וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: ארנולד שוורצנגר אאוט, ג'סיקה צ'סטיין אין

20.1.2013 / 10:24

צ'סטיין, עד לא מזמן אלמונית, מתחרה נגד עצמה על פסגת הטבלה, בעוד שוורצנגר, עד לא מזמן מושל קליפורניה, מחדש את הקריירה הקולנועית רק כדי לגלות שאף אחד לא התגעגע

עד לפסטיבל קאן 2011, השם ג'סיקה צ'סטיין היה אלמוני כמעט לחלוטין. אבל מאז שהתגלתה ב"עץ החיים", צ'סטיין זינקה בבת אחת לשורה הראשונה של כוכבי הוליווד. בשנה וחצי האחרונות היא הספיקה להיות מועמדת לאוסקר פעמיים, והשבוע בטבלת שוברי הקופות היא מתחרה עם עצמה, כש"כוננות עם שחר" בכיכובה מודח מהמקום הראשון על ידי "מאמה" – גם הוא בכיכובה.

"מאמה" הוא סרט אימה בבימויו של אנדרס מוצ'ייטי הארגנטינאי, המבוסס על סרט קצר שלו (אותו אפשר למצוא ברשת). צ'סטיין מגלמת אישה המאמצת שתי ילדות שחיו לבד ביער במשך חמש שנים, ושאותן מלווה, כך נראה, רוחה של "אמא". הסרט הכניס בסוף השבוע בארצות הברית כ-23 מיליון דולר. חייהם של סרטי אימה בקופות נוטים להיות קצרים מאוד (ולראיה, "המנסרים מטקסס 3D" ששהה במקום הראשון לפני שבועיים בלבד לא נמצא השבוע בשום מקום בעשיריה). ובכל זאת זו תוצאה יפה מאוד עבור סרט אימה מקורי, שאינו מבוסס על פרנצ'ייז מוכר, והופק בתקציב של 15 מיליון דולר בלבד.

"מאמה" הדיח את סרטה השני של צ'סטיין, "כוננות עם שחר" עליו היא גם מועמדת לאוסקר בימים אלה, למקום השני (עם כ-16.3 מיליון דולר), בעוד אחד המתחרים שלו על הפרס, "אופטימיות היא שם המשחק", עלה למקום השלישי בעקבות הרחבת הפצתו, עם כ-13 מיליון דולר. מקום אחד מתחתיו נמצא ‏"עיר שבורה", המותחן החדש בכיכובם של מארק וואלברג וראסל קרואו, עם כ-9 מיליון דולר; שמות גדולים על הפוסטר לא הספיקו כדי למשוך קהל למה שנראה כמו מותחן סטנדרטי מדי.

האכזבה הגדולה של השבוע היא שובו של ארנולד שוורצנגר. אחרי הפסקה של עשור, שאת רובו בילה כמושל קליפורניה, שוורצנגר חזר השבוע רשמית לקולנוע: מאז "שליחות קטלנית 3", בשנת 2003, הוא לא כיכב בתפקיד ראשי בסרט, אם כי הבליח לכמה תפקידי אורח בסרטים כמו "בלתי נשכחים". עכשיו, כשהוא באופן רשמי Back, מתברר שהקהל לא ממש התגעגע: "עומד אחרון" הכניס כ-6 מיליון דולר בלבד, והוא נמצא במקום התשיעי. אולי היה עדיף לארנולד להישאר בפוליטיקה.

מה דעתכם על הקאמבק של שוורצנגר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully