וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קוונטין טרנטינו מתחרפן בראיון ומשתיק עיתונאי

11.1.2013 / 2:11

הבמאי הנערץ, שסרטו "ג'אנגו ללא מעצורים" יעלה לאקרנים בשבוע הבא, התפרץ על עיתונאי במהלך ראיון טלוויזיוני לאחר שהאחרון שאל אותו על הקשר בין אלימות בקולנוע למציאות

תמיד אפשר לסמוך על קוונטין טרנטינו שיספק את הסחורה, בין אם בסרטיו ובין אם בהופעות יוצאות דופן שלו עצמו. בראיון עבור Channel 4 הבריטי שהתקיים לרגל קידום סרטו החדש "ג'אנגו ללא מעצורים" (שמועמד ל-5 פרסי אוסקר ויעלה לאקרנים בישראל בשבוע הבא), תקף הבמאי את המראיין קרישנה גורו-מורטי לאחר שזה שאל אותו על הקשר בין אלימות בסרטים לבין אלימות במציאות.

בשאלה ובהתפרצות של טרנטינו ניתן לצפות בדקה ה-7:47 של הראיון, כשהבמאי המוערך עונה לעיתונאי: "אני משתיק אותך. אתה לא תגרום לי לרקוד לפי החליל שלך, אינני הקוף שלך", ענה מי שעומד מאחורי סרטים עתירי סצנות אלימות כמו "כלבי אשמורת", "קיל ביל" ו"ממזרים חסרי כבוד". אחרי שהעיתונאי התעקש, טרנטינו המשיך בגישתו התקיפה וענה "הסברתי את זה הרבה פעמים ב-20 שנה האחרונות, אני פשוט מסרב לחזור על עצמי שוב ושוב בגלל שאתה רוצה את זזה לתוכנית שלך ועבור הרייטינג שלך".

חשוב לציין שטרנטינו אכן התייחס לנושא האלימות בקולנוע רק לפני כשבוע, כשהתראיין לתחנת הרדיו NPR ונשאל ידי המראיינת "האם זה פחות כיף לפעמים? כמו אחרי טבח למשל", כשהיא מתייחסת לאירוע הירי הטראגי בבית הספר בקונטיקט בחודש שעבר. "אתה עובר לפעמים תקופות שבהן אלימות בסרטים מאבדת את הטעם?". טרנטינו ענה מיד: "לא אצלי", והוסיף לאחר מכן ש"האם אצפה בסרט קונג פו שלושה ימים אחרי הטבח? אולי, כי אין שום קשר בין שני הדברים".

ההתפרצות של טרנטינו - מוגזמת או מוצדקת? ספרו לנו בפייסבוק מה דעתכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully