של לפני שנתיים הוא צחוקה המטריד של נטלי פורטמן שזכתה בפרס השחקנית עבור תפקידה ב"ברבור שחור". פורטמן הודתה בנאומה למי שהיה אז ארוסה והיום הפך לבעלה ואבי בנה - בנג'מין מילפייה, אותו פגשה על סט הצילומים. זה סיפור מאוד רומנטי נחמד אבל כשפורטמן צוחקת בקול המוזר הזה, זה יותר זורק אותנו ל"איזור הדמדומים" מאשר ל"אגם הברבורים". קריפי.

פרנק סינטרה, דין מרטין וסמי דיוויס ג'וניור פורצים לבמה שיכורים, 1958

זה אמנם לא הסרטון המקורי, אבל הוא בהחלט מעביר את האווירה הנכונה. טקס גלובוס הזהב מתקיים מאז 1944, אבל הסיבה לכך שהיום הוא אפוף בכוכבים וקטעים אטרקטיביים קשורה למה שקרה בו בשנת 1958. עד אז, עיתונאים זרים מצוות השופטים היו אלה שהעניקו את הפרס, אך כנופיית Rat Pack, ובכללה פרנק סינטרה, דין מרטין וסמי דיוויס ג'וניור, החליטה כי מצ'עמם פה והשלושה פרצו במפתיע לבמה, עם כוסות וויסקי וסיגרים, בכדי להיות המופע האמנותי של הערב לשמחתו של הקהל המשולהב. בשנה שלאחר מכן, הוזמן שוב הטריו כדי להרים את האווירה, והחל בכך למעשה את מסורת הטקסים הגרנדיוזית כפי שאנו מכירים אותה כיום.

טקס גלובוס הזהב יתקיים ב-13 בינואר, בלילה שבין יום ראשון לשני, וישודר בישראל בכל ערוצי הסדרות של yes

זוכרים עוד רגעים מעולים מגלובוס הזהב? ספרו לנו עליהם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully