וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הומלנד" זכתה בגלובוס הזהב, גידי רף: "גאה ומתרגש מאוד"

14.1.2013 / 6:59

אבי ניר, מנכ"ל קשת, וגידי רף, יוצר "חטופים" ומפיק אחראי של "הומלנד", עלו על הבמה כחלק מצוות התוכנית לקבלת הפרס לדרמה הטלוויזיונית טובה ביותר

עוד הישג מרשים לטלוויזיה הישראלית, ולקשת בפרט, בזירה העולמית: "הומלנד" ממשיכה לעשות חיל, הפעם עם זכייה בשלושה פרסים מרכזיים בטקס פרסי גלובוס הזהב היוקרתי שנערך הלילה (שני) בלוס אנג'לס - פרס הדרמה הטלוויזיונית הטובה ביותר, פרס השחקן לדמיאן לואיס ופרס השחקנית לקלייר דיינס. במעמד הזכייה עלו על הבמה בין היתר גידי רף, יוצר "חטופים" הישראלית עליה מבוססת הסדרה המשמש גם כמפיק אחראי של "הומלנד", ואבי ניר, מנכ"ל קשת שגם הוא מפיק אחראי של הגרסה האמריקאית.

"הפרס הזה ניתן הפעם כשאנו כאן, בעיצומה של העבודה על עוד חמש דרמות עם דרכון ואזרחות ישראלית", מסר אבי ניר בעקבות הזכייה."תודה לגידי רף ואנשי קשת, שסימנו הדרך ואיפשרו את אשרת הכניסה להוליווד ליוצרים ישראלים אחרים".

עוד בגלובוס הזהב: בן אפלק שיחק אותה, ג'ודי פוסטר ריגשה

"אני מתרגש וגאה מאד בעשייה של כל המעורבים ב'הומלנד' ו'חטופים'", מסר גידי רף. "החיבוק של המבקרים והקהל הנהדר מאפשרים לנו להמשיך לעבוד על פרויקט שאנחנו כל כך אוהבים. תודה לאבי ניר וקשת ו... איזה כיף!".

סדרת המתח הפוליטית בכיכובם של קלייר דיינס ודמיאן לואיס זכתה בפרס הדרמה הטובה ביותר ובפרס השחקנית הטובה ביותר בטקס פרסי גלובוס הזהב הקודם, ולפני חודשים ספורים בלבד זכתה במספר פרסי אמי, ביניהם הפרס לסדרת הדרמה הטובה ביותר של השנה, פרסים לשחקנים הראשיים ופרס לתסריט הדרמטי הטוב ביותר. פרק הבכורה של עונתה השנייה משך קהל של 5.2 מיליון צופים. עוד במהלך שידורה נודע כי רשת Showtime תחדש אותה לעונה נוספת.

אבי ניר ורן תלם הם המפיקים האחראיים (executive producers) של הסדרה לצד רף והצוות האמריקאי.

מה דעתכם על הזכייה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully