וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשטון קוצ'ר: "אושפזתי בגלל דיאטה חריפה"

שירות וואלה! סלבס

28.1.2013 / 16:00

אחרי שהאקסית שלו נשלחה לגמילה, גם כוכב הקולנוע מספר שאושפז לכמה ימים בבית החולים - כיוון שעשה דיאטה טבעונית שגרמה לו לבעיות בריאותיות חמורות. וואלה! סלבס בולסת

לפעמים האמא הפולנייה צודקת, צריך לאכול באופן מסודר. שאלו את אשטון קוצ'ר, שהודה לאחרונה שאושפז בבית החולים אחרי שחווה כמה בעיות בריאותיות חמורות, בגלל דיאטה טבעונית שעשה. הכוכב, שהיה צריך להוריד ממשקלו לפני שהתחיל לגלם את דמותו של מייסד חברת "אפל" המנוח, סטיב ג'ובס, בסרט חדש על חייו - אושפז כיומיים לפני תחילת הצילומים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמא''לה, רזה! אשטון קוצר כסטיב ג'ובס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הדיאטה הטבעונית החריפה הובילה לבעיות קשות, זה היה כאב כפול", גילה קוצ'ר בראיונות לקראת עלייתו של הסרט הביוגרפי המסקרן, על מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה שמת לפני כשנה אחרי מאבק במחלת הסרטן. "הלבלב שלי לא תפקד, זה היה מזעזע, בהתחשב בנסיבות", הוסיף השחקן שכינה את התפקיד בסרט "ג'ובס" כ"אחד הדברים המטלטלים שעשיתי בחיי".

מה שמזעזע אפילו יותר, הוא העבודה שקוצ'ר בן ה-34 אכל במשך תקופה ארוכה תפוחים ואגוזים בלבד, כדי להשיל ממשקלו כך שנראה חולה במיוחד. אירוני, בהתחשב בעובדה שהאקסית המפורסמת שלו, דמי מור, אושפזה רק לפני שנה בעצמה לאחר שקרסה בשל שימוש בחומרים ממריצים ותשישות שהובילו לרזון קיצוני. זה קורה לטובים ביותר.


וואלה! סלבס סובלת מהבעיה ההפוכה - היא לא אוכלת, אך מתנפחת ומתנפחת.


סוף סוף: אשטון קוצ'ר הגיש בקשה לגט

אטשון קוצ'ר ומילה קוניס מתנשקים

שיאכל משהו? רכלו על זה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully