וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסריטה של לי גילת התקבל לפסטיבל ברלין

13.1.2013 / 17:11

התסריט לסרט "הקפות" של לי גילת, בוגרת בית הספר לקולנוע של סם שפיגל, התקבל למסגרת היוצרים היוקרתית של פסטיבל ברלין 2013. הצילומים יחלו בקיץ הקרוב

תסריטה של לי גילת "הקפות", התקבל ל"ברלין טאלנט קמפוס" (BERLINALE TALENT CAMPUS), מסגרת היוצרים היוקרתית של פסטיבל ברלין 2013. התסריט, שזכה לאחרונה בציון לשבח במסגרת תחרות הפיצ'ינג של פסטיבל ירושלים האחרון, נבחר מתוך כ-5000 תסריטים שהגיעו מ-137 מדינות.

הסרט כבר קיבל תקציב הפקה מקרן הקולנוע, וצילומים יחלו בקיץ הקרוב, בהפקתם של דוד מנדיל וקרן מיכאל-מובי מפלוס הפקות ("בופור", "הערת שוליים", "לרדת מהעץ" ועוד).

"הקפות" הוא סיפור התבגרות של נער על רקע התפוררות מערכת היחסים של הוריו. לקראת חגיגות בר המצווה שלו, הוא זוכה בכבוד הגדול של נשיאת ספר התורה הגדול ברחבי השכונה בשמחת תורה אך הריטואל הסמלי והמשמח הופך למאבק מסכן חיים של ילד שיעשה הכל כדי לזכות באהבת אביו.

גילת, בוגרת בית ספר סם שפיגל לקולנוע וטלוויזיה, זכתה בעבר עם סרטה "שלום" (30 דקות) בציון לשבח בפסטיבל חיפה ובפסטיבל גראנאוף בורשה, שם זיכה בפרס השחקנית את אסי לוי המשחקת בו. בימים אלה מוקרן "שלום" בסינמטקים ברחבי הארץ במסגרות שונות. בהמשך השתתפה גילת בעריכת התסריט לסרטו של יוסף סידר, "הערת שוליים" ולסדרת הטלוויזיה "בנות הזהב", היתה תסריטאית בסדרות "חיים של אחרים" ו"עניין של זמן" ואף התנסתה בבימוי עם ההצגות "שעונים" מאת דן קלנזי ו"מועדון הקופים הירוקים" מאת רוי סמיילס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully